Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2011 18:38 
Offline

Geregistreerd: ma 26 jul 2010 21:20
Berichten: 4
Nou,

Ik kan dus niet echt zeggen dat ik blij ben met de Thomson router.. In tegenstelling zelfs. 2 grote problemen.

1) Het draadloze netwerk valt dagelijks (waar het eerst nog maandelijks, wekelijks was) weg en is 2 minuten later terug, maar er zijn soms ook korte onderbrekingen van enkele seconden, maar genoeg om mij van XBox Live/EA Online af te gooien (waardoor ik dus weer opnieuw moet verbinden).

2) Wat ik vooral mis is een goed beheer paneel voor het openzetten van poorten. Ik probeer op XBox Live het zover te krijgen dat ik niet meer NAT type strict heb, ik heb alle poorten t/m 65000 opengezet maar hij geeft nog steeds strict aan. Iemand ervaring hoe ik dit kan oplossen?

(Ik hoop ook dat jullie me beter kunnen helpen dan de Support van KPN, meer dan het kanaal veranderen weten ze daar niet te zeggen en waarom bij applicaties alle IP adressen op '0.0.0.0' staan is ook een raadsel)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2011 15:27 
Offline

Geregistreerd: ma 26 jul 2010 21:20
Berichten: 4
BUMP voor het KPN Webcare team (al krijg ik niet echt het idee dat er zoveel 'care' is vanuit KPN webcare): Puntje 1 is inmiddels redelijk stabiel (hoewel nu het internet zelf nog niet geheel stabiel is, daar zou volgens de monteur zichzelf herstellen binnen een paar dagen), puntje 2 werkt echter nog steeds niet goed. Ik heb de IP adressen 192.168.2.15 en 192.168.2.16 beide toegang gegeven tot alle poorten (alles staat open) en de firewall op mijn PC heeft ook alles opengezet. Ik heb ook voor het router IP alles opengezet maar hij geeft nog steeds aan dat alles dichtstaat.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling