Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 21:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De 787;-)
BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 19:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Kom ik zondagavond thuis. Hee, geen telefoon. Direct bezettoon als ik de telefoon opneem en ik ben ook niet bereikbaar...... Das balen!!!
Helaas het is al na 22.00 uur dus de helpdesk is er ook niet meer!
Maandag om 8.15 gebeld naar helpdesk. Meten, meten en nog eens meten, sorry meneer, uw modem is defect. Tja, zondag is er een zware onweersbui geweest, ook 230v storing, kabel TV weg.... We sturen een nieuw modem op maar kan 5 werkdagen duren.

Dinsdag morgen, ding-dong, een pakketje voor u. HET NIEUWE MODEM IS AL BINNEN!!!!

Dinsdag avond, doos uitgepakt. Oeps....... een Thomson TG787v?!?!?!?!?!En ik moet voor mijn werk twee verschillende VPN cliënts gebruiken! :shock: Eerst maar het modem vervangen. De helpdesk zei dat internet het meteen moet doen. Ja klopt!! Telefonie kon even dure, na 5 minuten, de telefoon werkt ook weer!! Ik werd steeds vrolijker :D .
Even wifi netwerk instellen, laptop werkt ook direct! Nu de vuurproef, werkt de Cisco VPN cliënt?? Ja, ook deze werkt prima. OK, laatste test, werkt de Check-Point VPN-1 cliënt... Ja, ook zonder enig probleem. :mrgreen:

Ik geef het toe, heb regelmatig lopen klagen over KPN maar dit is toch echt een pluim waard!!! Hulde wie hulde toekomt..................

Hulde voor KPN!

Een weer gelukkige klant.

(moest ik ff kwijt :) )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De 787;-)
BerichtGeplaatst: di 21 jul 2009 20:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Meestal worden er alleen problemen gepost, uiteraard zijn positieve reacties meer dan welkom. :wink:

Dat nu de VPN cliënts met de TG787 werken is ook goed nieuws.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De 787;-)
BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2009 17:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Marcel schreef:
Dat nu de VPN cliënts met de TG787 werken is ook goed nieuws.


De Cisco VPN en Check-point VPN1 iig wel. Geen idee of andere VPN cliënts nu ook werken.

Wel vervelend dat dit modem weer met LAN ip-reeks 192.168.2.xxx werkt. Moest ik weer mijn printerserver aanpassen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De 787;-)
BerichtGeplaatst: do 06 aug 2009 09:47 
Offline

Geregistreerd: do 09 apr 2009 21:18
Berichten: 15
Flappie schreef:
Wel vervelend dat dit modem weer met LAN ip-reeks 192.168.2.xxx werkt. Moest ik weer mijn printerserver aanpassen.

Vervelender is het dat KPN bepaalt welke IP-reeks jij dient te gebruiken. Naar mijn mening is alles achter het ISRA-punt of de Genaxis kast toch echt mijn eigen verantwoording. . .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De 787;-)
BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2009 16:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
Soumyanon schreef:
Vervelender is het dat KPN bepaalt welke IP-reeks jij dient te gebruiken. Naar mijn mening is alles achter het ISRA-punt of de Genaxis kast toch echt mijn eigen verantwoording. . .


Ligt eraan over welke product je praat.
Het product drager die je afneemt van KPN loopt tot aan het isra punt.
Dit product wordt gebruikt voor het product IPB. En dit is dus tot en met de experiabox.
Dit noemen ze nu Het stapelen van services ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling