Sinds 2 weken problemen met mijn verbinding, de modem trainde op verschillende waarde's hoort 3000/512 te zijn.
Soms gaf hij 128 kb dan weer 1100 zo ging het steeds heen en weer.
Afgelopen Zondag 12 november storingsdienst gebeld de medewerker hoorde mijn verhaal aan en ging een lijncheck doen, vervolgens ging hij me doorverbinden met de technische afdeling. Ook die heb ik mijn verhaal uitgelegd.
We sturen even een monteur bij u langs om het probleem te verhelpen, schikt het u aanstaande woensdag 15 november tussen 12:00 en 14:00.
Natuurlijk schikt het dan. Woensdag tegen 13:50 telefoon de monteur van Kpn aan de lijn met het bericht dat hij even later kwam zo tegen 15:00 uur de vorige klus liep wat tegen. (zeer netjes)
Om even over drie was hij er dan, deed wat testjes en zei ik wil graag Vrijdag 17 november even terug komen, samen met een collega
om de lijn te meten.
Om 12:00 waren ze er dan, de collega sloot een kastje aan op de lijn en legde vervolgens duidelijk uit wat hij aan het doen was. Bleek dus dat mijn experiabox defect was. terwijl de monteur de experiabox ging vervangen ging hij de waardes in de experiabox met me doornemen.
Kortom een grote pluim voor KPN en zijn monteurs.
Mijn storing binnen een week opgelost.
O ja ik woon in oost groningen op het platte land.