en ja ik heb het forum goed afgespeurd en kan geen antwoord vinden please help!!
hallo media eb mensen. Ook ik ben zo stom om weer eens iets van kpn te nemen. Ik gebruik mijn internet voornamelijk om xbox live te spelen. KPN beloofde mij dat dit met eb IPB ook zou kunnen NIET DUS
Ik (en vele andere gamers) kan geen vrienden meer gamesessies.friends meer joinen. ik heb mij echt verdiept in deze shitzooi maar kom er niet uit. Dit ligt dus aan mijn NAT. ik heb op dit forum handleiding gevonden om de poorten alles geprobeerd(alle mogelijke combinaties tcp en udp en ipadressen.
Mijn NAT blijft nog steeds op moderate staan en xbox live werkt gewoon ***.
volgende heb ik ingevoerd
Public Poort 3074
local poort 3074
Ip adres .2.2 dit is het adres wat eb mijn 360 toekent.
tijdens al deze mogelijkheden stuite ik op een probleem. ik deed udp 3074 3074 en ip 2.2 zodra ik op ok drukte kreeg ik een grote error, computer scherm werdt blauw en comp starte opnieuw op, windows gaf ook melding dar ik aan het ip adres kloote etc (ik denk dat dit met firewall te maken heeft maar weet ik dus niet zeker)
Kan iemand mij AUB vertellen hoe ik NAT op open kan krijgen of welke router/modem de plaats van de eb in kan nemen zodat ik nog steeds kan internetten en bellen en zorgenloos kan gamen??!!??!!
Thank you!!