Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 10:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Email na augustus 2008
BerichtGeplaatst: vr 26 dec 2008 14:44 
Offline

Geregistreerd: zo 23 sep 2007 12:01
Berichten: 6
Woonplaats: OUD GASTEL
Ik heb al vaak via de helpdesk het probleem aangekaart maar KPN-helpdesk komt er niet uit. Ik kreeg de mededeling dat er een nieuwe opzet was en dat ik een nieuw email-adres kon gebruiken maar dan met @kpnmail.nl ipv @kpnplanet.nl die ik al een jaar gebruik....Stom van mij ik ging daarop in met als resultaat dat ik via mijn oude emailadres niets meer kon verzenden en ik ontving niets meer. Maar mijn aliassen die aan het oude adres hingen werken gelukkig wel. De door Kpn verkregen nieuwe werkt ook niet....ook niet via webmail. Op dit forum zie ik dit probleem niet. Ik gebruik alles van Mozilla dus email met Thunderbird. Mededeling van de helpdesk wij ondersteunen alleen MS Outlook. Volgens mij is dat niet waar want bij een bepaald keuzemenu staat Thunderbird!
Wie kan mij de gouden tip geven! :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 12:10 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Dus als ik het goed begrijp werkt je @kpnmail.nl adres wel, maar je kpnplanet.nl adres niet meer? Ook niet via de webmail?

Het is inderdaad waar dat Thunderbird niet wordt ondersteund, echter gaat dit probleem niet om thunderbird, maar zit het probleem al in de webmail.
Het lijkt erop dat je @Kpnplanet emailadres weg is, ik zou hem opnieuw voor je kunnen aanmaken, maar dan zou je even je emailadres/postcode huisnummer naar me moeten PM-en.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 22:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Even ter aanvulling voor botak: blizzaa werkt bij kpn dus het sturen van uw gegevens is vertrouwd. Ik heb blizzaa al 2 maal aan de lijn gehad :wink:

Even dan voor blizzaa het volgende: Zou het niet handig zijn om je avator aan te passen naar de zelfde als die webcare hiergebruikt? en dan als voetnoot eronder zetten dat je werkzaam bent bij de helpdesk van kpn? is maar een sugestie dus goed bedoeld :mrgreen:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling