Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 05 okt 2024 12:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 26 dec 2014 16:21 
Offline

Geregistreerd: zo 06 apr 2014 13:49
Berichten: 1
Het wil mij niet lukken om op de ExperiaBox Arcadyan V8, de juiste instellingen te vinden om Remote Access te configureren.
Heb de poorten bij portmapping 80, 443 en 50500-50599 openstaan, geen resultaat, poorten ingevoegd bij special applications, geen resultaat.
Heb het via UPnP en DZ geprobeerd, NAS en router diverse malen gereboot, geen resultaat.
Op de Iomega Store Manager geeft hij aan dat alles goed is, doch ingelogd op de NAS / remote Acces krijg ik de foutmelding "The device is unable to acquire your external IP address. Confirm that your device is connected to a router which connects to the Internet."
Remote access cannot be configured. Confirm that your device is connected to a router which connects to the internet. Internet access error.
NAS is gewoon via de PC te bereiken.
Heeft iemand nog een idee wat ik nog zou kunnen proberen?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling