Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 22:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 10:57 
Site Admin

gezien de traagheid waarop dit soort zaken worden besproken en wellicht doorgevoerd zullen worden, rest maar 1 conclusie: het gaat KPN, Het Net en Planet nog heel veel klanten kosten de komende tijd :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 11:23 

ik ben het met henk w eens
wat ze ook bedenken hoe leuk en aardig ook
zolang als er zoveel prijs verschil zit blijfen de klanten echt niet voor een paar spaar punten
terwijl ze ergens anders maandelijks echte euros kunnen besparen
ze zullen echt eerst wat aan hun tarieven moeten gaan doen anders stappen hun vaste klanten echt wel over
het kan zijn dat ze naar een dochter onderneming gaan
dan is het vest zakje broek zakje
dus nog niet echt verloren
maar het is ook goed mogelijk dat een deel overstapt naar een concurent
en dat zijn dan de echt verloren klanten
en dat zou toch wel jammer zijn

dus mij lijkt dat de eerst stap om hun klanten te behouden is de tarieven aanpassen
zodat een overstap niet meer intresant is
tevens daarna aan klant binding gaan doen door leuke aanbiedingen aan vaste klanten te gaan geven
want blijfen voor een kadotje wat ik in eerste instantie zelf betaald heb
daar zit geen 1 op te wachten

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 13:55 
Site Admin

Als men goed had opgelet had men kunnen lezen dat er ook is besproken om een euro punten systeem te maken. Hiermee krijg je na gelang je verbruik een korting op je factuur. hiermee maak je een beter verband met het product.

Groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 14:03 

Ik had het wel gelezen maar het is te ingewikkeld.
Klanten willen direct een lager maandbedrag en willen dat niet via een ingewikkelde regeling...

Daarom zijn er zoveel overstappers.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 16:29 

Een algemene verlaging van de tarieven is de enige manier om mij als klant tevreden te stellen. Al die marketing truukjes heb ik een gruwelijke hekel aan en zouden bij mij eerder averechts werken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 17:06 

dat is wat ik bedoel
en als ze daarna nog met leuke acties daar over heen komen dan hebben ze wat maar nu nog helemaal niks

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 18:34 

Helemaal mee eens.
Wat een gedoe allemaal zeg terwijl het eigenlijk zo simpel is.
Wat houdt KPN uberhaupt tegen om de prijzen te verlagen?
Zoiets is toch nooit lang vol te houden?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 19:45 

Iedereen wil "veel voor weinig", ik ook hoor, maar aan alles hangt een prijskaartje en elke medaille heeft een keerzijde en dat is iets wat wij met z'n allen niet uit het oog moeten verliezen.
Bij KPN werken 'n hoop mensen, kantoor, buitendienst etc die allemaal een boterham verdienen en die moeten betaald worden.
Ik maak het nu persoonlijk mee van dichtbij, monteurs die de deur platlopen (bij wijze van spreken) kabels controleren, lijn monitoren etc etc.
Ik vraag mij af of ik deze zelfde service ook bij een Alice of Telfort tegemoet zou kunnen zien.
Als KPN door een eventuele leegloop minder winst gaat maken, dan is het eerste waarin gesneden gaat worden; personeel.
Er is al 'n hoop werkgelegenheid verloren gegaan omdat WIJ met z'n allen gaan voor goedkoop en niet voor kwaliteit van eigen bodem en dus wat duurder.
Scheepsbouw, textielindustrie, schoeisel etc tec. wij kunnen het eenvoudigweg niet goedkoper produceren dan in landen als China en Taiwan.
Varkensvlees, kippenvlees, rundvlees, het moet allemaal goedkoper en nog eens goedkoper en dan krijgen we vanzelf BSE en varkenspest etc omdat die beesten het goedkoopste van het goedkoopste te vreten krijgen om de kosten te drukken en dat alleen maar omdat wij niet gaan voor kwaliteit, maar voor kwantiteit.
"n hoop gebazel om alleen maar te zeggen dat elke situatie een keerzijde heeft.
Laat KPN maar komen met extraatjes, die hen zelf weing kost, om klanten binnen te houden.
Snelheidsverhoging voor hen die dat wensen, spaarpunten voor hen die willen sparen voor een goede nieuwe telefoon uit de primafoonwinkel.
Winkelwaarde 100,00 euro is leuk voor de klant want die heeft 100 euro bespaart, terwijl de inkoopsprijs voor kpn misschien maar 40 of 50 euro was.
Laat ze maar wat voorstellen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2008 20:04 
Site Admin

Inderdaad is de beste optie als je dingen open laat, als de 1ne klant wenst te sparen voor een leuk mobieltje…prima!, als de ander graag gratis bel minuten wilt omdat hij/zei vaak belt…doen!. Maar, ze moeten bij KPN wel iets maken wat men ook kan omzetten in klinkklare munt, dus bv: je abonnement is 69.95. daarbij verbel je voor +-60 euro. Dat is bij elkaar 129.95 geef daarvoor 129 spaarpunten die je kan omzetten in 13% korting op je factuur. Dan bied je wat aan.

Het is natuurlijk gerelateerd aan je verbruik maar dat is wel zo eerlijk. De 1 verbruikt meer dus krijgt ook meer korting, de ander verbruikt minder dus waardepunten naar dat verbruik.

Koppel dat aan het aantal producten dat je afneemt dan zit je al een eind op de goede weg. Als men bij KPN ook nog zo snugger is om dit makkelijk toegankelijk te maken {dus niet met ingewikkelde systemen zoals klanten programma van nu} dan zijn ze wat mij betreft op de juiste weg.

Laten wij allen niet vergeten dat KPN wel de weg zoekt naar iets wat goed lijkt voor zijn bestaande klanten. Tele2 Orange upc noem maar op doen helemaal NIKS voor de vaste klanten.

Groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 00:24 

Nu willen we opeens kwaliteit koppelen aan KPN en daarmee de hoge prijs goedkeuren?
Als ik bij vanKooten kijk zie ik wel veel monteurs maar nog geen kwaliteit.
En dat er bij goedkopere providers dan opeens geen kwaliteit te vinden zou zijn is ook wel erg gemakkelijk....
Als KPN klanten dit geloven dan is KPN geslaagd in die missie denk ik.... 8)
Vaste klanten belonen zou iets nieuws gaan betekenen in Provider-land, of klanten daar op zitten te wachten weet ik niet.
Veel bellen en daarmee korting krijgen lukt niet want ik bel tenslotte al gratis....

Kortom, we zijn er nog lang niet uit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 00:34 
Site Admin

@robèrt:

ben je de tijd vergeten dat heel Nederland gekscherend over de zwaaaaaaaar belabberde helpdesk van upc had? nee, daar is nog steeds geen verandering in gekomen. mijn schoonzus zit dus bij die heerlijke upc en had een kapotte modem, geef ik jou te raden hoe lang ze heeft MOGEN wachten...tik tik tik tik..

6 WEKEN! ik ga je maar niet aandoen wat ze dag naar dag voor smoesjes tegen mijn schoonzus hebben gemaakt, maar de schoonheidsprijs verdient het zeker niet. plus we mogen ook niet vergeten dat upc nog steeds in de 10 top staat van meeste klachten van VARA`s kassa.

feit, als ik morgen een kapotte modem hebt sturen ze direct een nieuwe. 2 dagen later (in de regel) staat keurig TNT aan de deur met een nieuw pakket. Heb ik een kapotte i-tv tuner, binnen 2 werkdagen en nieuwe tuner...hoppa.

Ik weet dat jij graag de troubels opzoek, maar zou jou wel eens willen horen als jij 6 weken zonder internet en telefonie komt te zitten, wat zal je dan terug verlangen naar die dure ipb.

sla dan als laatste de boeken open over tele2, Telfort dan schrik ik toch wel even meer als dat ik de boeken opengooi over KPN.

Ieder zijn meug, maar stel(?) dat KPN zijn product nog vele malen verbetert en een hemels kwalitatief product neerzet moet jij eens opletten hoe hard ze allemaal terug hollen naar KPN . kwaliteit gaat altijd bij de consument nog voor de prijs. kijk even naar de energie maatschappijen. is een ster voorbeeld hiervan. uit de 5 mede mensen van gisteren koos iedereen toch voor kwaliteit en service boven de prijs. nu mag je 5 mensen niet over iedereen scheren maar geeft toch wel een indicatie toch?

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 00:54 

@robert,
De kwaliteit, onafgebroken online zijn, is er dan nog niet....maar 's middags bellen, 's avonds een afspraak maken en de volgende dag een monteur in huis vind ik toch wel van een goede service getuigen.
Dit heb ik al diverse keren mee mogen maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 02:45 
Site Admin

Het rekensommetje is feitelijk heel simpel. Wat kan je verwachten van een abbo van 19.95? niks, KPN heeft veel monteurs in dienst. veel mensen die ontwikkelen, dat moet ergens vandaan komen en dat is uit de consument.

Nu maakt KPN terdege nog veel fouten, maar deze zit hem meer in de facturering en de helpdesken. als deze 2 op orde zouden zijn kan je bijna zeggen dat KPN zijn problemen onder de knie heeft.

Laten we dit forum eens nemen. ik mag trots zijn dat ik al dik een jaar mee draai, ik heb mee gemaakt dat alles overhoop lag en de problemen hier met 10 tallen per dag werden gepost. Kijk eens nu! wat wordt er in feite nog gepost aan echte problemen? weinig tot niks, dat betekend dat ze de problemen grotendeels te boven zijn. dat is goed nieuws voor de klant, en vindt het een zwaktebod om dan ineens voor een luttele 10 of 15 euro per maand minder over te stappen. dan ben je niet loyaal aan je product maar ben je alleen nog maar gefocust op 10 of 15 euro.

Ik opper nu in de volgende zin iets heel goeds. Er worden nog maar weinig problemen gepost, stap ik dan over als mod naar een “upcforum”? nee want ik ben loyaal aan dit forum met of zonder problemen die gepost zijn. Laat een ieder hier eens goed over nadenken.

Dus laten de huidige klanten van kpn nu eens verder kijken dan hun neus lang is, we willen een product dat stabiel is toch? dat is er bijna al dus wees dan ook loyaal en blijf klant.

dat is hoe ik er over denk.

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 04:29 

loyaliteit heeft natuurlijk z'n grenzen, maar ik geef je groot gelijk Marcel.
Ik denk niet dat ik het zou kunnen maken om, wanneer m'n lijntje eindelijk goed is (wat toch 'n keer gaat gebeuren), om dan te zeggen dat ik over ging stappen naar Telfort.
Ik heb het wel in overweging gehad nadat ik te horen had gekregen dat mijn situatie, in de ogen van de vertegenwoordiging van KPN, binnen de kwaliteitsnorm lag.
Ik blijf voorlopig toch nog maar.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jan 2008 08:19 

marcel234 schreef:
Het rekensommetje is feitelijk heel simpel. Wat kan je verwachten van een abbo van 19.95? niks, KPN heeft veel monteurs in dienst. veel mensen die ontwikkelen, dat moet ergens vandaan komen en dat is uit de consument.

Dit is veel te kort door de bocht. Ik ben overgestapt naar Telfort, aangesloten op het KPN-netwerk. De eerste twee weken had ik last van een klapperende lijn, en er is vervolgens onderzoek geweest. Dat is nu adequaat opgelost, erg stabiele lijn (4 weken nu zonder line sync) van 12Mb, Perfect telefoongeluid: ook als ik met 12 lijntjes usenet-groepen loop lastig te vallen. En, ik ben gisteren teruggebeld door klantenreacties Telfort of alles naar wens is afgehandeld.

Perfect! En dat voor 19.95 :o

Ik bedoel maar, het bedrag zegt niet alles. Ik ben erg tevreden, 12Mb op de lijn, en het besparen van 30 euro per maand. Zo simpel heb ik mijn kostenbesparing geregeld. Maar iedereen zijn eigen manier, natuurlijk 8)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]