Gerrit Zalm schreef:
Ivm. met opzeggen van een abonnement kun je een brief sturen met bevestiging van ontvangst naar:
--
KPN IPB-abonnementen
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
--
In geval van overlijden is de contractduur niet van toepassing.
Middels het bewijs van bevestiging van ontvangst kunt u alle kosten,
die na de datum van opzeggen in rekening zijn gebracht, terugvorderen.
--
Gezien de grote wachtijden bij 0900-0244, 0800-0407 en 0800-0505 is schriftelijk opzeggen het verstandigst
Ik heb de experiabox aangetekend terug gestuurd.
Naar het antwoordnummer van kpn ipb
Met een opzeggingsbrief erbij + acte van overlijden.
Verder bekijken ze het maar ik heb moeite genoeg gedaan om het op een nette manier te doen maar dat bleek onmogelijk te zijn.
Niemand van kpn ipb heeft mij ooit verteld dat ik het ook schriftelijk kon doen.
Volgens kpn ipb,primafoon winkel, en het telnummer die ik van maarten gekregen heb kon het alleen maar via 09000244.
Maar dat was onmogelijk de helpdesk is gewoon overbelast.
De rekening waar kpn zijn abonnements geld maandelijks vandaan haalt
is geblokkeerd.
Laat incasso maar komen hoor daar ben ik niet bang voor.
MvG Mario