Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 20:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 00:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@Dialtone en overigen:Wijzigingen aanbrengen in deze gegevens buiten KPN om zijn zoals altijd voor eigen risico !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deze ook nog
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 00:29 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Dialtone schreef:
http://192.168.1.254/cgi/b/sipserver/cfg/index.html

Nog eens effe zoeken hoe je je 084 nr kan koppelen aan poortje 2 :roll:

Ik heb dus het probleem dat ik niet kan bellen met het modem in en uit niet al 1.5 week en HetNet zegt wachten wachten wachten.

Maar wat zie jij op die page? het not registerd staat me niet helemaal aan :s

External SIP UA


Id: 1

Registration status: Not registered

List of services : CLIP/CLIR

CLIP status: Transparent

CLIR status: Transparent


Id: 2

Registration status: Not registered

List of services : CLIP/CLIR

CLIP status: Transparent

CLIR status: Transparent


Id: 3

Registration status: Not registered

List of services : CLIP/CLIR

CLIP status: Transparent

CLIR status: Transparent


Id: 4

Registration status: Not registered

List of services : CLIP/CLIR

CLIP status: Transparent

CLIR status: Transparent

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 15:37
Berichten: 19
Maarten schreef:
@Dialtone en overigen:Wijzigingen aanbrengen in deze gegevens buiten KPN om zijn zoals altijd voor eigen risico !


Het nemen van InternetPlusBellen is al een risico dan neem ik wel het risico om mijn EB te hacken als KPN mij de nek omdraait met beheer mogelijkheden.

:lol:

_________________
I know Karate, Kung Fu, and 47 other dangerous words. ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:25 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Nou hacken????

Je kan niets zonder het wachtwoord hoor...alleen kijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deze ook nog
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 15:37
Berichten: 19
wopper schreef:
Dialtone schreef:
http://192.168.1.254/cgi/b/sipserver/cfg/index.html

Nog eens effe zoeken hoe je je 084 nr kan koppelen aan poortje 2 :roll:

Ik heb dus het probleem dat ik niet kan bellen met het modem in en uit niet al 1.5 week en HetNet zegt wachten wachten wachten.

Maar wat zie jij op die page? het not registerd staat me niet helemaal aan :s

KNIP info
--------------------------------------------------------------------------------


Bij mij staat 101 en 102 op registered waarbij 101 mijn vaste nummer is gekoppeld.

De reden dat KPN dit deel blockt is omdat je dan achter je SIP gegevens van je vaste nummer zou kunnen komen. En vervolgens je dan op elk willekeurige plaats waar er internet is bereikbaar bent op je vaste nummer als je de SIP gegevens maar hebt.

Zo houden ze het nummer op een vaste plek (thuis dus)

_________________
I know Karate, Kung Fu, and 47 other dangerous words. ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 11:29 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Maar waar zie jij dat dan? Net als in mijn screenshotje? Of in dat menutje met die dropdown lijstjes?

Denk het onderste toch? Zie nl heel me 0174** nr nergens voorkomen...grrr

Kan jij hem copy pasten die van jou? Desnoods in PB met *** op de plaats van je nr?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 12:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 15:37
Berichten: 19
hahah kan op het moment niet CPen want ben op me werk.

Maar ik zie dus wel bij die dropdownlist mijn vaste nummer zoals ik je al via PM heb laten weten....

voor de mensen die zelf toch liever de touwtjes in handen hebben en niet aan de support van KPN willen overgeleverd zijn

Een ADSL verbinding en een VOIP account via Optibel http://www.optibel.nl werkt prima en nagenoeg zonder technische problemen heb het een jaar gebruikt en heb 2 keer een storing meegemaakt in een jaar tijd.

Had meer verwacht van IPB helaas een dikke tegenvaller van KPN de almachtige .....

_________________
I know Karate, Kung Fu, and 47 other dangerous words. ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 13:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dialtone schreef:
Maarten schreef:
@Dialtone en overigen:Wijzigingen aanbrengen in deze gegevens buiten KPN om zijn zoals altijd voor eigen risico !


Het nemen van InternetPlusBellen is al een risico dan neem ik wel het risico om mijn EB te hacken als KPN mij de nek omdraait met beheer mogelijkheden.

:lol:


Mi begeef jij je op glad eis,want du moment dat je aan een produkt in bruikleen in de firmware zit te wijzigen,wordt het wellicht een heel moeilijk verhaal indien het niet meer werkt de hulp van de HD in te roepen.Maar goed it's all in the game !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 17:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Dialtone schreef:
Het nemen van InternetPlusBellen is al een risico dan neem ik wel het risico om mijn EB te hacken als KPN mij de nek omdraait met beheer mogelijkheden. :lol:

een uitermate trieste ontwikkeling dat mensen zo denken en doen. :(
we hebben hier een forum om mensen te helpen bij vragen en problemen om een en ander goed te laten werken.
zoals maarten al zei, je begeeft je hiermee op erg glad ijs. acht het niet uitgesloten dat ingeval van problemen/storingen je van je provider een behoorlijke schadeclaim kan verwachten.
zou je vriendelijk willen verzoeken je met toekomstige bijdrages te richten op het ondersteunen van leden met storingen en problemen.
het onderwerp hacken hoort hier niet thuis. en zoals vaker aangegeven, draagt het forum geen enkele verantwoordelijkheid ingeval van uitgevoerde handelingen zoals door jou aangegeven.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2006 18:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Als je VoIP en Wifi instellingen via de webinterface veranderd en niet via telefoniebeheer is na een firmware update weer verdwenen. :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 01:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 15:37
Berichten: 19
jwagenaar schreef:
Dialtone schreef:
Het nemen van InternetPlusBellen is al een risico dan neem ik wel het risico om mijn EB te hacken als KPN mij de nek omdraait met beheer mogelijkheden. :lol:

een uitermate trieste ontwikkeling dat mensen zo denken en doen. :(
we hebben hier een forum om mensen te helpen bij vragen en problemen om een en ander goed te laten werken.
zoals maarten al zei, je begeeft je hiermee op erg glad ijs. acht het niet uitgesloten dat ingeval van problemen/storingen je van je provider een behoorlijke schadeclaim kan verwachten.
zou je vriendelijk willen verzoeken je met toekomstige bijdrages te richten op het ondersteunen van leden met storingen en problemen.
het onderwerp hacken hoort hier niet thuis. en zoals vaker aangegeven, draagt het forum geen enkele verantwoordelijkheid ingeval van uitgevoerde handelingen zoals door jou aangegeven.


hacken is een relatief begrip is maar net hoe je het opvat
Zoeken van verborgen pagina's mag ook niet gebeurt ook als je dat wel had gemogen dan waren die pagina's wel aankiesbaar geweest.

Het feit dat KPN niet vermeld dat zij het modem in beheer hebben is al een doorn in het oog (qoute: we hebben hier een forum om mensen te helpen bij vragen en problemen om een en ander goed te laten werken.
) Je slaat de spijker op zijn kop. KPN dient te doen en niet via een forum zij hebben het modem in beheer en zij moeten de klant helpen bij problemen.

Men mag de consument ook behoeden voor het aanschaffen van een product wat niet naar behoren werkt, waar de kern ligt is customer experience.

Momenteel is mijn experience erg matig derhalve het product IPB.
Ik betaal 42.95 voor een product wat half werkt, en wat ik niet vertrouw en nog niet eens goed half werkt dat vind ik een hoop geld. Als je een auto koopt gaat de dealer/fabrikant ook niet deze voor je besturen dat doe je zelf wel.

KPN had beter met ATA's kunnen gaan werken hadden ze dit probleem niet gehad werkt simpel en efficient. En de gebruiker kan zelf zijn router blijven beheren.

En ik zeg niet dat iedereen dezelfde mening heeft of moet hebben, anderen kunnen dik tevreden zijn met IPB en dat is ook heel goed maar voor gebruikers zoals ik en andere gebruikers die toch wel meer self-controle zijn gewend die raad ik het ten strengste af.

_________________
I know Karate, Kung Fu, and 47 other dangerous words. ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 12:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Dialtone schreef:
KPN dient te doen en niet via een forum

voor alle duidelijkheid: er bestaat geen enkele binding tussen dit forum en kpn.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 22:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 15:37
Berichten: 19
jwagenaar schreef:
Dialtone schreef:
KPN dient te doen en niet via een forum

voor alle duidelijkheid: er bestaat geen enkele binding tussen dit forum en kpn.


Daar doel ik ook niet op zal het anders formuleren. Als de support van KPN in orde was geweest dan had de klant zich niet hoeven te wenden naar een forum.

Ik verwijt KPN nog steeds van dicht zetten van de ST 780 en ik moet zeggen als je een Siemens heb dan kan je tenminste nog wat zaken beheren maar geloof me als je een gestripte ST heb dan word je snel gefrustreerd.

Ik huiver alleen al voor het feit dat er automatisch firmware word geupdate als iets goed werkt moet je dat gewoon niet doen. En zeker niet automatisch bij zulke kritische systemen.

Vandaag kan ik misschien nog bellen/gebeld worden, morgen misschien niet meer na een update.

_________________
I know Karate, Kung Fu, and 47 other dangerous words. ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 01:10 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Met de kans dat dit al gepost is ergens plaats ik deze screendump.

Als dit al ergens staat mogen de mods het uiteraard verwijderen. Het leek mij wel interessant zo naast elkaar.

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2006 11:53 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Atlas schreef:
Met de kans dat dit al gepost is ergens plaats ik deze screendump.



viewtopic.php?t=1077 :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling