Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 12:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 26 maart 2010 08:42 
Offline

Geregistreerd: vr 03 nov 2006 20:13
Berichten: 16
Mijn speedtouch 780 was afgelopen zondag defect.
Ik heb nu eergisteren een nieuwe 787 ontvangen......zonder adapter. Na bellen blijkt deze apart te worden verzonden!

Gisteren dus maar weer gebeld waar de adapter bleef......het bleek dat de adapter nog niet eens verzonden was.
De helpdeskmedewerker zou het meteen regelen.....maar de adapter niet op voorraad en nog niet bekend wanneer wel.

Ik heb dus nog steeds geen internet en bellen. Daarom de volgende vraag: kan iemand mij de specs vertelen van de adapter van de 787 zijn. Dan kan ik namelijk kijken of ik een vergelijkbare adapter kan vinden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 26 maart 2010 18:24 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Misschien is een email of belletje met Speedtouch NL wel de kortste weg ?!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 27 maart 2010 14:42 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Tjalling schreef:
Daarom de volgende vraag: kan iemand mij de specs vertelen van de adapter van de 787 zijn. Dan kan ik namelijk kijken of ik een vergelijkbare adapter kan vinden.

22V DC/ 1.3A . Voeding van de TG789 is dezelfde. Ze kunnen ook een service monteur sturen.

KPN stuurt ter vervanging geen complete paketten op, maar alleen het modem. Toen het grootste deel van de klanten een ST780WL had ging dit meestal wel goed, maar nu wordt een TG787 0f TG789 verstuurd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 28 maart 2010 20:45 
Offline

Geregistreerd: za 01 aug 2009 20:52
Berichten: 82
Tjalling schreef:
Mijn speedtouch 780 was afgelopen zondag defect.
Ik heb nu eergisteren een nieuwe 787 ontvangen......zonder adapter. Na bellen blijkt deze apart te worden verzonden!

Gisteren dus maar weer gebeld waar de adapter bleef......het bleek dat de adapter nog niet eens verzonden was.
De helpdeskmedewerker zou het meteen regelen.....maar de adapter niet op voorraad en nog niet bekend wanneer wel.

Ik heb dus nog steeds geen internet en bellen. Daarom de volgende vraag: kan iemand mij de specs vertelen van de adapter van de 787 zijn. Dan kan ik namelijk kijken of ik een vergelijkbare adapter kan vinden.

Apart verzonden ?!

Dat hoort niet. Deze hoor je, samen met de EB en wat aansluitmateriaal in een doos opgestuurd te krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 13:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Tjalling schreef:
Mijn speedtouch 780 was afgelopen zondag defect.
Ik heb nu eergisteren een nieuwe 787 ontvangen......zonder adapter. Na bellen blijkt deze apart te worden verzonden!

Gisteren dus maar weer gebeld waar de adapter bleef......het bleek dat de adapter nog niet eens verzonden was.
De helpdeskmedewerker zou het meteen regelen.....maar de adapter niet op voorraad en nog niet bekend wanneer wel.

Ik heb dus nog steeds geen internet en bellen. Daarom de volgende vraag: kan iemand mij de specs vertelen van de adapter van de 787 zijn. Dan kan ik namelijk kijken of ik een vergelijkbare adapter kan vinden.

Klopt, de stroomadapters van de TG787 zijn niet meer op voorraad. Er is ook nog niet bekend wanneer de achterstand is bijgewerkt.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 maart 2010 15:52 
Offline

Geregistreerd: vr 03 nov 2006 20:13
Berichten: 16
Ik heb vandaag weer gebeld en er was id nog niets bekend.
Na overleg van de helpdeskmedewerker met een manager is besloten dat er vandaag een 789 incl adapter opgestuurd word. Als de TNT meewerkt kunnen we morgen weer bellen en internetten.

Gelukkig, want het is te gek voor woorden dat ik al een week niet kan bellen en internetten omdat een adpter niet op vrd is!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 apr 2010 20:16 
Offline

Geregistreerd: vr 03 nov 2006 20:13
Berichten: 16
Omdat de adapter nog niet op voorraad was hebbenze aangeboden om een complete 789 op te sturen.

Deze heb ik ondertussen ontvangen en alles werkt weer!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling