Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 18:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 16:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei 2009 14:19
Berichten: 44
Er zijn momenteel nog zeer veel problemen met de 787v. Vooral VPN lijkt 1 van de grootste problemen. Omdat de firmware nog niet zo oud is, is er nog niet lang genoeg getest om deze zonder problemen te laten functioneren. Poorten openzetten is niet het enige probleem wat de 787 momenteel heeft. Het duurt ook minimaal een uur voordat deze volledig gekoppeld is, en dan is het nog maar de vraag of alles meteen werkt.
Momenteel zijn het allemaal nog kinderziektes die de 787 met zich meebrengt.
De mensen die momenteel een 780 in hun bezit hebben kunnen zeer blij zijn, want dit is momenteel toch degene die het beste werkt.

Met vriendelijke groet,

_________________
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom
Matroos der 2e klasse
van de Operationele Dienst Verbindingen

Als je me nodig heb. PB is simpel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 06:20 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
DonRozeboom schreef:
Er zijn momenteel nog zeer veel problemen met de 787v. Vooral VPN lijkt 1 van de grootste problemen. Omdat de firmware nog niet zo oud is, is er nog niet lang genoeg getest om deze zonder problemen te laten functioneren. Poorten openzetten is niet het enige probleem wat de 787 momenteel heeft. Het duurt ook minimaal een uur voordat deze volledig gekoppeld is, en dan is het nog maar de vraag of alles meteen werkt.
Momenteel zijn het allemaal nog kinderziektes die de 787 met zich meebrengt.
De mensen die momenteel een 780 in hun bezit hebben kunnen zeer blij zijn, want dit is momenteel toch degene die het beste werkt.

Met vriendelijke groet,


Waarom dan toch op de markt brengen en niet meer testen ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 10:41 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei 2009 14:19
Berichten: 44
De 787 wordt nog steeds wel degelijk getest. Hij is in eerste instantie alleen uitgebracht als ADSL modem, omdat het IPB deel nog niet goed functioneerde. Toen de meest vitale delen voor IPB degelijk werkte, is hij uitgebracht voor IPB. Dit als uitfasering van de oude onbetrouwbare (naar mijn mening) Siemens EB. Halverwege of eind deze maand komt de nieuwe firmware uit voor de 787, wat ook weer een hoop bugs weg zou moeten werken.

_________________
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom
Matroos der 2e klasse
van de Operationele Dienst Verbindingen

Als je me nodig heb. PB is simpel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 14:26 
Offline

Geregistreerd: wo 08 apr 2009 08:37
Berichten: 12
DonRozeboom schreef:
De 787 wordt nog steeds wel degelijk getest. Hij is in eerste instantie alleen uitgebracht als ADSL modem, omdat het IPB deel nog niet goed functioneerde. Toen de meest vitale delen voor IPB degelijk werkte, is hij uitgebracht voor IPB. Dit als uitfasering van de oude onbetrouwbare (naar mijn mening) Siemens EB. Halverwege of eind deze maand komt de nieuwe firmware uit voor de 787, wat ook weer een hoop bugs weg zou moeten werken.



Is het dan ook zeker dat VPN gaat werken via de TG787?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 14:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei 2009 14:19
Berichten: 44
Daar komen we binnenkort achter. Ze zijn er wel mee bezig. Maar of het daadwerkelijk, en ook goed gaat werken. Daar kunnen we alleen achterkomen door de klant het te laten testen.
Hou me op de hoogte als je er problemen mee heb als de firmware uit is.

_________________
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom
Matroos der 2e klasse
van de Operationele Dienst Verbindingen

Als je me nodig heb. PB is simpel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 14:59 
Offline

Geregistreerd: wo 08 apr 2009 08:37
Berichten: 12
Het zou erg jammer zijn als het niet gaat werken met de nieuwe firmware.

Ik werk zo veel mogelijk gewoon op mn werk, maar ik kan altijd en overal gebeld worden door collega's als er urgente problemen zijn en dan zou het fijn zijn dat ik dan wel kan VPN-en.

Is er dan een manier om het contract op te zeggen zonder kosten omdat KPN mij dan een router/internetverbinding levert die niet naar mijn verwachtingen functioneert?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 15:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Beste gebruiker,

Het is niet nodig om uw abonnement op te zeggen.

DonRozeboom gaf u de verkeerde informatie.

Ik heb u een PB gestuurd. Zou u zo vriendelijk willen zijn om daarop te reageren?

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 16:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei 2009 14:19
Berichten: 44
KPNwebcare2 schreef:
Beste gebruiker,

Het is niet nodig om uw abonnement op te zeggen.

DonRozeboom gaf u de verkeerde informatie.

Ik heb u een PB gestuurd. Zou u zo vriendelijk willen zijn om daarop te reageren?


Ik heb geen informatie verstrekt over abonnement afbraak. We leveren nog steeds de ST780 die wel volledig functioneert met VPN. Het werken van VPN met de 787 is nog steeds in behandeling. Daar is nog niets definitief over duidelijk.

_________________
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom
Matroos der 2e klasse
van de Operationele Dienst Verbindingen

Als je me nodig heb. PB is simpel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2009 11:52 
Offline

Geregistreerd: vr 06 maart 2009 13:04
Berichten: 11
bokke schreef:
Heb je de ST780 al gekregen? En zo ja, zijn de problemen opgelost?

Ik heb zelf namelijk ook een aantal problemen met de TG787. Ik zou ook teruggebeld worden door KPN, maar is niet gebeurt. Heb na 6x heen en weer mailen wel uiteindelijk een ticketnr gekregen, maar moet hun na terugbellen waar ik eigenlijk geen zin in heb (ik moet mobiel bellen waardoor de kosten vrij hoog zijn :( ).

Laat me even weten als je de ST780 hebt gekregen, dan vind ik het wel de moeite waard om naar hun te bellen om ook zo'n ST780 aan te vragen.


Sorry voor de late reactie. Ik heb de 780 via de officiele klachten afdeling van kpn gekregen. Alles werkt nu naar behoren!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2009 12:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
bedankt voor de terugkoppeling. topic wordt gesloten.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling