Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 13:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: zo 24 dec 2006 21:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik gebruik mijn experiabox in combinatie met mine. dit gaat tot op heden prima samen. ik heb er aan hangen en siemens gigaset dect en op poort twee en faxtelefoon.

de pc boven draadloos en ook de laptop draadloos. alles werkt naar prima behoren en ben enorm tevreden met ipb :D



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 14:04 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8094
marcel234 schreef:
ik gebruik mijn experiabox in combinatie met mine. dit gaat tot op heden prima samen. ik heb er aan hangen en siemens gigaset dect en op poort twee en faxtelefoon.

de pc boven draadloos en ook de laptop draadloos. alles werkt naar prima behoren en ben enorm tevreden met ipb :D
groet marcel.

Ik gebruik IPB al sinds medio 2005. 2 Pc's gedraad, een laptop, af en toe een PDA en mijn zoon heeft z'n PS2 aangesloten. Daarnaast de Boston 530 Twin en een HP 2210 all in one (Fax).

Alles werkt perfect. Zoonlief downt heelveel met Bittorrent, Limeware en Kazaa. Daarnaast gebruikt hij z'n PS2 als gameserver.

Ben zeeeeeeer tevreden en blij dat ik IPB heb.

Mine kan ik nog niet aan beginnen. Heb thuis 4 TV's met UPC Analoog waarvan 1 DTV.
Ben nu Digitenne aan het testen. Mine kan daarentegen nog slechts op 1 TV.
Zou wel Mine willen maar kan vooralsnog geen meerdere TV's aan en de combinatie Mine en 3x Digitenne is toch een forse investering.

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 21:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
inmiddels beetje uitgebreid ( :P ) nu experia thomson met een laptop, 2 gewone pc`s, sitecom wl-124 extender draadloos en sinds 3 weken de philps voip 433 dect foon. en 3 mine tuners derop. dus zaakje zit behoorlijk vol zo :shock: en het werkt allemaal grandioos.

groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 22:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 aug 2006 23:15
Berichten: 310
marcel234 schreef:
3 mine tuners derop

Kan dat??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2007 08:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
dat kan, alleen kan je niet op alle 3 de tuners naar verschillende zenders spieken.

met 2 gaat dat weer wel :wink: maar gezien de 3de hier op de slaapkamer staat zet je automatisch de tuner beneden op standby. dan is kijken op de slaapkamer geen enkel probleem.

er staat er ook 1 hier op de kinderkamer voor de kleine. die gaat rond half 9 slapen dus die gaat ook op standby. kortom, eventueel opnemen op de slaapkamer kan ook nog gez\ien er bij het naar bed toe gaan 2 in standby staan. alleen jammer dat je opgenomen programma`s niet kan door sluisen naar je mine tuner beneden. maar wie weet gaat oooooit kpn de tuners/harde schijven zichtbaar maken in he netwerk :?:



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: ma 10 maart 2008 21:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Inmiddels toch wel wat kleine aanpassingen in het gebruik van de pc`s. Sinds anderhalfe maand draaien beide desktops op windows vista ultimate en premium en dit naar volle tevredenheid. Ook gebruik ik sinds 2 maanden de draadloze netwerkprinter z1420 van lexmark. ook hierover uitermate tevreden.

Verder nog steeds de nslu2 in gebruik en wil mijn speciale dank geven aan jwagenaar die heeft geholpen dat ik nu de schijven waar ook ter wereld kan benaderen.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: di 11 maart 2008 09:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
marcel234 schreef:
Verder nog steeds de nslu2 in gebruik en wil mijn speciale dank geven aan jwagenaar die heeft geholpen dat ik nu de schijven waar ook ter wereld kan benaderen.


Blijft een leuk ding en ik "mis" hem nog steeds.
Super betrouwbaar en nooit enige storing mee gehad.

Nu met een Linksys WRT350N router met externe HD eraan, is sneller dan een NSLU2 maar minder betrouwbaar.
Van de week een paar keer 250Gb aan data heen en weer verplaatst maar dan valt die functie uit.
Router werkt verder nogmaal maar HD is niet meer aanwezig...... :(
Mag die NSLU2 wel "langzaam" zijn uitvallen doet hij nooit!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: di 11 maart 2008 15:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Klopt robert, de mijne staat nu al bijna 1 jaar in de meterkast onafgebroken te draaien en niet 1 keer een uitval gehad. de nslu2 is zondermeer een super goed apparaat te noemen En zuinig!


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 21:28 
Offline

Geregistreerd: di 19 aug 2008 19:15
Berichten: 1
Mijn experiabox is beveiligd met een WPA-sleutel. zo nu en dan wil ik derden draadloos toegang verlenen tot mijn netwerk,
Kan ik dat doen zonder de complete sleutel te geven, dus met een of ander, niet al te ingewikkeld te wijzigen, wachtwoord?
Weet iemand hier een antwoord op?
Dank alvast
Jan


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: mijn experiabox.
BerichtGeplaatst: di 19 aug 2008 22:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
jan38 schreef:
Mijn experiabox is beveiligd met een WPA-sleutel. zo nu en dan wil ik derden draadloos toegang verlenen tot mijn netwerk,
Kan ik dat doen zonder de complete sleutel te geven, dus met een of ander, niet al te ingewikkeld te wijzigen, wachtwoord?


Die WPA sleutel is het wachtwoord.

Wat ik wel weet is dat bij Linksys routers deze sleutel ook is in te geven als een wachtwoord.
Je verzint dan een woord, zeg "PIETJEPUK", en dan maakt de software daar dan die sleutel van.

Het gekke is dat ik met mijn Intel kaartje ook dit wachtwoord kon opgeven en niet de WPA-sleutel, bedenk ik me nu opeens.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling