remco schreef:
Ik heb IPB van KPN sinds maart 2006 en zelf geinstalleerd. Vanaf het begin heeft alles probleemloos gewerkt tot 3 weken geleden.
Nog wel ADSL maar de lampjes wifi en voip op de EB branden niet.
Na telefonisch kontakt werd er gemeld dat er binnen 3 werkdagen kontakt zou worden gezocht. Ik vond dit wel vreemd want 3 dagen zonder telefoon vind ik niet normaal. Enfin de medewerker probeerde mij door te sturen naar een 2e lijnsmonteur en die heeft samen met mij het probleem bekeken. na diverse malen resetten van de EB kwam hij erachter dat er iets mis gegaan was met de upgrade naar nieuwe firmware. Deze was de dag ervoor erop gezet. Nadat de monteur de EB had gedowngraded werkte alles weer naar behoren. Later een mail naar KPN gestuurt met het verzoek om als ze wat met de EB doen ze een mail naar de klant sturen zodat deze ook weet wat er aan de hand is.
Inmiddels heb ik de firmware maar op mijn pc gezet zodat als het weer mis gaat ik alles zelf terug kan zetten. Er zit nu firmware 1.38.6 iptv in.
Verder werd nu toch geadviseerd om de splitter er tussen uit te halen. Hierin zijn ze erg vaag want ik denk dat de meeste ipb er de splitter er gewoon tussen laat zitten. Groetjes Remco
Dat verklaart dus waarom het Wifi en Voip lampje hier niet willen branden!
Ik heb firmware 1.40.9c-iptv (Nov 6 2006 13:58:55)
Is er een manier om de firmware zelf te downgraden?