Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 18 nov 2017 23:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2014 09:02 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014 12:15
Berichten: 1
Hallo, Ik heb een sonos bridge aangeloten op mijn tg789 met een kabel. Deze bridge weer contact gemaakt met mijn sonos play5 en alles doet het. Tot een uur daarna dan gaat de play 5 uit. Opnieuw de bridge en play5 gereset, experiabox uit en aan. Maar probleem blijft. Kpn gebeld maar die zeggen dat het niet bij de box ligt. Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt. Erik


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling