Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 14:54 
Aangezien mijn vorige bijdrage werd overstemd door ge-oh over begrip en klagen en schoppen, bij deze alsnog een poging.

Net zoals de TG787 is het ook met de TG789 niet mogelijk om een goed werkend playstation op te nemen in het netwerk.
Opmerking van KPN : internet en telefonie doet het, dus voor ons is de kous daarmee af.
Als pleister op de wonde wel een TG789 opgestuurd gekregen, maar deze is net zo disfunctioneel als zijn voorloper.

USB aansluitingen die niet actief zijn.
ook al heb je geen ITV, toch blijft aansluiting 3 inactief !
PS3 is niet voledig werkend te krijgen, instellingen die gedaan worden t.a.v. portforwarding worden niet vastgehouden.

Nogmaals : als KPN mij 1 gebruiker kan aanleveren waar deze router of zijn voorganger probleemloos werkt met een PS3 dan blijf ik tot in lengte van jaren bij de KPN. Mijn abo loopt in maart af, dus KPN heeft tot maart de tijd.

En dit alles kan overkomen als lomp en bot, maar ik ben en blijf van mening dat KPN in gebreke blijft door apparatuur te leveren die het een gebruiker onmogelijk maakt om ten volle van de mogelijkheden gebruik te maken.
Collega's van mij met abonnementen bij andere aanbieders ( Tele2, UPC ) hebben geen enkele belemmeringen met hun PS3.

In een vorig bericht werd er gesproken dat er wellicht te weinig gebruikers zijn die er problemen mee hebben, dan wil ik de heren van KPN graag uitnodigen om eens de zoekterm TG787+PS3 in google te gooien....
Of lees dit draadje even door...zit vol gebruikers die problemen hebben met de 787 en de 789......
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1339472/last


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 15:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Citaat:
In een vorig bericht werd er gesproken dat er wellicht te weinig gebruikers zijn die er problemen mee hebben, dan wil ik de heren van KPN graag uitnodigen om eens de zoekterm TG787+PS3 in google te gooien....
Of lees dit draadje even door...zit vol gebruikers die problemen hebben met de 787 en de 789......

We hadden het al gelezen en doorgestuurd naar de betreffende mensen die verantwoordelijk zijn voor dit probleem. Ook waren we bezig met de andere randapparatuur die niet zouden functioneren met een van onze Experiaboxen.
Zodra we in overeenstemming zijn om het probleem te verhelpen dan horen jullie dat via ons.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 16:07 
Nogmaals, ik weet dat ik bot en lomp overkom, maar zo bedoel ik het absoluut niet..... 8)
Ik ben eigenlijk best een aardige vent, maar kan me opwinden over zaken die het niet doen.

Kijk als ik nou een gameconsole uit een oostblok land had gekocht met aansluitingen en software die niet overeenkomen met de standaard, ja dan is dat mijn probleem. Zoiets kun je dan namelijk wel verwachten.
Maar met de meest verkochte gameconsole van dit moment verwacht je dit gewoon niet.

Kun je wellicht een uitspraak doen over hoe lang dit gaat duren..
( dagen, weken, maanden..... )
Dan kan ik me daar op instellen....


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 16:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Eric H schreef:
Nogmaals, ik weet dat ik bot en lomp overkom, maar zo bedoel ik het absoluut niet..... 8)
Ik ben eigenlijk best een aardige vent, maar kan me opwinden over zaken die het niet doen.

Kijk als ik nou een gameconsole uit een oostblok land had gekocht met aansluitingen en software die niet overeenkomen met de standaard, ja dan is dat mijn probleem. Zoiets kun je dan namelijk wel verwachten.
Maar met de meest verkochte gameconsole van dit moment verwacht je dit gewoon niet.

Kun je wellicht een uitspraak doen over hoe lang dit gaat duren..
( dagen, weken, maanden..... )
Dan kan ik me daar op instellen....

Om eerlijk te zijn is dit onze Tweede poging om dit aan te kaarten. De eerste keer is het mislukt omdat er te weinig mensen deze problemen hebben vandaar dat we deze topic hebben geopend (waar u al op hebt beantwoord): viewtopic.php?f=32&t=3409

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: za 20 feb 2010 21:51 
Offline

Geregistreerd: za 20 feb 2010 15:11
Berichten: 5
Wat ik maar niet kan begrijpen is dat mijn TG879 maar blijft staan op Nat3.
Terwijl een vriend van me, die ook een Thomson heeft, standaard de Nat op 'open' heeft staan.
Hoe kan het dat ik aardig wat poorten extra heb geopend, terwijl dit niks uitmaakt, en hij niks hoeft te doen.
Zelfde abbo bij KPN, andere modem en andere Nat instellingen... Wie weet hier het antwoord op?

Het zal mij bijzonder goed uitkomen als ik weet wat ik hier aan kan doen. Want ik sta op het punt mijn abbo bij KPN op te zeggen.
Druppeltje i.c.m. de emmer zegmaar.

Alvast bedankt voor de reacties he.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2010 11:46 
Offline

Geregistreerd: za 20 feb 2010 20:05
Berichten: 23
Ik heb hiervoor voor de Glasvezel gebruikers ook een topic geopen onder "glasvezel" (omdat zover ik weet het niet mogelijk is voor mij om een 780 op de kop te tikken en aan te sluiten)

Link: viewtopic.php?f=34&t=3446

Toch wou ik mijn "stem" hier ook even laten horen.

@rkokhuis. Er moet iets anders zijn bij je vriend.

Met Vriendelijke Groet,

Wiz


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: di 02 maart 2010 12:54 
Offline

Geregistreerd: za 20 feb 2010 15:11
Berichten: 5
LordWiz schreef:
Ik heb hiervoor voor de Glasvezel gebruikers ook een topic geopen onder "glasvezel" (omdat zover ik weet het niet mogelijk is voor mij om een 780 op de kop te tikken en aan te sluiten)

Link: viewtopic.php?f=34&t=3446

Toch wou ik mijn "stem" hier ook even laten horen.

@rkokhuis. Er moet iets anders zijn bij je vriend.

Met Vriendelijke Groet,

Wiz


je moest ff linken naar je topic? :D
Er is niks bijzonders aan de hand, alleen dat hij wel alles kan instellen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2010 15:08 
Offline

Geregistreerd: di 08 jun 2010 12:34
Berichten: 62
Zit je dan met een glasvezel verbinding met lage ping en hoge up- en downloadsnelheid, kun je niet eens fatsoenlijk online gamen doordat je een 789 modem met bugs krijgt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 13:49 
Offline

Geregistreerd: di 08 jun 2010 12:34
Berichten: 62
Zie: viewtopic.php?f=32&t=3687&p=30415#p30415


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 00:19 
Offline

Geregistreerd: wo 18 jun 2008 13:37
Berichten: 130
Toevallig kwam ik dit topic tegen en de schrik slaat me al om het hart...
Ik ben namelijk van plan om voor de kerst een PS3 te gaan kopen voor de kids en nu lijkt het erop dat dit niet (goed) gaat werken met de TG789?
Net even ingelogd om de router softwareversie te bekijken. Die is blijkbaar 8.3.H.4...
Wordt dit straks een drama? Ik dacht in mijn simpele geest dat het een kwestie was van netwerk laten detecteren en registreren...Blijkbaar niet? Ik heb zelf niet veel verstand van deze spelhardware en neem aan dat mijn kinderen dit zelf wel aan de praat kunnen krijgen....?
Wie kan me enigszins geruststellen (hopelijk)?? :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 00:33 
Offline

Geregistreerd: do 10 jun 2010 21:24
Berichten: 5
Lexibel schreef:
Toevallig kwam ik dit topic tegen en de schrik slaat me al om het hart...
Ik ben namelijk van plan om voor de kerst een PS3 te gaan kopen voor de kids en nu lijkt het erop dat dit niet (goed) gaat werken met de TG789?
Net even ingelogd om de router softwareversie te bekijken. Die is blijkbaar 8.3.H.4...
Wordt dit straks een drama? Ik dacht in mijn simpele geest dat het een kwestie was van netwerk laten detecteren en registreren...Blijkbaar niet? Ik heb zelf niet veel verstand van deze spelhardware en neem aan dat mijn kinderen dit zelf wel aan de praat kunnen krijgen....?
Wie kan me enigszins geruststellen (hopelijk)?? :?:


Online game zit er niet in voor u kinderen zonder versie 8.4.2.U

dankje wel kpn...voor de goede diensten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 10:51 
Offline

Geregistreerd: di 08 jun 2010 12:34
Berichten: 62
Stefan078 schreef:
Lexibel schreef:
Toevallig kwam ik dit topic tegen en de schrik slaat me al om het hart...
Ik ben namelijk van plan om voor de kerst een PS3 te gaan kopen voor de kids en nu lijkt het erop dat dit niet (goed) gaat werken met de TG789?
Net even ingelogd om de router softwareversie te bekijken. Die is blijkbaar 8.3.H.4...
Wordt dit straks een drama? Ik dacht in mijn simpele geest dat het een kwestie was van netwerk laten detecteren en registreren...Blijkbaar niet? Ik heb zelf niet veel verstand van deze spelhardware en neem aan dat mijn kinderen dit zelf wel aan de praat kunnen krijgen....?
Wie kan me enigszins geruststellen (hopelijk)?? :?:


Online game zit er niet in voor u kinderen zonder versie 8.4.2.U

dankje wel kpn...voor de goede diensten


Overdrijven is ook een vak. NAtuurlijk kun je gewoon online gamen met software versie 8.3.H.4, alleen niet optimaal.
Het is namelijk zo dat je met deze software versie een NAT type 3 krijgt, waardoor je niet als host kun fungeren.
Hiervoor moeten namelijk bepaalde poorten open staan. Je zal dus wel online kunnen gamen, alleen zal je een minder goede verbinding krijgen, omdat je niet met iedereen kan verbinden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: TG789 vs PS3
BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 10:54 
Offline

Geregistreerd: di 08 jun 2010 12:34
Berichten: 62
Aan het webcare team:

Momenteel heb ik versie 8.4.2.U EU en krijg nog steeds een NAT type STRICT op de Playstation 3 in het spel Call of Duty Black Ops.
Call of Duty Modern Warfare 2, geeft nog wel een OPEN NAT type aan, echter speel is deze niet meer omdat ik enkel nog Call of Duty Black Ops speel.
Ik hoop dat jullie snel een update kunnen uitbrengen waarmee de problemen eindelijk eens echt verholpen worden, want ik zie het anders al weer mis gaan als er een nieuwe spel uit komt. Een DMZ functie zou bijv. heel handig zijn. De firewall is momenteel ook niet aan te passen. Maargoed, dat weten jullie uiteraard maar al te goed.


EDIT:

Nu krijg ik weer een NAT type OPEN in Call of Duty Black Ops, hopenlijk blijft het nu ook open.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling