Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 15:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 04 jan 2011 20:39 
Offline

Geregistreerd: vr 18 jul 2008 12:05
Berichten: 14
Ik heb zins een dikke drie vier weken een probleem met dit type modem.
Het begon met de eerste modem die dan wel dan niet verbinding gaf.Ook kon ik niet op de webpagina van de modem komen.Na een goedgesprek met de tel dienst van kpn heb ik een nieuwe modem gekregen.In tussen tijd had ik via marktplaats een andere gekocht om niet zonder internet te zitten(een siemens).Ik heb gisteravond de siemens verwijderd en de Thomson TG789vn geinstalleerd waarna gelijk de problemen weer begonnen.Ik heb de helpdesk gebeld en nu voel ik me niet zo happy.
Ik moest een ronde kabel hebben tussen de isa en de modem dit ivm straling.Nou goed wil alles proberen en heb dus gelijk eentje opgehaald.Toen ik uitlegde waarom ging men gelijk opzoek naar de camara van banaanasplit.Zucht.
Intussen heb ik dus weer het zelfde dan wel dan geen internet ondanks de ronde stralings afgeschermde kabel.
Ik heb ten tijde dat ik dit verhaaltje typ weer met de helpdesk gebeld en na een reset van kpn kant is er helaas niks veranderd.
Ik krijg donderdag de nieuwst xperia box en moet dus nu eigenlijk tot donderdag zonder onternet zitten.Gelukkig doet de oude siemens xperiabox het wel en moet ik maar afwachten of met de nieuwst xperia box die donderdag komt alles verholpen is.Hebben jullie enig idee hoe dit allemaal kan?
Ik kan dus niet op internet en niet op de modem zelf komen.
Alle lampje branden en heb verbinding.
Ik heb alles gedaan wat de helpdesk me vertelde.
Als ik de tg789 vervan door de siemens doet alles het foutloos.
iemand enig idee?
Heb dit ook naar kpnwebcare gemaild
Mvg Paul
Berichten: 13
Geregistreerd: vr 18 jul 2008 12:05
Privébericht


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling