Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 15:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 21:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
zoals wellicht reeds opgevallen is sindskort ook KPN zelf ook actief op dit forum. Medewerkers van het KPN Webcare zullen hun bijdrage leveren.
Het forumbeheer ontving onderstaand bericht hierover:

Aan de Beheerder / Beheerders van dit forum,

KPN blijft constant bezig zijn service en producten te verbeteren.
Daar is KPN Webcare het nieuwste voorbeeld van.

Wat is KPN Webcare ? :

• Steeds meer klanten (consumenten) nemen hun weg naar een internetforum om andere gebruikers vragen te stellen, hun ergernis te uiten of om te lezen wat de ervaringen van anderen zijn.
• Gezien de omvang en de diversiteit van producten van KPN wordt er veel gesproken over KPN of de producten van KPN. (idem Het Net)
• Op fora worden gebruikers echter niet altijd op de juiste manier geïnformeerd.
• Om dit tegen te gaan gaat KPN zelf ook actief worden op de grootste fora om op die manier:
– Gebruikers (consumenten) op de juiste manier te informeren (of te helpen bij problemen)
– Oriënterende klanten een eerlijk beeld te geven van KPN


Namens KPN zal ik en nog een collega gaan reageren op dit forum, zowel technisch als informatief, en om evt. problemen te verhelpen.
Om zodoende de klanten nog beter te informeren, en evt. onduidelijkheden weg
Te nemen.

Met vriendelijke groet,

Peter den Daas
Egbert Weiss

KPN Webcare Team


Ten aanzien van het genoemde "niet altijd juist informeren" gaan wij als ipbforum er natuurlijk van uit dat dit niet op dit forum van toepassing is :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 aug 2008 13:43 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Prima,
Ik hoop alleen dat ze niet de krenten uit de pap gaan halen maar ook de moeilijke gevallen.
Volgens mij ben ik zo n moeilijk geval.
Na twee maanden emmeren moet ik nog wachten op internet verbinding.

Hierbij een oproep aan Webcare......HELLLUUUUUPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik stuur de warme douche bij Kassa in voor degene die mij online helpen! :wink:

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 aug 2008 14:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 17:48
Berichten: 296
Louwrens schreef:
Prima,
Ik hoop alleen dat ze niet de krenten uit de pap gaan halen maar ook de moeilijke gevallen.
Volgens mij ben ik zo n moeilijk geval.
Na twee maanden emmeren moet ik nog wachten op internet verbinding.

Hierbij een oproep aan Webcare......HELLLUUUUUPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik stuur de warme douche bij Kassa in voor degene die mij online helpen! :wink:


Hierbij een oproep aan Webcare......HELLLUUUUUPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik stuur de warme douche bij Kassa in voor degene die mij online helpen! :wink:[/quote]

Als u mij een privebericht stuurt, met daarin een duidelijke uitleg van uw probleem.
Kan ik altijd kijken, of ik het kan oplossen voor u.

Mvg

_________________
Met vriendelijke groet,

KPN Webcare specialist
www.kpn.com/webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 aug 2008 18:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Prive bericht vanmiddag gestuurd.
We wachten af.. ben benieuwd.

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 aug 2008 18:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Reactie gekregen.
Bericht was alleen een bevestiging dat ik inderdaad een probleem had... :?

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 aug 2008 19:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ja dat wist je natuurlijk ook zelf wel.Vergeet niet dat het mensen van de eerstelijns zijn dus ook die moeten terug de organisatie in om afwijkende zaken voor mekaar te krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 09:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Tuurlijk, ik ga ook geen goude bergen verwachten.
Ze proberen het tenminste.

Ik heb ze beloofd een warme douche te schenken van Kassa als ze het lukt om mij online te krijgen :D
Tevens zijn ze dan de helden van ipbforum.nl

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 21:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Maarten schreef:
Ja dat wist je natuurlijk ook zelf wel.Vergeet niet dat het mensen van de eerstelijns zijn dus ook die moeten terug de organisatie in om afwijkende zaken voor mekaar te krijgen.

maarten, een kleine correctie: kpn webcare bevindt zich tussen de 3e lijn en NOC :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008 07:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Louwrens schreef:
Tuurlijk, ik ga ook geen goude bergen verwachten.
Ze proberen het tenminste.

Ik heb ze beloofd een warme douche te schenken van Kassa als ze het lukt om mij online te krijgen :D
Tevens zijn ze dan de helden van ipbforum.nl


Je weet dat "een warme douce" niet van Kassa is maar van Tros Radar?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 23:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
jwagenaar schreef:
Maarten schreef:
Ja dat wist je natuurlijk ook zelf wel.Vergeet niet dat het mensen van de eerstelijns zijn dus ook die moeten terug de organisatie in om afwijkende zaken voor mekaar te krijgen.

maarten, een kleine correctie: kpn webcare bevindt zich tussen de 3e lijn en NOC :wink:


Een beetje laat,maar dat is niet correct.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 11:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Weet jij meer maarten :?:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 11:16 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
wellicht kan pdaas zelf het antwoord geven.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 16:23 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
of eweis.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 16:47 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Voor zover ik weet zijn het medewerkers van de eerste-lijn die actief op internet mensen proberen te ondersteunen in het oplossen van hun problemen.Ik denk dat derde-lijns resp Noc medewerkers hele andere uitdagingen hebben :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 17:27 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Waar ze precies zitten of staan maakt toch niet zoveel uit?
Zolang webcare leden bijdragen tot het oplossen van problemen is het toch prima?

Het webcare team van "mijn" provider lost voor 99% van de problemen supersnel op.
Waarom de "gewone" helpdesk niet kan begrijp ik echt niet.
Zodra een webcare medewerker de zaak overneemt gaan er blijkbaar deuren open die anders absoluut gesloten dienen te blijven.... :wink:
Goed dat providers dit soort medewerkers op pad sturen om actief problemen op te sporen én op te lossen!

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling