Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 21:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 maart 2010 12:26 
Offline

Geregistreerd: wo 10 maart 2010 13:51
Berichten: 10
Drie weken geleden glasvezel (FttH) aangevraagd bij KPN en ja hoor... doordat het een 'uitzonderingsgeval' is gaat het mis. Aanvraag kan niet in de systemen terug gevonden worden en een nieuwe aanmaken gaat niet omdat er eigenlijk alleen FttC geleverd wordt in ons dorp behalve in de nieuwbouwwijk waar FttH aangelegd is en dus geen standaard aanvragen gedaan kunnen worden... Of ik over een week of 2 à 3 nog eens terug wilde bellen of de aanvraag boven water gekomen is.

Een goed begin...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2010 16:27 
Offline

Geregistreerd: wo 10 maart 2010 13:51
Berichten: 10
Inmiddels een paar keer contact gehad met de KPN en vandaag een onaangename verrassing: het blijkt dat er "iets" mis is waardoor ons huizenblok (?!?) binnen de wijk niet aangesloten is/kan worden op FttH. En FttC is niet beschikbaar omdat de wijk aangesloten is op FttH.... :roll:

Wordt vervolgt maar ik heb er niet veel vertrouwen meer in dat dit nog goed gaat komen :(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2010 09:35 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Iets mis is wel heel vaag.Lijkt me dat ze wel aan kunnen geven wat er aan de hand is,anders wellicht proberen via Webcare om nadere informatie te krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2010 13:11 
Offline

Geregistreerd: wo 10 maart 2010 13:51
Berichten: 10
Vanmorgen zelf nog eens contact gezocht maar helaas niets verder gekomen als het standaard "U moet geduld hebben". Het "iets" dat mis is, is dat het deel van de wijk waar ik woon (wat dus meer is als het blok huizen) niet opgenomen is in de FttH of de FttC database. Wat ik vervelend vind is dat er kennelijk geen call informatie opgebouwd wordt zolang je geen aanvraag in het systeem hebt staan. Elke keer dus van voor af aan beginnen en een direct nummer / 2e lijn is er of krijg ik iig niet.

Geen idee of WebCare/Sjef hierin iets voor me kan betekenen; heeft het zin om mijn gegevens in een pm te sturen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2010 13:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
frankl schreef:
Vanmorgen zelf nog eens contact gezocht maar helaas niets verder gekomen als het standaard "U moet geduld hebben". Het "iets" dat mis is, is dat het deel van de wijk waar ik woon (wat dus meer is als het blok huizen) niet opgenomen is in de FttH of de FttC database. Wat ik vervelend vind is dat er kennelijk geen call informatie opgebouwd wordt zolang je geen aanvraag in het systeem hebt staan. Elke keer dus van voor af aan beginnen en een direct nummer / 2e lijn is er of krijg ik iig niet.

Geen idee of WebCare/Sjef hierin iets voor me kan betekenen; heeft het zin om mijn gegevens in een pm te sturen?

De webcare is de persoon op dit forum die snel wat voor je kan uitzoeken, dus stuur maar een pb naar hem.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2010 14:44 
Offline

Geregistreerd: wo 10 maart 2010 13:51
Berichten: 10
pb onderweg...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2010 18:38 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ben zelf eigenlijk wel benieuwd wat er aan de hand is dus mocht je het weten dan is het verzoek om het te posten ?!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling