Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 19 maart 2024 10:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 maart 2012 17:50 
Offline

Geregistreerd: ma 05 maart 2012 10:11
Berichten: 2
Hallo, ik gebruik een Apple Time Machine als router/backup en deze ondersteunt 802.11n

Ja, ik download series uit de USA, zonder reclames :lol:

Tot heden gebruik ik een (betaalde) newsserver van XSNews. Hiermee haal ik een downloadsnelheid van 3.5 Mbyte/sec.
Best lekker snel, maar nu heb ik die service opgezegd, omdat KPN een gratis variant heeft. Alleen haal ik hiermee 1,5 Mbye/sec.
Verschil in threats: XSNEWS x8 ; KPN x3 maar volgens de technicus zou dat niet uit moeten maken.

Verschillen in de configuratie zijn er niet. Heb al aan de telefoon gezeten met een technicus van KPN, die gaat e.e.a. uitzoeken.
Hij raadde mij wel aan dit forum even te checken, met al die wizards hier ;-)

Dus wie kan helpen met de performance verschillen.
Ja ik heb alle routers herstart.

Grt, MacDaddy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 maart 2012 18:57 
Offline

Geregistreerd: do 09 jul 2009 07:58
Berichten: 132
payserver eruit en de gratis variant erin?? tja lijkt mij niet een heel groot voordeel

het aantal threads maakt niet uit maar ziu het kunnen zijn dat kpn het iets afknijpt?
en meer nog
De retentie is natuurlijk niet zo heel groot kortom je moet heel snel erbij zijn om het komlet binnen te halen anders is 10% par2 niet eens genoeg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2012 16:48 
Offline

Geregistreerd: za 22 okt 2011 16:47
Berichten: 16
vddikken schreef:
payserver eruit en de gratis variant erin?? tja lijkt mij niet een heel groot voordeel

het aantal threads maakt niet uit maar ziu het kunnen zijn dat kpn het iets afknijpt?
en meer nog
De retentie is natuurlijk niet zo heel groot kortom je moet heel snel erbij zijn om het komlet binnen te halen anders is 10% par2 niet eens genoeg


Bij mij werken de servers van KPN / Planet heel aardig als aavulling op me betaalserver
maar echt snel is t niet , meer wat onstabiel en retentie is vaak al wat lastig met bestanden ouder dan 30 dagen
soms pakt tie wel oudere maar veelal onkompleet wat weer een boel errors kan geven in de client.

Ik download met Binaries.news.planet.nl (2 connections) en news.kpnplanet.nl (2 connections) , beide poort 119


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling