Louwrens schreef:
De laatste dagen bij KPNAltijd ben ik netjes gebleven en nooit asociaal geweest tegen de helpdeskmedewerkers.
Vandaag belde ik met KPN om te vragen of ik vandaag nog internet zou krijgen. Ze beloofde me eergisteren dat het 48 uur zou duren voordat alles weer zou werken. De man van KPN vertelde me dat het administratief onmogelijk was om me vandaag online te brengen en dat het zelfs
minimaal 10 dagen ging duren voor ik weer online was. Toen werd ik wel boos maar ook weer netjes. Ik werd natuurlijk weer doorverbonden en bleef boos maar netjes. 10 dagen was en bleef het en was niks aan te doen. Ik reageerde natuurlijk geirriteerd en wat deed de betreffende helpdeskmedewerker??
Hij verbrak de verbinding!Pislink was ik. Na wat ontnuchteren en tot 10 tellen heb ik besloten me definitief uit te schrijven bij KPN. Ik ga weer terug naar Caiway!
Ik heb ook geen zin meer om de discussie aan te gaan met KPN, verlies ik toch.
Wat een ellendezooi zeg!

een tijd terug heb ik een soort gelijke ervaring van meerdere personen in mijn omgeving hier op dit forum geplaatst
tevens had ik toen besloten ook te vertrekken bij de kpn gezien de hoge prijsen die ze voor de abbonementen rekenen
terwijl bij een ander voor soort gelijke abbonementen nog niet de helft werd gerekend
en nu ik hier dus weer eens kom is er nog niks veranderd
haha gelukkig ben ik al over na wat ik later hoorde een dochter onderneming van de kpn telfort
MAAR TOT DUS VER HEBBEN DIE HET WEL REDELIJK GOED VOOR ELKAAR
in mijn omgeving heb ik meerdere mensen met dit abbonement mogen helpen en tot dus ver is dit totaal zonder noemens waardige problemen verlopen
ook administratief geen enkel probleem
het enigste min puntje vind ik dat er recklame word gemaakt voor internet plus bellen en dat er een berekening bij staat die uit komt op 29.90 euro
en dat op mijn rekening dan elke keer nog btw bij gerkend word dus mijn eind afrekening komt dat ineens op 34.61euro
dit noem ik dan oneerlijke reclame want nergens word vermeld dat er nog btw over dit abbo betaald moet worden