Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 18:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 10:43 
Offline

Geregistreerd: vr 22 sep 2006 11:13
Berichten: 28
Ik begrijp niet helemaal wat je boedeld maarten :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 10:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
MR. IPB schreef:
Ik begrijp niet helemaal wat je boedeld maarten :?:


Elke vorm van klantencontact begint aan de basis,en heeft mi een hoge waarde.Zeker bij grote firma's wil men dit nog wel eens vergeten :cry:

Concreet:als je een eerste lijns mederker vraagt naar de status van bijv de Speedtouch testen dan weet hij/zij niet waar je het over hebt.In mijn optiek is dit merkwaardig,want ook deze mensen zullen wel tabak hebben van alle problemen die er zijn.Als ze dan iets weten komt dat professioneler over nietwaar ?

Duidelijk(er) ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 11:25 
Offline

Geregistreerd: wo 06 sep 2006 17:21
Berichten: 39
Citaat:
MR. IPB schreef:

even voor de goede orde:
MPHD is gewoon de 1ste lijn, hier komen alle belletjes binnen.(veredelde receptionist)



Pardon? eerste lijn veredelde telefoniste? wij doen genoeg op technisch gebied! en tweede lijns zijn arrogant en xxxxxxxxx je vaak door te liegen en soms de verbinding te verbreken als ze ergens geen zin in hebben en ze hebben gesprekstechnieken van een kind van 4.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 11:30 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Maarten schreef:
MR. IPB schreef:
Ik begrijp niet helemaal wat je boedeld maarten :?:


Elke vorm van klantencontact begint aan de basis,en heeft mi een hoge waarde.Zeker bij grote firma's wil men dit nog wel eens vergeten :cry:

Concreet:als je een eerste lijns mederker vraagt naar de status van bijv de Speedtouch testen dan weet hij/zij niet waar je het over hebt.In mijn optiek is dit merkwaardig,want ook deze mensen zullen wel tabak hebben van alle problemen die er zijn.Als ze dan iets weten komt dat professioneler over nietwaar ?

Duidelijk(er) ?


Simpel Maarten:

De Helpdesk kost geld en is dus een verliespost.
Dat moet zo goedkoop mogelijk en dan krijg je mensen zoals studenten of mensen vanuit een uitkering oid.
In elk geval wordt het meestal belabberd betaald dus mensen met meer kennis komen er niet te zitten.

KPN is een commercieel bedrijf die zoveel mogelijk geld wil binnenharken.
Tenslotte moet de bonus van de heer Ad Scheepbouwer wel gewoon worden betaald.

In de volksmond ook wel bekend als "arrogantie van de macht"
Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het nog veel erger kan zijn dan KPN.
Van het weekend nog hulp gezocht bij concurrent Wanadoo en daar is het nog veel erger!
Gewoon onbeschoft aan de telefoon zijn ze van de helpdesk daar..bah!

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 11:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
wezel555 schreef:
Citaat:
MR. IPB schreef:

even voor de goede orde:
MPHD is gewoon de 1ste lijn, hier komen alle belletjes binnen.(veredelde receptionist)



Pardon? eerste lijn veredelde telefoniste? wij doen genoeg op technisch gebied! en tweede lijns zijn arrogant en xxxxxxxxx je vaak door te liegen en soms de verbinding te verbreken als ze ergens geen zin in hebben en ze hebben gesprekstechnieken van een kind van 4.


leden nogmaals een zeer dringend verzoek uw bijdrage aan het forum zakelijk/professioneel te houden. persoonlijke aanvallen horen hier niet thuis en leveren geen bijdrage aan de verdere ontwikkeling van dit forum :!: :!:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 sep 2006 20:46 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
MR. IPB schreef:
MPSD is niet voor monteurs maar is de 2de lijn die technish beter zijn onderbouwd. monteurs hebben wel een direct nummer ter beschikking, maar is dus niet voor monteurs maar ook voor klanten.

Wanneer bij installatie VoIP niet gaat branden, dan is de DHZ'er de pineut. Hij moet de helpdesk bellen die meestal een ticket aan maakt en de klant moet dagen wachten. Een monteur belt de MPSD en die kijkt of de juiste gegevens in de juiste servers geladen zijn en lost meestal direct het probleem op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 14:40 
Offline

Geregistreerd: zo 01 okt 2006 10:42
Berichten: 5
Vorige week gehoord van een 2delijner dat er een nieuw modem komt (een Speedtouch van Thomson) is vergelijkbaar met de EB van Siemens, maar deze is ook geschikt voor mine. Deze meneer had verder ook nog intressant nieuws; De TSM-server van Siemens loopt deze week vol!!! Iedereen die weet wat een TSM-server is kan dan natuurlijk voorspellen wat er dan gaat gebeuren.
KPN is telaat begonnen met een oplossing, alles liep vlotter en sneller dan men gedacht heeft.
Hij had trouwens nog een leuk nieuwtje (de oude Experia Boxen worden geld waard 8) ) nu wordt de snelheid nog afgeknepen via de centrale maar straks (via het nieuwe modem) zal dat gebeuren in het modem zelf, omdat deze gelijk geschikt is voor mine en er dan standaard 12MBit op de lijn gezet zal worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 14:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
"Leuke" informatie (deels) !

Jammer dat men niet eerder deze signalen opgepakt heeft,want dit was reeds door meerdere mensen aangegeven.

Probleem bij deze medelingen is dat je niet weet welk gehalte van waarheid het heeft :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 14:55 
Offline

Geregistreerd: zo 01 okt 2006 10:42
Berichten: 5
Maarten schreef:
Probleem bij deze medelingen is dat je niet weet welk gehalte van waarheid het heeft :wink:


Klopt, dat je het waarheids-gehalte niet weet, en alleen achteraf kan beoordelen wat hieraan waar is of niet. Maar mij klonk e.e.a. wel erg geloofwaardig in mijn oortjes. Moet ook eerlijk zeggen dat ik met rode oortjes luisterde naar zijn verhaal van het afknijpen van de snelheid in het nieuwe modem, want ik wil ook graag de volle mep hebben en weinig betalen :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 22:39 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Wise Guy schreef:
Hij had trouwens nog een leuk nieuwtje (de oude Experia Boxen worden geld waard 8) ) nu wordt de snelheid nog afgeknepen via de centrale maar straks (via het nieuwe modem) zal dat gebeuren in het modem zelf, omdat deze gelijk geschikt is voor mine en er dan standaard 12MBit op de lijn gezet zal worden.
De oude EB's werken alleen als het MAC-adres bij KPN geregistreerd staat en gekoppeld is aan jouw o.a. SIP gegevens. Snelheid wordt niet geknepen, maar er wordt een gedeelte gereserveerd voor Mine-TV(QoS). Dit gebeurt nu ook al bij de EB voor het VoIP gedeelte en bij de ST716 ook voor Mine-TV. Je krijgt pas 12MBit als je Mine-TV hebt besteld. :wink:

Voorlopig zijn er nog problemen met de goede werking van Mine-TV en is daarom maar beperkt verkrijgbaar. :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2006 22:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Marcel schreef:
Je krijgt pas 12MBit als je Mine-TV hebt besteld. :wink:

Voorlopig zijn er nog problemen met de goede werking van Mine-TV en is daarom maar beperkt verkrijgbaar. :(

of je 12 mb krijgt is natuurlijk ook nog afhankelijk van de infrastructuur (bv. afstand tot de centrale).

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 06:43 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Dat is logisch, anders kan je ook geen Mine-TV krijgen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 10:23 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
dat betekent dus in plaats van Je krijgt pas 12MBit als je Mine-TV hebt besteld. -> Je krijgt pas Mine-TV als je 12 MBit hebt besteld en is gerealiseerd. :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 03 okt 2006 22:11 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
jwagenaar schreef:
dat betekent dus in plaats van Je krijgt pas 12MBit als je Mine-TV hebt besteld. -> Je krijgt pas Mine-TV als je 12 MBit hebt besteld en is gerealiseerd. :wink:
Als je een 3MBit abo hebt en Mine-TV aanvraagd, wordt de snelheid verhoogt naar 12MBit bij levering Mine-TV.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2006 10:16 
Offline

Geregistreerd: di 26 sep 2006 15:31
Berichten: 7
Heeft er niemand meer iets vernomen van het nieuwe modem? Ik ben nog steeds erg geïntereseerd.. :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling