Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 01:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: IP Camera Experiabox V8
BerichtGeplaatst: di 17 dec 2013 21:20 
Offline

Geregistreerd: di 17 dec 2013 12:14
Berichten: 2
beste allemaal,

Zojuist ben ik doorverwezen van de KPN naar dit forum.
Wat is het probleem;

KPN heeft de experiabox V8 zo ontwikkeld dat ik mijn IP camera die ik gisteren heb gekocht niet geheel eenvoudig kan aansluiten.
Van het type IP camera C904IP van het merk ELRO lukt het mij niet om een IP adres - van de IPcamera - in de TOOL van de meegeleverde software in beeld te krijgen. Mogelijk houdt de experiabox dit tegen? Erg frusterend dus! Ik kom gewoon in de router met 192.168.2.254 en heb geprobeerd om bij DATA - NAT - Port mappen een aan te maken. Echter ik weet niet
welke gegevens ik hier in moet vullen, (LAN IP, en LAN port - Public port, enable staat aan.

Op internet vind ik tot nu toe ook nog niet de tip, en hoop op dit forum op meer succes. anders ben ik helaas genoodzaakt om of de camera terug te brengen
of ik zeg mijn abonnement op bij KPN :roll: .

Wie kan mij helpen met het bewandelen van de juiste stappen?

Met vriendelijke groeten, Rick


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 dec 2013 12:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8094
Schijnt een bekend verhaal te zijn. Persoonlijk lukte het mij ook niet een draadloze printer te gebruiken met de V8. Korte tijd verbonden met WiFi om daarna niet meer zichtbaar te zijn. Mijn buurman heeft een IP camera van "Woonveilig" en precies hetzelfde euvel met de V8.
Wij hebben dit allebeide opgelost door een extra router op de V8 aan te sluiten en deze het netwerkverkeer te laten regelen, dus ook de WiFi! De optie WiFi is nu uitgeschakeld op de V8!

Sindsdien beiden geen problemen meer gehad en zijn bij mij de printerverbinding en de IP Camera bij de buurman stabiel!

Het is een omweggetje met wat extra kosten maar het werkt in ieder geval! Ps, Sitecom routers hebben hetzelfde euvel!

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling