Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 24 jun 2025 13:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 09 dec 2006 08:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
peterU schreef:
( Misschien een goed onderwerp in de volgende uitzending van Radar over het geval KPN )



Daar is Radar niet voor nodig,dat moet ook zo kunnen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2006 18:06 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Ze zijn echt GEK bij de KPN.
Krijg ik een brief waar in staat dat mijn overleden vader
een normale telefoon lijn heeft aangevraagd.
Dus met andere woorden van ipb naar een normale tel aansluiting.

Wat een soap .......


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Opzeggen ivm. overlijden
BerichtGeplaatst: za 16 dec 2006 16:24 
Offline

Geregistreerd: zo 03 dec 2006 23:23
Berichten: 8
Ivm. met opzeggen van een abonnement kun je een brief sturen met bevestiging van ontvangst naar:
--
KPN IPB-abonnementen
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
--
In geval van overlijden is de contractduur niet van toepassing.
Middels het bewijs van bevestiging van ontvangst kunt u alle kosten,
die na de datum van opzeggen in rekening zijn gebracht, terugvorderen.
--
Gezien de grote wachtijden bij 0900-0244, 0800-0407 en 0800-0505 is schriftelijk opzeggen het verstandigst


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 dec 2006 23:56 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Gerrit Zalm schreef:
Ivm. met opzeggen van een abonnement kun je een brief sturen met bevestiging van ontvangst naar:
--
KPN IPB-abonnementen
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
--
In geval van overlijden is de contractduur niet van toepassing.
Middels het bewijs van bevestiging van ontvangst kunt u alle kosten,
die na de datum van opzeggen in rekening zijn gebracht, terugvorderen.
--
Gezien de grote wachtijden bij 0900-0244, 0800-0407 en 0800-0505 is schriftelijk opzeggen het verstandigst


Ik heb de experiabox aangetekend terug gestuurd.
Naar het antwoordnummer van kpn ipb
Met een opzeggingsbrief erbij + acte van overlijden.
Verder bekijken ze het maar ik heb moeite genoeg gedaan om het op een nette manier te doen maar dat bleek onmogelijk te zijn.
Niemand van kpn ipb heeft mij ooit verteld dat ik het ook schriftelijk kon doen.
Volgens kpn ipb,primafoon winkel, en het telnummer die ik van maarten gekregen heb kon het alleen maar via 09000244.
Maar dat was onmogelijk de helpdesk is gewoon overbelast.
De rekening waar kpn zijn abonnements geld maandelijks vandaan haalt
is geblokkeerd.
Laat incasso maar komen hoor daar ben ik niet bang voor.

MvG Mario


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 29 dec 2006 15:30 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 21:21
Berichten: 11
Ik krijg vandaag eindelijk een brief van kpn ipb dat het abonnement beeindigd is per 20-12-2006.
Vind 20-12-2006) wel een beetje laat maar toch.
Zit er eindelijk schot in de zaak.
Maar ik wacht de afrekening van de kpn ipb nu gewoon af..
Totaal geen excusbrief of wat dan ook erbij.
Zo gaat kpn ipb met hun (ex)klanten om.

Hierbij bevestigen wij uw verzoek tot opheffen van ipb.
Per 20 dec 2006 word ipb op het onderstaande adres afgesloten.
********* ** 6909 DC Babberich.

Heeft u nog vragen of wilt u de opheffing van ipb ongedaan maken,
Kunt u dagelijks terecht bij de klantenservice van kpn via telnr 09000244

met vriendelijke groet
M.B
Directeur Consumentenmarkt.

Dus gewoon een standaard brief ...
En vooral die regel wilt u de opheffing van ipb ongedaan maken etc..
Bij overlijden van je pa.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 dec 2006 09:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Het is onbegrijpenlijk, het moet toch wel een onbenul zijn die dit heeft behandeld.
Maar het is gelukkig nu opgelost.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling