Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 16:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 02 dec 2010 23:02 
Offline

Geregistreerd: zo 11 apr 2010 12:23
Berichten: 3
Hallo

Ik heb een Speedtouch TG 789 en wil daarbij bij een router gaan gebruiken i.v.m. gebruik van een satellietontvanger; Dreambox DM 7000.
Is dit nu mogelijk met de update van de Firmware en zo ja welke router wordt er geadviseerd?


Gr.
Jos


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 03 dec 2010 18:35 
Offline

Geregistreerd: zo 29 aug 2010 09:54
Berichten: 9
Misschien dat ik je verkeerd begrijp maar waarom wil je een extra router gebruiken. In de TG789 zit toch al een router. Het aantal poorten kun je vergroten door een eenvoudige switch achter de TG te plaatsen. Tevens is een switch lekker goedkoop en heb je geen last van allerlei instelproblemen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 04 dec 2010 13:20 
Offline

Geregistreerd: zo 29 aug 2010 09:54
Berichten: 9
Ik heb even wat gegoogeld. Wat je denk ik nodig hebt is een zgn. repeater. Zo vond ik bij Netgaer dit verhaaltje.

Met de Netgear Repeater brengt u uw WLAN waar u het nodig heeft. Het WLAN signaal wordt door muren en plafonds vaak sterk gestoord. Verbind uw repeater via WLAN met uw router en verbind uw notebook of PC eveneens draadloos met uw netwerk. Daarnaast kunnen er max. 4 apparaten via LAN worden verbonden.
De router kan ook worden gebruikt als bridge: sluit uw internet TV, gameconsole of Blu-ray speler aan via een LAN-kabel. Uw repeater kan nu met een druk op de knop (WPS) draadloos met uw router worden verbonden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 04 dec 2010 23:32 
Offline

Geregistreerd: zo 11 apr 2010 12:23
Berichten: 3
joost1 schreef:
Ik heb even wat gegoogeld. Wat je denk ik nodig hebt is een zgn. repeater. Zo vond ik bij Netgaer dit verhaaltje.

Met de Netgear Repeater brengt u uw WLAN waar u het nodig heeft. Het WLAN signaal wordt door muren en plafonds vaak sterk gestoord. Verbind uw repeater via WLAN met uw router en verbind uw notebook of PC eveneens draadloos met uw netwerk. Daarnaast kunnen er max. 4 apparaten via LAN worden verbonden.
De router kan ook worden gebruikt als bridge: sluit uw internet TV, gameconsole of Blu-ray speler aan via een LAN-kabel. Uw repeater kan nu met een druk op de knop (WPS) draadloos met uw router worden verbonden


Joost dank je.
Ik ga opzoek.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling