Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 15:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei 2009 14:19
Berichten: 44
Daar word gebruik gemaakt van de postcodecheck, omdat er geen duidelijke gegevens zijn over de lijn waar het over gaat. Als de postcodecheck aangeeft dat het kan, is dat een theoretische uiting. Een postcodecheck kan geen rekening houden met lijncorrosie, kabelgrootte tussen IS/RA en modem, en alle andere invloeden die hiervoor kunnen zorgen. Maar dat zegt niet dat het niet kan. Als het voor problemen zorgt, doet KPN er alles aan om het zo goed mogelijk te laten werken.

_________________
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom
Matroos der 2e klasse
van de Operationele Dienst Verbindingen

Als je me nodig heb. PB is simpel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 21:00 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Terug naar de topicstarter.Verhaal lijkt me op de notitie van Marcel na duidelijk.Leg het hele verhaal voor aan KPN klantenservice en vraag evt om ontbinding van contract en compensatie van gemaakt kosten.Gezien achterliggende verhaal wellicht de beste optie !?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 09:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Beste gebruiker,

Wij doen er alles aan om een goed product te leveren en daarom zijn onze eisen heel streng om überhaupt Interactieve TV aan te vragen. In de toekomst vormt dit geen probleem want dan komt het product op glas.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 18:34 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Ola


EINDELIJK
Hieronder zijn de nieuwe gegevens.
Volgens mij is de fout correctie iets gewijzigd waardoor snelheid wat hoger ligt.
Wel lijkt mij het beeld iets minder scherp en is er iets minder detail te zien.
Heeft iemand ervaring met een lagere fout correctie???
Er zijn geen blokjes in het beeld alleen een lichte hapering bij het zappen.

Vanuit een zonnig????????????????



Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 10:44:24

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.028 / 14.966

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 216,76 / 12,48

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 18,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,5 / 20,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 11,0 / 8,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 13.154

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 45 / 0


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 21:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar het beeld kan toch door een hogere snelheid niet beter worden?

Het beeld wordt toch gemaakt door een datastream, deze moet altijd compleet zijn.
Als je om wat voor reden dan ook data "tekort" krijgt dan onstaan er toch gewoon "blokjes" en andere onregelmatigheden?
Alleen maar "minder scherp" lijkt mij niet mogelijk.

Ik kan er uiteraard helemaal naast zitten.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 21:51 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
@ Robert

Dus het kan misschien ook liggen aan de afstelling van mijn tv.
Ik loop er al een paar dagen mee te vogelen om dat goed te krijgen.
Tips zijn zeer welkom.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 23:16 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Het lijkt wel een soort ruis waardoor er een waas over het beeld komt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2009 23:40 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Marcel schreef:
De STB van iTV kan defect zijn. Is deze al eens vervangen en is er een iTV service monteur geweest?

Andere scartkabel geprobeerd?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 14 mei 2009 07:43 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Marcel schreef:
Marcel schreef:
De STB van iTV kan defect zijn. Is deze al eens vervangen en is er een iTV service monteur geweest?

Andere scartkabel geprobeerd?

Dat niet hij is momenteel met hdmi aangesloten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 14 mei 2009 12:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Robèrt schreef:
Maar het beeld kan toch door een hogere snelheid niet beter worden?

Het beeld wordt toch gemaakt door een datastream, deze moet altijd compleet zijn.
Als je om wat voor reden dan ook data "tekort" krijgt dan onstaan er toch gewoon "blokjes" en andere onregelmatigheden?
Alleen maar "minder scherp" lijkt mij niet mogelijk.

Ik kan er uiteraard helemaal naast zitten.


Hallo Robert,

Nee je zit er niet naast. De stream blijft altijd hetzelfde. Gebeurtenissen in het modem is de grootste oorzaak.

@ Kees
HDMI aansluiting heeft in principe geen nut omdat er geen HD uitzendingen zijn. In ieder geval moet de instellingen op 720p staan. Mits je een "big-screen" hebt dan kan het zijn dat je beeld vervaagt omdat de STB niet op 1080p Full HD kan. Dus wordt het beeld uitgerekt.

Dit werkt dus anders dan een HD-Tuner van bijvoorbeeld een andere internet/ -coaxprovider.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 mei 2009 11:35 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
Hoi

Na een tijdje alles aangekeken te hebben (het werkt redelijk)
Nu een vraag als gevolg van 8 maanden storing en problemen.
Deze week 2 maal Pb gestuurd aan webcare met de vraag hoe het nu af te handelen.
Ik heb hier geen reactie op mogen ontvangen.
Voor mij gaat het over de gemaakte kosten in 8 maanden storing en ellende..
En het gewoon betalen voor iets wat niet geleverd is.
Hier onder een kleine greep met uitgevoerde dingen.
Hdmi kabel onder de vloer laten vervangen en nieuwe plaatsen.
Cat 5 kabel laten vervangen en opnieuw laten trekken plus stekkers monteren.
Data monteur in opdracht helpdesk isra punt laten controleren.
Vijfmaal ochtend of middag vri moeten maken.
Zeer veel tijd met de gsm gebeld richting kpn.
Zeer veel tijd aan telefoon door gebracht met diverse hulp en multiplay diensten van de kpn.
Daarom zeer ongepast dat er geen oplossing word aan geboden.
Na zoveel maanden problemen nog de vraag wilt U nog even volhouden deze ellende?
Nu is het uiteindelijk opgelost is kent men mij niet meer of is er bestaat geen behoefte te reageren op mijn verzoek.
Ik wil geen winst maken wel de gemaakte kosten plus coulance ontvangen.
Wat vinden jullie?


Kees


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 mei 2009 12:20 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@Kees:je zult van KPNWebcare geen uitspraken krijgen omdat die hier niet toe bevoegd zijn.Kosten en overige zaken worden in behandeling genomen door klantenservice afdelingen.Als ik me niet vergis heb je daar het telefoonnr van.Schrijf anders een brief met het relaas en men zal dan binnen een bepaalde tijd contact met je op nemen hoe eea af te handelen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 mei 2009 13:08 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 14:44
Berichten: 454
Hallo Kees,

Wij kunnen inderdaad geen uitspraken doen over coulance en vergoedingen. Die kunt u aanbieden aan onze klantenservice.

Ook heb ik gelezen dat er contact is geweest tussen u en onze Service Desk.
De verbinding is inmiddels actief en stabiel. Ook in het gesloten incident is er aangegeven dat u twijfelt aan de beeldkwaliteit.

Dit zijn de uiteindelijke metingen van ons:

We hebben de foutcorrectie voor u aangepast.

nieuw:
Huidige bitrate [kb/s] 1028 / 14921
Maximaal haalbaar bitrate [kb/s] 1110 / 16500

oud:
Actual bitrate [kb/s] 1028 12044 A
Attainable bitrate [kb/s] 1121 / 17456

Dit is een goede verbetering van de kwaliteit (+2Mb/s erbij).

We hebben er alles aan gedaan om het product bij u te verbeteren, dit hebben we ook technisch kunnen realiseren, we blijven ook het product verder verbeteren in de toekomst. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

_________________
http://www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2009 12:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@keesjan:wat zijn je ervaringen van de afgelopen tijd ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2009 13:55 
Offline

Geregistreerd: vr 01 sep 2006 17:58
Berichten: 143
@ Maarten

Dat het heerlijk weer is hier .
Maar zonder gekheid de verbinding is redelijk stabiel en is voldoende snel(mag altijd meer natuurlijk)
Alleen over het beeld blijf ik toch mijn twijfels houden.
En hoop ik dat de toegezegde update uit december er een keer komt (iptv)
Tevens contact opgenomen over een vergoeding dus is het even afwachten.
Een relaxt mens gegroet
Keesjan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 151 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling