Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 05:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Flatsedepats, Vanavond hield ineens de experia ermee op. Vermoedelijk is de adaptor naar de adaptor hemel, dus even gebeld met de hd en die sturen een nieuwe experia op. Wellicht dat dit de nieuwe st787 word maar zeker weten doe je dan nog niet natuurlijk.

Mocht het wel de nieuwe worden zal ik uiteraart een mooie revieuw maken. Ik had nog 1 draadje open met peter den daas maar die heeft niets meer van zich laten horen anders had dit forum al eerder kunnen revieuwen :( .

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 11:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 10:26
Berichten: 32
Waarschijnlijk nog steeds de 780. Gisteren nog gebeld mijn ExperiaBox heeft een defecte reset knop. Maar ik kreeg te horen dat er nog steeds geen 787 wordt uitgeven. Ik krijg een telefoontje op het moment dat de nieuwe beschikbaar is voor omruiling.

Patrick


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 08:17 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
De ST787 wordt momenteel alleen ingezet voor ADSL abonnementen op PSTN basis en zijn dus nog niet geschikt voor IPB. Voor ADSL lijnen op ISDN basis wordt de ST787 niet gebruikt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 11:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 10:26
Berichten: 32
Marcel,

Ben gisteren gebeld door een medewerker van de 2e lijn omdat mijn ticket nog open stond. (vervangen Experiabox i.v.m. defecte reset knop) Deze ticket stond nog open omdat ik had aangegeven dat ik graag een Speedtouch 787 wilde ontvangen. De medewerker die ik gisteren sprak vertelde mij dat deze reeds beschikbaar is en dat deze binnen 5 werk dagen bij mij geleverd wordt.

Ik ben benieuwd.

Patrick


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 21:59 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Wij wachten met spanning af. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 12 feb 2009 22:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik had had 2 weken geleden wat problemen met de experia maar kreeg gewoon nog de 780wl toe gestuurt dus ik wens jou meer sucses toe :wink:


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2009 12:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 10:26
Berichten: 32
Helaas ook een 780WL ontvangen. Maar goed alles weer aangesloten zowel bedraad als Wireless. En een repeater Siemens 108 er tussen gehangen en alles draait weer.

Toch vandaag nog even bellen over de 787.

Patrick


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2009 21:51 
Offline

Geregistreerd: vr 27 feb 2009 20:20
Berichten: 1
Beste, Als leek kom ik voor het eerst op dit forum. Ik sta op het punt mij aan te laten sluiten op het glasvezelnetwerk (Hengelo) van KPN. Als box zal de Thomson 787v ter beschikking gesteld worden. Zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben? Ik wil graag de box aan een Lexcom datanetwerk (Cat5) aansluiten, zodat ik in het gehele huis mijn TV/Data/Telefoon kan ontvangen. Wie heeft er al ervaring met het plaatsen van een modem in zo'n netwerk. Wil het Modem bij de patchkast plaatsen en van hieruit zo'n 50 vertakkingen maken. Deze infrastructuur ligt er al. Hoe is jullie ervaring met HDI TV bij glasvezel? Kortom heel veel vragen, maar alles is nog nieuw voor mij.


Laatst bijgewerkt door Vikkerhoek op vr 27 feb 2009 21:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2009 22:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Natuurlijk kan je een netwerk aan de Thomson 787 hangen. Let op! LAN poort 3 kan uitsluitend gebruikt worden voor i-tv, dus niet voor PC's.

Momenteel wordt de Thomson 787 ook uitgeleverd aan nieuwe IPB klanten op PSTN basis.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2009 23:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Vikkerhoek schreef:
Hoe is jullie ervaring met HDI TV bij glasvezel? Kortom heel veel vragen, maar alles is nog nieuw voor mij.


IK kan je helaas niet vertellen hoe de kwaliteit is gezien ik nog niet op glas zit. Ook echte ervaringen hierin zijn bijna niet te vinden. Glas is natuurlijk nog maarbeperkt uitgerold dus het is wachten op iemand die het heeft en daarover wilt schrijven. Wel weet ik dat er 3 gratis testkanalen zijn die via glas doorgegeven worden.


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 23:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Ik heb vandaag de nieuwe TG787v geïnstalleerd. Ik heb de siemens en de ST 780 al gehad en nu deze.
Ben er nog niet echt kapot ervan.
USB lijkt volledig uitgeschakeld (Heb nog geen HD eraan gehangen maar de printer werkt nog niet! ) Ik hoop toch dat ik het ingeschakeld krijg, zal dit wel laten weten.
De interface is zeker vooruit gegaan, grafisch een stuk beter geworden. Wel weer even wennen aan de nieuwe ip range ( 192.168.2.254)

Nadelen: Geen Wifi N standaard, geen gig ethernet. 1 ethernet poort minder (Had deze niet nodig, maar toch! )
Voordelen: Mooi interface, telefoon gegevens overzicht is weer toegankelijk.

Samenvattend: Het is een vervanging en geen verbetering :(

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2009 16:13 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Jammer om te horen dat de tg787 niet echt meer inovaties heeft dan de oude 780wl. Wij van het ipbforum hadden in november, toen rolde uit dat de nieuwe tg787 er aan zat te komen, gevraagd of we de 787 konden revieuwen, Tot 3 keer toe (heb ik in mijn im staan) beloofd dat wij er 1 zouden krijgen, althans, hij zou zijn best doen, maar tot op heden niets meer over gehoord.

Kom ik steeds vaker tot de conclussie dat webcare net als de gewone helpdesk veel beloofd , maar weinig na komt (of van zich laat horen) escuse moi :arrow: :|

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 maart 2009 19:04 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
C. van Asperen schreef:
Samenvattend: Het is een vervanging en geen verbetering :(

Niemand heeft beweert dat het een verbetering is. De TG787 is slechts een overbrugging omdat de ST780WL binnenkort niet meer leverbaar is(End of Life). De TG789 is wel voorzien van de WiFi N standaard op de 2.4 Ghz. :wink: De TG789 wordt naar verwachting medio 2009 geleverd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 00:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 feb 2009 19:57
Berichten: 31
Hij word nu al bij nieuwe abo. geleverd!

Vandaag zat hij even vast en moest ik sip opnieuw aanmelden.
Verder krijg ik USB helemaal niet aan de slag en lijkt dus echt uitgeschakeld te zijn.

Wat ik wel heel raar vind is dat ik in de interface de apparaten niet krijg te zien!
in "thuisnetwerk" blijft de hele lijst leeg terwijl ik 2x wifi laptop een netwerkdisk en PS heb aangesloten!

_________________
Nobody is perfect :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 maart 2009 11:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
marcel234 schreef:
Kom ik steeds vaker tot de conclussie dat webcare net als de gewone helpdesk veel beloofd , maar weinig na komt (of van zich laat horen) escuse moi :arrow: :|

Groet Marcel.


Of iets genuanceerder,ze willen wel en proberen het ook,maar lopen vast in de dikke interne KPN-brei.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling