Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 03 jul 2025 09:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 10:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Ze hebben nog 24 uur :(
En daarna ga ik naar Naaldwijk mijn spullen halen. Binnen 10 minuten op internet i.p.v. 10 dagen :(

Normaal gesproken heb ik geen enkele problemen met KPN maar dit slaat natuurlijk alles.
Het zou natuurlijk netjes zijn als ze me toch nog konden helpen.
En als ze een poging doen en ze beloven me na het weekend online te krijgen kan ik daar ook mee leven.
Alleen hoe ik behandelt ben was ik wel woest over.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 11:21 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Zie mijn eerderen topic, hier volgen de namen van mensen waar ik mee gesproken hebt.

Betreft overstappen van Planet Internet plus comfort naar KPN internet plus bellen extra.
Telefonische
01- juli XXXX
17- juli XXXX
29- juli XXXX

Bovenstaand dame en heren beloofden dat alles goed zou komen.
Eventueel te checken, omdat elk telefoon gesprek is op genomen.
7-augustus, nog geen vorderingen!
Ik wacht nog een paar dagen, dan ga ik overstappen op een andere provider.
In een van mijn eerste telefoon gesprek is te horen, dat KPN een goede service verleend?????
DUS NIET.

Dit wordt een eindeloos verhaal, zeker met alle kosten, welke telefoongesprekken, met zich meebrengen.


Gr. Arie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 11:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
de namen van de medewerkers zijn door forumbeheer verwijderd. er worden geen persoonsnamen van medewerkers van organisaties geplaatst, tenzij de persoon in kwestie dit zelf doet dan wel aan forumbeheer aangeeft.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 12:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik lees met grote verbazing mee hoor, hoe moelijk kan het nu zijn als iemand een ander soort abonnement wilt....
Hoe kan een helpdesk het dan zo verkl**ien dat de trouwe klant gewoon gillend weggaat?

Helaas is dit niet alleen bij KPN het geval.
En dat is eigenlijk nog enger aan het hele verhaal, kan dan echt geen enkel bedrijf een goede helpdesk hebben?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 12:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
Louwrens schreef:
De laatste dagen bij KPN

Altijd ben ik netjes gebleven en nooit asociaal geweest tegen de helpdeskmedewerkers.
Vandaag belde ik met KPN om te vragen of ik vandaag nog internet zou krijgen. Ze beloofde me eergisteren dat het 48 uur zou duren voordat alles weer zou werken. De man van KPN vertelde me dat het administratief onmogelijk was om me vandaag online te brengen en dat het zelfs minimaal 10 dagen ging duren voor ik weer online was. Toen werd ik wel boos maar ook weer netjes. Ik werd natuurlijk weer doorverbonden en bleef boos maar netjes. 10 dagen was en bleef het en was niks aan te doen. Ik reageerde natuurlijk geirriteerd en wat deed de betreffende helpdeskmedewerker?? Hij verbrak de verbinding!
Pislink was ik. Na wat ontnuchteren en tot 10 tellen heb ik besloten me definitief uit te schrijven bij KPN. Ik ga weer terug naar Caiway!
Ik heb ook geen zin meer om de discussie aan te gaan met KPN, verlies ik toch.

Wat een ellendezooi zeg! :evil:



een tijd terug heb ik een soort gelijke ervaring van meerdere personen in mijn omgeving hier op dit forum geplaatst
tevens had ik toen besloten ook te vertrekken bij de kpn gezien de hoge prijsen die ze voor de abbonementen rekenen
terwijl bij een ander voor soort gelijke abbonementen nog niet de helft werd gerekend
en nu ik hier dus weer eens kom is er nog niks veranderd
haha gelukkig ben ik al over na wat ik later hoorde een dochter onderneming van de kpn telfort
MAAR TOT DUS VER HEBBEN DIE HET WEL REDELIJK GOED VOOR ELKAAR
in mijn omgeving heb ik meerdere mensen met dit abbonement mogen helpen en tot dus ver is dit totaal zonder noemens waardige problemen verlopen
ook administratief geen enkel probleem
het enigste min puntje vind ik dat er recklame word gemaakt voor internet plus bellen en dat er een berekening bij staat die uit komt op 29.90 euro
en dat op mijn rekening dan elke keer nog btw bij gerkend word dus mijn eind afrekening komt dat ineens op 34.61euro
dit noem ik dan oneerlijke reclame want nergens word vermeld dat er nog btw over dit abbo betaald moet worden

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 12:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 dec 2006 15:20
Berichten: 10
Robèrt schreef:
Ik lees met grote verbazing mee hoor, hoe moelijk kan het nu zijn als iemand een ander soort abonnement wilt....
Hoe kan een helpdesk het dan zo verkl**ien dat de trouwe klant gewoon gillend weggaat?

Helaas is dit niet alleen bij KPN het geval.
En dat is eigenlijk nog enger aan het hele verhaal, kan dan echt geen enkel bedrijf een goede helpdesk hebben?


Ik heb absoluut een andere ervaring en eigenlijk al jaren lang. Op 17 juli gebeld met het verzoek mij abo om te zetten van lite naar extra, direct een bevestigingsmail en terugkomend van vakantie bemerk ik dat mijn abo keurig is aangepast.

Misschien zijn mensen soms te ongeduldig.....???


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 12:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Biatch schreef:
Misschien zijn mensen soms te ongeduldig.....???


Zou kunnen....
Maar hoeveel geduld moet je hebben?
Is 10 dagen normaal?
Een snelheidsverandering is toch 10 minuten werk en geen 10 dagen?
Of als ze de upgrade/downgrade helemaal kwijt zijn in het systeem en je kan wachten tot Sint-Juttemis?
Zoiets kan/mag toch niet gebeuren?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 12:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Biatch schreef:
Misschien zijn mensen soms te ongeduldig.....???


Ahum, na 6 weken wachten, 4 uur bellen en 20 KPN medewerkers verder heb ik het wel gehad.
Als je dat ongeduldig noemt...... :evil:

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 13:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 15 aug 2006 10:49
Berichten: 114
MBR schreef:
MBR schreef:
Nou hier dus precies het zelfde 3 week verder en heb nog niks via post gehad (binnen 5 dagen zou dat gebeuren) Ik heb me InternetPlusBellen comfort Planet 6 mb om laten zetten na InternetPlusBellen Premium (dat was de eerst brief waar instaat dat ik over kon stappen na Internet PlusBellen Premium)
Heb ook die mail wel gehad dat het goed zou komen en ook via helpdesk zegt met staat genoteerd laatste keer dat ik belde.
Maar tot op heden niets verandert nog?? :( En in MIJN kpn gegevens staat wel dat ik niks kan veranderen omdat er een order loopt.

Denk dat ik ook maar eens weer een foontje der aan waag weer week verder en nog niks geen post in huis binnen 5 dagen zeiden ze????( :D Ze hebben lange 5 dagen dan bij KPN :D )

Ik heb ook maar eens weer gebelt na maand :D is dus hier ook niks verandert nog??De bewuste dame aan de foon heeft gekeken in der pc aldaar en die bewuste dame zei me dat mijn order VAST zat ????wat dat ook mogen wezen?? :? En de dame heeft nu mailtje gestuurt vraag me niet waarheen :D En dat ik terug wordt gebelt door KPN welke stappen ze nu gaan doen. Dus ik moet maar wachten tot ze terug bellen gaan doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 13:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
als je wilt upgraden of downgraden ha
het scheind niet zo moejlijk te wezen volgens mij
maar bij kpn kan het maar zo zijn dat je al je gegevens kwijt raakt
dus je net gemaakte home page weg je mail adressen weg enz
dit is mij dus in het verleden over komen toen ik van een 4 mbit naar een 6 mbit overstapte bij kpn
mooi hopeloos dus
en wat biatch schrijft nou sorry hoor geloof dat je de topic niet echt goed heb gelezen geloof dat Louwrens meer als genoeg geduld heefd gehad
en niet alleen Louwrens heefd dit gedult gehad
je zou ook deze topic eens moeten lezen http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?f=6&t=2595

dan kan je zien dat het niks meer met gedult te maken heefd

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 16:05 
Offline

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 08:26
Berichten: 62
Als ik vandaag 7 augustus een antwoord krijg op mijn e-mail, welke ik verzonden hebt op 13 juli.
Zonder excuus wegens te late antwoord.
Hoe gefrustreerd ben je dan??
Tuurlijk heb je op dat moment geen geduld.
Omdat er alleen een signaal naar de ibb box verstuurd hoeft te worden.
Ik hoop dat alles toch nog goed komt, zoals meneer Wolf dat plastisch uitdrukte, in een eerdere antwoordt.


gr. Arie :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 aug 2008 11:40 
Offline

Geregistreerd: do 07 aug 2008 07:51
Berichten: 16
Ik zou alles goed in de gaten houden!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 aug 2008 17:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 15 aug 2006 10:49
Berichten: 114
Mischien kan pdaas (HIj lijkt mij 1 van KPN :wink: ) hier eens reageren en antwoorden geven ???Vindt toch vreemd een telefoon aanbieder die nooit eens terug belt (Ik ga denken dat me foon niet meer doet :D )Maar die doet goed :D :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 aug 2008 07:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
MBR schreef:
Mischien kan pdaas (HIj lijkt mij 1 van KPN :wink: ) hier eens reageren en antwoorden geven ???Vindt toch vreemd een telefoon aanbieder die nooit eens terug belt (Ik ga denken dat me foon niet meer doet :D )Maar die doet goed :D :wink:


Ze belt eigenlijk bijna nooit terug, je moet altijd zelf de regie in handen houden met zelf bellen of heel veel mailen
:wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 aug 2008 09:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Terugbellen is iets zeldszaams, helaas.
Van een andere provider, geen KPN, hoor ik ook van dit soort klachten.

Ergens begrijp ik dit gewoon niet, als medewerker van een helpdesk doe je je werkt toch gewoon goed.
Als je dan iemand beloofd terug te bellen dan doe je dit toch ook?

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling