blizzaa schreef:
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
Helaas werkt niet niet Maarten, de 2e lijns kan hier namelijk ook niets mee waarschijnlijk, als een probleem al 4maanden duurt, dan ligt het zo goed als zeker bij de MPX, daar kan de 2e lijns ook niets aan doen, en dan is het enige wat je kunt doen afwachten, wat ik zelf ook belachelijk vind, laten ze dan eerst de oude situatie herstellen totdat het probleem is opgelost ofzo.. maja helaas..
Ben ik niet mee eens. Een slechte telefonie verbinding kan vele oorzaken hebben. KPN kan op zijn minst een IPB storingsmonteur aansturen. Deze hoort spare EB's bij zich te hebben en kan de MPSD aansturen om te kijken op welke SIP server de klant is aangesloten en eventueel naar een andere SIP server verhuizen.
Ik snap niet dat KPN(medewerkers) zo met een IPB-klant omgaan.

Het probleem gaat heus niet zomaar naar de MPX hoor, als de mpsd het probleem denkt op te lossen met een servicemonteur dan hadden ze die wel gestuurd. En als het probleem aan een EB lag, dan hadden ze die heus wel vervangen. Andere SIP servers laden kan de mpsd zelf, dus als dat een oplossing was hadden ze dat ook wel gedaan. Ik weet niet wat het probleem is, maar als de mpsd het kon oplossen op wat voor manier dan ook dan hadden ze dat wel gedaan.
Nou is het bij mij zo erg, dat ik helemaal niet meer kan bellen, en gebeld worden.
Heb toen maar 0800 04070 gebeld na 30 minuten wachten iemand aan de lijn, die zegt even, IK KAN NIETS VOOR U DOEN.
Ben doorverbonden naar een 2e lijn, 2 uur in de wacht, en ja hoor, de verbinding wordt verbroken.
Wordt het niet eens tijd, dat wij met vele nog eens vraagen aan zowel
Kassa van de Vara, en aan Radar van de Tros, of zij er nog eens uitgebreid aandacht aan willen besteden.
Wees nu een eerlijk, zo kan het niet langer !!!