Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 16:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 09 maart 2013 11:29 
Offline

Geregistreerd: vr 08 maart 2013 12:38
Berichten: 1
Ik wil vanaf mijn Mac een poort openen om Plex te kunnen gebruiken vanaf andere lokatie. Heb alles al gedaan wat staat in het (gesloten) onderwerp 'Poorten forwarden in Experiabox Arcadyan', toch werkt het niet. Heb ook de firewall uitgezet, hielp niet. Later maar weer aangezet maar in de instellingen wel de applicatie Plex bij de uitzonderingen gezet (die zou dus toegang moeten krijgen).
Geen idee wat het nu nog kan zijn. Heb wel zelf twee twijfelpunten:
1. Wat er in het gesloten onderwerp staat over DNS is me niet helemaal duidelijk. Boven het screenshot staat 'zonder de DNS-instellingen te wijzigen', maar in de screenshot staan andere server-adressen dan die in mijn network-preferences staan ingesteld (bij mij staat 192.168.2.254). Moet ik die nu wel of niet wijzigen?
2. Als interne LAN-poort moet ik voor Plex 32400 gebruiken. Volgens de instructie van Plex kan de externe poort vrijwel elk nummer tussen 20- en 50000 zijn. Ik heb er een paar willekeurig geprobeerd, werkt niet. Kan dat wel eindeloos blijven proberen maar dat schiet niet zo op...
Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling