Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 21 jun 2025 00:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 12:31 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
HD is Helpdesk,en gezien het feit dat je al 4 maanden in de problemen zit gewoon 0800-0407 of een ander nummer dat op het forum zit en volhouden !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 12:33 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 11 jan 2007 15:29
Berichten: 43
sazzefraz schreef:
dan denk ik dat er niets anders op zit dan even met 0800-0505 te bellen. zij kunnen je experiabox nakijken, of eventueel de complete verbinding.


die dus. Je kunt niet meteen naar de technische dienst bellen, daar moet je voor worden doorverbonden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 12:38 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
sazzefraz schreef:
sazzefraz schreef:
dan denk ik dat er niets anders op zit dan even met 0800-0505 te bellen. zij kunnen je experiabox nakijken, of eventueel de complete verbinding.


die dus. Je kunt niet meteen naar de technische dienst bellen, daar moet je voor worden doorverbonden.


Misschien zijn de vrouwen wel bereid mij te helpen, met de telefoon natuurlijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 16:42 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
henri-aalten schreef:
sazzefraz schreef:
sazzefraz schreef:
dan denk ik dat er niets anders op zit dan even met 0800-0505 te bellen. zij kunnen je experiabox nakijken, of eventueel de complete verbinding.


die dus. Je kunt niet meteen naar de technische dienst bellen, daar moet je voor worden doorverbonden.


Misschien zijn de vrouwen wel bereid mij te helpen, met de telefoon natuurlijk


Weer gebeld, en behoorlijk aangedrongen, heb moeite gehad, om netjes
te blijven.

Heb nogmaals duidelijk gemaakt wat de problemen zijn, en blijven aandringen.

Maar men wil mij niet doorverbinden, men zegt wij mogen dat niet meer.

Ik weet het niet meer.

Maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik de hele rotzooi de deur uitgooi,
en dat in alles opzeg.

Er werd mij dootleuk verteld, en zijn mensen die la langer dan 4 maanden problemen hebben, en deze moeten eerst geholpen worden.

Niet te geloven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 17:07 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
henri-aalten schreef:
Maar men wil mij niet doorverbinden, men zegt wij mogen dat niet meer.

Ik weet het niet meer.

Maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik de hele rotzooi de deur uitgooi,
en dat in alles opzeg.

Er werd mij dootleuk verteld, en zijn mensen die la langer dan 4 maanden problemen hebben, en deze moeten eerst geholpen worden.

Niet te geloven.


Idd niet te geloven en wat een onzinnig antwoord van die HD medewerker.Jammer dat men zo met klanten omgaat. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 18:12 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Maarten schreef:
henri-aalten schreef:
Maar men wil mij niet doorverbinden, men zegt wij mogen dat niet meer.

Ik weet het niet meer.

Maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik de hele rotzooi de deur uitgooi,
en dat in alles opzeg.

Er werd mij dootleuk verteld, en zijn mensen die la langer dan 4 maanden problemen hebben, en deze moeten eerst geholpen worden.

Niet te geloven.


Idd niet te geloven en wat een onzinnig antwoord van die HD medewerker.Jammer dat men zo met klanten omgaat. :oops:


Denk goed na voordat U iets doet !!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 18:48 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Maarten schreef:
Je "moet" de HD bellen en dan doorgezet worden naar de tweedelijns.
Die kunnen kijken waar je nu zit en het hangt een beetje van de HD man/vrouw af en hun opties,want men wil niet dat iedereen het interne systeem binnen KPN belast door inloggen,wijzigen enz en er zijn enige tijd geleden enkele wijzigingen doorgevoerd als het gaat om zeg maar authorisaties.Klinkt misschien inflexibel,maar zou betere performance moeten bevorderen.

Concreet:tweedelijns HD -uitzoeken waar je nu zit (SIP-server en achterliggende noem het maar server) verzoek om wijziging.

En dus gewoon doordrukken !!


Helaas werkt niet niet Maarten, de 2e lijns kan hier namelijk ook niets mee waarschijnlijk, als een probleem al 4maanden duurt, dan ligt het zo goed als zeker bij de MPX, daar kan de 2e lijns ook niets aan doen, en dan is het enige wat je kunt doen afwachten, wat ik zelf ook belachelijk vind, laten ze dan eerst de oude situatie herstellen totdat het probleem is opgelost ofzo.. maja helaas..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2007 19:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Nou na 4 maanden wordt het toch wel tijd dat het zo gaat werken of geef op zijn minst een klant antwoord omtrent de problematiek en scherm je niet af van de buitenwereld.

Dat er dingen fout gaan kan overal voorkomen,maar de kracht van een organisatie zou oa moeten blijken uit de corrigerende maatregelen toch :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 00:32 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
mee eens....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 13:20 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
Helaas werkt niet niet Maarten, de 2e lijns kan hier namelijk ook niets mee waarschijnlijk, als een probleem al 4maanden duurt, dan ligt het zo goed als zeker bij de MPX, daar kan de 2e lijns ook niets aan doen, en dan is het enige wat je kunt doen afwachten, wat ik zelf ook belachelijk vind, laten ze dan eerst de oude situatie herstellen totdat het probleem is opgelost ofzo.. maja helaas..

Ben ik niet mee eens. Een slechte telefonie verbinding kan vele oorzaken hebben. KPN kan op zijn minst een IPB storingsmonteur aansturen. Deze hoort spare EB's bij zich te hebben en kan de MPSD aansturen om te kijken op welke SIP server de klant is aangesloten en eventueel naar een andere SIP server verhuizen.

Ik snap niet dat KPN(medewerkers) zo met een IPB-klant omgaan. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 13:25 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
Helaas werkt niet niet Maarten, de 2e lijns kan hier namelijk ook niets mee waarschijnlijk, als een probleem al 4maanden duurt, dan ligt het zo goed als zeker bij de MPX, daar kan de 2e lijns ook niets aan doen, en dan is het enige wat je kunt doen afwachten, wat ik zelf ook belachelijk vind, laten ze dan eerst de oude situatie herstellen totdat het probleem is opgelost ofzo.. maja helaas..

Ben ik niet mee eens. Een slechte telefonie verbinding kan vele oorzaken hebben. KPN kan op zijn minst een IPB storingsmonteur aansturen. Deze hoort spare EB's bij zich te hebben en kan de MPSD aansturen om te kijken op welke SIP server de klant is aangesloten en eventueel naar een andere SIP server verhuizen.

Ik snap niet dat KPN(medewerkers) zo met een IPB-klant omgaan. :oops:


Maar er is een beetje hoop, heb gisteren een medewerker gesproken van KPN, die heeft mij verteld het schandalig te vinden.

Hij gaat er nu alles aan doen het op te lossen.

Ik houdt jullie op de hoogte, wel kan het even duren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 14:40 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
Helaas werkt niet niet Maarten, de 2e lijns kan hier namelijk ook niets mee waarschijnlijk, als een probleem al 4maanden duurt, dan ligt het zo goed als zeker bij de MPX, daar kan de 2e lijns ook niets aan doen, en dan is het enige wat je kunt doen afwachten, wat ik zelf ook belachelijk vind, laten ze dan eerst de oude situatie herstellen totdat het probleem is opgelost ofzo.. maja helaas..

Ben ik niet mee eens. Een slechte telefonie verbinding kan vele oorzaken hebben. KPN kan op zijn minst een IPB storingsmonteur aansturen. Deze hoort spare EB's bij zich te hebben en kan de MPSD aansturen om te kijken op welke SIP server de klant is aangesloten en eventueel naar een andere SIP server verhuizen.

Ik snap niet dat KPN(medewerkers) zo met een IPB-klant omgaan. :oops:


Het probleem gaat heus niet zomaar naar de MPX hoor, als de mpsd het probleem denkt op te lossen met een servicemonteur dan hadden ze die wel gestuurd. En als het probleem aan een EB lag, dan hadden ze die heus wel vervangen. Andere SIP servers laden kan de mpsd zelf, dus als dat een oplossing was hadden ze dat ook wel gedaan. Ik weet niet wat het probleem is, maar als de mpsd het kon oplossen op wat voor manier dan ook dan hadden ze dat wel gedaan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 15:31 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
blizzaa schreef:
Het probleem gaat heus niet zomaar naar de MPX hoor, als de mpsd het probleem denkt op te lossen met een servicemonteur dan hadden ze die wel gestuurd. En als het probleem aan een EB lag, dan hadden ze die heus wel vervangen. Andere SIP servers laden kan de mpsd zelf, dus als dat een oplossing was hadden ze dat ook wel gedaan. Ik weet niet wat het probleem is, maar als de mpsd het kon oplossen op wat voor manier dan ook dan hadden ze dat wel gedaan.

Maar dat is het probleem, de klant heeft nog geen contact gehad met de MPSD. De klant heeft alleen contact gehad met 1e lijns medewerkers en dat heeft niet geholpen. Deze problemen kom ik dagelijks tegen bij DHZ-klanten die al tijden met zo'n storing zitten, 1 telefoontje naar de MPSD en het probleem is binnen een kwartier opgelost. Mits de TSM geen problemen heeft. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2007 15:32 
Offline

Geregistreerd: wo 27 dec 2006 07:42
Berichten: 79
Woonplaats: Westervoort
blizzaa schreef:
Marcel schreef:
blizzaa schreef:
Helaas werkt niet niet Maarten, de 2e lijns kan hier namelijk ook niets mee waarschijnlijk, als een probleem al 4maanden duurt, dan ligt het zo goed als zeker bij de MPX, daar kan de 2e lijns ook niets aan doen, en dan is het enige wat je kunt doen afwachten, wat ik zelf ook belachelijk vind, laten ze dan eerst de oude situatie herstellen totdat het probleem is opgelost ofzo.. maja helaas..

Ben ik niet mee eens. Een slechte telefonie verbinding kan vele oorzaken hebben. KPN kan op zijn minst een IPB storingsmonteur aansturen. Deze hoort spare EB's bij zich te hebben en kan de MPSD aansturen om te kijken op welke SIP server de klant is aangesloten en eventueel naar een andere SIP server verhuizen.

Ik snap niet dat KPN(medewerkers) zo met een IPB-klant omgaan. :oops:


Het probleem gaat heus niet zomaar naar de MPX hoor, als de mpsd het probleem denkt op te lossen met een servicemonteur dan hadden ze die wel gestuurd. En als het probleem aan een EB lag, dan hadden ze die heus wel vervangen. Andere SIP servers laden kan de mpsd zelf, dus als dat een oplossing was hadden ze dat ook wel gedaan. Ik weet niet wat het probleem is, maar als de mpsd het kon oplossen op wat voor manier dan ook dan hadden ze dat wel gedaan.


Nou is het bij mij zo erg, dat ik helemaal niet meer kan bellen, en gebeld worden.

Heb toen maar 0800 04070 gebeld na 30 minuten wachten iemand aan de lijn, die zegt even, IK KAN NIETS VOOR U DOEN.

Ben doorverbonden naar een 2e lijn, 2 uur in de wacht, en ja hoor, de verbinding wordt verbroken.

Wordt het niet eens tijd, dat wij met vele nog eens vraagen aan zowel
Kassa van de Vara, en aan Radar van de Tros, of zij er nog eens uitgebreid aandacht aan willen besteden.

Wees nu een eerlijk, zo kan het niet langer !!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 01:42 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Nou ik geloof er niets van dat het probleem bij de mpsd ligt en daar zo in 15min kan worden opgelost, als je echt al 4maanden zonder telefoon zit, kan ik niet geloven dat je nog geen 1 keer contact gehad hebt met de mpsd. Ik ga er vanuit dat de 1e lijns een ticket hebben aangemaakt voor de mpsd, deze is hoe dan ook in behandeling genomen. Vaak zet de mpsd hem zomaar door naar de MPX ( of een andere 3e lijns afdeling ) zonder daar de klant van op de hoogte te brengen ( erg belachelijk en klant onvriendelijk :!: )

Als ik henri was zou ik nog een keer proberen te bellen en dan even vragen aan de eerste lijns bij welke afdeling het probleem nu ligt. Als dit bij de mpsd is, mogen ze je doorverbinden, maar dit lijkt mij erg sterk.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling