marcel234 schreef:
Als je als provider met iets aantrekkelijks komt, zoals kpn nu doet met die upgrades, kun je der op wachten dat de helpdesken en systemen overbelast raken. Schijnbaar leert kpn hierin niet en was ook ditmaal niet goed voorbereid. wat er uit voortvloeit is nu aan de gang, orders komen niet goed door, worden niet goed uitgevoerd enzo enzo. ook dit zal wel opgelost worden maar raad kpn ten zeerste aan om bij eventueel toekomstige acties beter voorbereid te zijn, dat scheelt enorm veel ergenis en vooral..opzeggingen.
ook ik moest me door een tunnel van problemen draaien voor alles goed werkte. hier draait het nu als een zonnetje en haal een film met hitnews binnen in 20 min (1.6gig

)
Groet Marcel.
sorry geloof niet dat het ook maar iets te maken zou hebben met nieuwe abbos en upgrades
een half jaar terug was daar geen sprake van en waren deze problemen met de administratie ook al een groot probleem
en liepen de klanten ook met bosjes weg door al dit soort problemen
het komt er gewoon weg opneer dat het over veel te veel schijfen moet gaan
wat ik bedoel is dit als je vroeger een vertegenwoordiger had die jou bedrijf een auto wou verkopen
dan was deze vertegenwoordiger er van begin tot einde bij betrokken tot en met de aflevering en zelfs daarna nog nazorg plegen
dus als er ook maar iets fout ging wist hij ervan en regelde het gelijk
maar nu als je al een vertegenwoordiger wil spreken dan moet je ze al verzoeken om langs te komen
ze komen eigenlijk al met het koop contract in hun koffertje aan zetten en met de pen in de hand
zodat ze maar weer snel weg kunnen gaan
zodra het contract is getekend zijn ze weg en geven de papieren door aan een derde
deze moet vervolgens het geen uit voeren
als er dan wat mis gaat geeft de verkoper hun gewoon weg de schuld
en moet er weer iemand anders aan te pas komen om het probleem op te lossen
hier moet weer een afspraak voor gemaakt worden
wat dan wel weer fout kan gaan
dit noemen ze ook wel afschijf systeem er zijn maar weinig mensen meer die echt betrokken zijn bij hun werk
en die dan ook wel de verantwoordingen nog zelf durfen te dragen
de bedrijfen die nog mensen hebben lopen die durfen te zeggen van ik heb die fout gemaakt en ik zal hem weer goed maken
die bedrijfen moeten zulke mensen koesteren want deze mensen zijn er niet veel meer

en ze worden ook bijna niet meer gewardeerd