Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 14:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 00:10 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Ik heb de Thomson 789vn aan de muur gehangen, met de bijgeleverde steun. OMdat de 789 hierdoor wat verder van de muur af komt te zitten dan zijn voorganger de 780, hangt het overgordijn in mijn woonkamer er een beetje voor (ongeveer een driekwart centimeter).. Niet dat de modem erg heet wordt, beetje lauwwarm, maar is dit een risico? Naar boven en onder toe heeft de 789 voldoende ventilatie..Misschien ben ik wat pietluttig, maar beter geweten dan later gespeten...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 08:13 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het is van belang dat het apparaat wel voldoende lucht krijgt om te koelen. Bij normaal weer zal het mischien niet zoveel uitmaken, maar nu het op bepaalde momenten boven de 30 graden uitkomt kan het apparaat nog veel warmer worden met als eventueel gevolg: uitvallen, of in het allerergste geval brand en dat willen we zeker niet hebben!

Indien mogelijk zou ik je willen aanraden om de experia toch elders en plekje te geven waar minimaal 15cm rondom het apparaat vrije ruimte is.

Gr marcel234.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010 11:54 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Hoi Marcel,

Dank voor je reactie..
Misschien ben ik onderdehand wat overspannen door de hele toestand rond de overgang naar VDSL..:-)
De 789 heeft boven en onder wel vrije ventilatieruimte, maar omdat deze modem door de grotere wandhouder dus verder naar voren steekt, zit ie met zijn voorkant nu dichter naar de gordijnen toe. Die gordijnen hangen er overigens niet tegenaan, want die hangen tegen een buisje van de cv dat er voor langs loopt. Ik zal nog eens gaan zoeken naar een alternatief, maar ik ben door de korte kabeltjes en het aansluitpunt van de DSL kabel ook beperkt in mijn mogelijkheden..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling