Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 19:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 16:12 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Even gedaan, ticket was gesloten. :? Is nu opnieuw aangemaakt. 2e lijn is nu niet te bereiken. (wachttijd)
Via de online keuze om een vraag te stellen, onder veelgestelde vragen in MIJN KPN even een mailtje gestuurd.

Ik heb geduld. :) (ervaring)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 17:35 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ok,dan geduldig wachten :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2006 13:12 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Geachte heer *****,

Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen kunnen wij u als volgt informeren:

Wij hebben zojuist uw gegevens gecontroleerd, en hieruit is gebleken dat het ticket, aangemaakt op ******, gesloten is, omdat het probleem zichzelf heeft opgelost.

Verder blijkt uit uw gegevens dat er op ****** een nieuw ticket is aangemaakt, en dat deze, na contact met u opgenomen te hebben, gesloten is op ****** Dit was ticketnummer: ***********

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,

********
KPN


Niet verholpen dus. :? Iemand interesse in 2 schermafdrukken, met de uitslag van de test ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2006 13:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
wellicht biedt deze ingang een begin tot een oplossing: http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 jun 2006 15:46 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Rene schreef:
Geachte heer *****,

Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen kunnen wij u als volgt informeren:

Wij hebben zojuist uw gegevens gecontroleerd, en hieruit is gebleken dat het ticket, aangemaakt op ******, gesloten is, omdat het probleem zichzelf heeft opgelost.

Verder blijkt uit uw gegevens dat er op ****** een nieuw ticket is aangemaakt, en dat deze, na contact met u opgenomen te hebben, gesloten is op ****** Dit was ticketnummer: ***********

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,

********
KPN


Niet verholpen dus. :? Iemand interesse in 2 schermafdrukken, met de uitslag van de test ?


Dus gewoon opnieuw een ticket aan laten maken resp direct met de tweede lijns contact opnemen want dit duurt zo veel te lang !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2006 22:06 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Reactie na mail:


Geachte **********,

Voor uw probleem zijn een aantal oorzaken en oplossingen mogelijk.
Telefonisch kunnen wij een betere en snellere analyse maken en direct
op uw vervolgvragen reageren.

Uw vraag is daarom doorgestuurd naar de afdeling die dit gaat
behandelen onder registratienummer: ****************.

Wegens grote drukte is het mogelijk dat er met enige vertraging, doch
binnen 4 weken contact met u opgenomen wordt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,

**************
KPN


:)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2006 23:11 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ze hebben idd veel te doen ! Er was vandaag opnieuw een storing op een server en ik begreep dat Siemens nou ook niet helemaal perfect firmware-updates maakt,maar ach,onder tijdsdruk maken we allemaal wel eens een foutje nietwaar ? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2006 11:52 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Er is contact geweest.... :twisted: (2 dagen geleden)

Strekking:
U heeft problemen met poort 21 ?

Ja, en het probleem komt ook bij 2 familieleden voor, plus ik ben meldingen van ander IPB'ers tegengekomen in een forum.

Hoe test u dit.

Grc. com, sos sygate, pcflank.com, en elke ander testsite die ik tegen kom. Pc is gescand op eventueel rotzooi, draai niets onder poort 21

U hoort nog van ons.


Ik krijg het gevoel dat de ticket weer gesloten is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 jun 2006 10:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Is er alweer een nieuw ticket gemaakt ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 jun 2006 17:15 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Nee.

Ik kijk vandaag, of de poort stealted is, en wat denk je :D Perfect.
Even gebeld, met de vraag of de ticket open staat, en of er iets veranderd is. Blijkt er een poging gedaan is om op afstand in de box iets te veranderen. Uiteraard konden zij niet zien of dit goed was, dat kan dus alleen van deze zijde. Ze waren door een misverstand vergeten om even contact op te nemen.

Nu komt het mooiste, ik heb even gekeken en er is niets veranderd in de box, en ook niet op Mijn KPN. :D :roll: Ik weet zeker dat voorheen alles goed stond....

Tijd voor een biertje.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 jun 2006 17:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
hiermee kan er dus een slotje op dit topic.
proost trouwens :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling