Naar mijn idee betekent het voorgaande dat het nog maanden zal duren voordat er een mogelijke oplossing voor onze problemen die we zo duidelijk aangegeven hebben, komt.
Jammer...
Moderators: Moderators, KPN-officials
Hanterp schreef:Het lijkt mij een goed idee, alleen is van grote bedrijven bekend dat ze juridische procedures eindeloos kunnen rekken Ik weet echter niet of KPN dit de moeite waard vinden om dat hierbij te doen. Het zou dan mogelijk niet leiden tot een snelle oplossing van het probleem, iets wat we juist wel willen.
Contact opnemen met Microsoft en Sony zal waarschijnlijk wat meer opleveren omdat die natuurlijk erbij gebaat zijn dat mensen goed op hun console kunnen spelen.
Ook een andere provider contacten lijkt me wel een goed idee.
Contact opnemen met KPN zou in context met jouw voorstellen wel een goed idee zijn, maar dat doen we via webcare van deze site eigenlijk al, dus hoe stel je je dat voor? Wil je de technische afdeling raadplegen of meer de klantenservice?

runter schreef:Ik ben momenteel bezig om contacten te leggen met microsoft, sony en een advocatenkantoor om de mogelijkheden te bekijken om een beter functionerende modem en/of router af te dwingen.
Uit dit topic blijkt overduidelijk dat door modificaties aan kpn zijde bepaalde hardware domweg niet meer naar behoren functioneert. Het kan niet zo zijn dat duizenden klanten hier last van hebben, het probleem bij kpn bekend is en dat er vervolgens niet mee gebeurt.
De komende weken ga ik het volgende ondernemen:
1. Op zoek naar ondersteuning van meerdere partijen, naast microsoft, sony en het advocatenkantoor. Denk hierbij aan fabrikanten van hardware en journalisten;
2. Contact leggen met andere providers die deze problemen niet veroorzaken en de mogelijkheden van een soort kwantumkorting te bespreken om zodoende iedereen met deze specifieke klachten te begeleiden met het overstappen naar deze nieuwe provider, inclsusief de genoemde korting;
3. Uiteraard ook contact leggen met kpn om e.e.a. te bespreken. Ik ga er nog steeds van uit dat ook de kpn het belang inziet van het oplossen van de genoemde problemen.
Samengevat is het dus mijn bedoeling om een blok te vormen om zodoende meer te kunnen bereiken.
Mochten jullie belangstelling hebben, laat het dan even in dit forum weten én stuur me even een pm.
Groet,
Runter
maxap schreef:Ik ben heel erg teleurgesteld dat het overleg waar we op zaten te wachten, toch niet doorging.
Naar mijn idee betekent het voorgaande dat het nog maanden zal duren voordat er een mogelijke oplossing voor onze problemen die we zo duidelijk aangegeven hebben, komt.
Jammer...Ik geef het op...
Er is niks mis met je motieven maar "afdwingen" is misschien niet de juiste methodiek.Realiseer je wel waar je aan gaat beginnen en mocht je dat door willen zetten denk dan ook goed na over de tijd de je beschikbaar hebt en in welke juridische vorm je dit gaat doen zodat jij zelf nooit persoonlijk aansprakelijk wordt.
Een meer eenvoudige oplossing is wellicht dat je obv de huidige wijziging je contract opzegt,een provider kiest zonder beperkende firmware als het om je modemgebruik gaat mbt allerlei toepassingen en met de tijd die je dan nog over hebt iets leukers gaat doen dan in mijn optiek "de windmolens" op te zoeken
onnoj schreef: Zit zelf nu al 4 dagen zonder internet/TV/Telefoon...
runter schreef:Ik ben momenteel bezig om contacten te leggen met microsoft, sony en een advocatenkantoor om de mogelijkheden te bekijken om een beter functionerende modem en/of router af te dwingen.
Uit dit topic blijkt overduidelijk dat door modificaties aan kpn zijde bepaalde hardware domweg niet meer naar behoren functioneert. Het kan niet zo zijn dat duizenden klanten hier last van hebben, het probleem bij kpn bekend is en dat er vervolgens niet mee gebeurt.
De komende weken ga ik het volgende ondernemen:
1. Op zoek naar ondersteuning van meerdere partijen, naast microsoft, sony en het advocatenkantoor. Denk hierbij aan fabrikanten van hardware en journalisten;
2. Contact leggen met andere providers die deze problemen niet veroorzaken en de mogelijkheden van een soort kwantumkorting te bespreken om zodoende iedereen met deze specifieke klachten te begeleiden met het overstappen naar deze nieuwe provider, inclsusief de genoemde korting;
3. Uiteraard ook contact leggen met kpn om e.e.a. te bespreken. Ik ga er nog steeds van uit dat ook de kpn het belang inziet van het oplossen van de genoemde problemen.
Samengevat is het dus mijn bedoeling om een blok te vormen om zodoende meer te kunnen bereiken.
Mochten jullie belangstelling hebben, laat het dan even in dit forum weten én stuur me even een pm.
Groet,
Runter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
br>