Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 22:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 10:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Ook een moderator of een site admin kan ook niet altijd blijven lachen en plaats dan wel eens een opmerking, wat dan wel eens minder genuanceerd kan zijn. :mrgreen:
Er is niet gescholden of gevloekt of andere erge dingen geplaatst, dus het moet kunnen, we zijn geen schoolklas en uit de band springen is dit niet. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 12:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8094
Henk.W schreef:
Ook een moderator of een site admin kan ook niet altijd blijven lachen en plaats dan wel eens een opmerking, wat dan wel eens minder genuanceerd kan zijn. :mrgreen:
Er is niet gescholden of gevloekt of andere erge dingen geplaatst, dus het moet kunnen, we zijn geen schoolklas en uit de band springen is dit niet. :wink:

Prima, het zegt dan voor mij voldoende. Misschien ben ik dan wel van de "oudere generatie" die wat netter is opgevoed en zich wat tactischer en genuanceerder uitdrukt.
In ieder geval past het niet bij het plaatje van een Moderator met verantwoordelijkheid en dus een voorbeeldfunctie!!
Derhalve is dit mijn laatste post op dit forum en zal hierna direct uitloggen. Ik verzoek u danook onmiddelijk hierna, mijn account en al mijn berichten te verwijderen.

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 14:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
€djeK schreef:
Henk.W schreef:
Ook een moderator of een site admin kan ook niet altijd blijven lachen en plaats dan wel eens een opmerking, wat dan wel eens minder genuanceerd kan zijn. :mrgreen:
Er is niet gescholden of gevloekt of andere erge dingen geplaatst, dus het moet kunnen, we zijn geen schoolklas en uit de band springen is dit niet. :wink:

Prima, het zegt dan voor mij voldoende. Misschien ben ik dan wel van de "oudere generatie" die wat netter is opgevoed en zich wat tactischer en genuanceerder uitdrukt.
In ieder geval past het niet bij het plaatje van een Moderator met verantwoordelijkheid en dus een voorbeeldfunctie!!
Derhalve is dit mijn laatste post op dit forum en zal hierna direct uitloggen. Ik verzoek u danook onmiddelijk hierna, mijn account en al mijn berichten te verwijderen.


Ik ben ook aardig van de oude stempel.
Maar de reactie van €djeK lijkt me toch wat overdreven.
Natuurlijk mag hij er anders over denken maar om dan meteen te verdwijnen en alle berichten weg te laten halen gaat ook wel wat ver.

Volgens mij zijn er geen scheldwoorden en/of andere verwensingen gedaan.
Dit heeft echt niets met "net opvoeden" te maken.
Als dat niet zo zijn geweest dan stonden er wel andere termen....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 14:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik zou het jammer vinden als u niet langer wilt deelnemen ana dit forum, ik vind zelf niet dat ik kwetsend ben overgekomen. wellicht had het "iets" tactvoller gekund maar vind wel dat wat ik geschreven hebt op de waarheid is berust. Veel klachten hierover met nog veel meer shuttingstaal is te lezen op diverse fora`s.

Nogmaals, jammer dat u mijn berichtzo heeft opgepakt want er door heen geschenen vond ik het door de beugel heen kunnen.


Groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 16:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
€djeK schreef:
Henk.W schreef:
Ook een moderator of een site admin kan ook niet altijd blijven lachen en plaats dan wel eens een opmerking, wat dan wel eens minder genuanceerd kan zijn. :mrgreen:
Er is niet gescholden of gevloekt of andere erge dingen geplaatst, dus het moet kunnen, we zijn geen schoolklas en uit de band springen is dit niet. :wink:

Prima, het zegt dan voor mij voldoende. Misschien ben ik dan wel van de "oudere generatie" die wat netter is opgevoed en zich wat tactischer en genuanceerder uitdrukt.
In ieder geval past het niet bij het plaatje van een Moderator met verantwoordelijkheid en dus een voorbeeldfunctie!!
Derhalve is dit mijn laatste post op dit forum en zal hierna direct uitloggen. Ik verzoek u danook onmiddelijk hierna, mijn account en al mijn berichten te verwijderen.


Geachte €djek of hoe u heten mag,

Ik denk dat er wel meer mensen van een nog oudere generatie's hier op dit forum zitten en in dit forum heeft zich nog nooit erge uitlatingen voorgedaanwant daar wordt zeer goed overgewaakt.
Iedereen mag zeggen en vragen in nette bewoordingen wat er op zijn weg komt.

Ik kan niet snappen waarom u nu zo boos en kwaad ben, een ieder mag zijn mening zeggen dus ook moderators, site admins en leden van dit forum als het maar niet kwetsend is.
Zoals u het nu steld zou een moderator of site admins nu nooit iets mogen zeggen, u heeft denk ik toch ook uw voordeel gehad van dit forum net als iedereen hier op het forum.
Maar dit komt wel meer voor als men geen vragen of moeilijkheden heeft gaat men spijker op laag water zoeken, dit is niet leuk voor de mensen (moderators en site admins) die hier alles aan doen om iedereen te vreden te stellen en te helpen als men problemen heeft

Uw account zal zal maandag verwijderd worden als bedenktijd voor u en de berichten blijven staan dat is geen doen voor ons om alles uit het verband te trekken waar u naam? bij staat
Met Vr groet Henk.W


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 16:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Henk.W schreef:


Uw account zal zal maandag verwijderd worden als bedenktijd voor u en de berichten blijven staan dat is geen doen voor ons om alles uit het verband te trekken waar u naam? bij staat
Met Vr groet Henk.W


Wat ga je nu doen? Zijn account verwijderen?
Of begrijp ik iets niet? Ik hoop dat ik het niet begrijp.....
Iemand zijn account verwijderen omdat je het niet met hem eens bent gaat me wel heel erg ver!

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 17:43 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
@louwrens:

Deze meneer wil zelf dat zijn account opgeheven wordt omdat deze meneer mijn eerdere text over tele2/telfort niet echt netjes geformuleert vond.

Ik hoop ook dat u in de bedenktijd erop terug wilt komen, want het was absoluut zeker mijn bedoeling niet om zo over te komen.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 17:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
het account wordt niet verwijderd. hiermee zou de koppelingen met zijn berichten vervallen.
kortom het account blijft bestaan, maar zal (wellicht?) niet meer worden gebruikt door deze persoon.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 18:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Louwrens schreef:
Henk.W schreef:


Uw account zal zal maandag verwijderd worden als bedenktijd voor u en de berichten blijven staan dat is geen doen voor ons om alles uit het verband te trekken waar u naam? bij staat
Met Vr groet Henk.W


Wat ga je nu doen? Zijn account verwijderen?
Of begrijp ik iets niet? Ik hoop dat ik het niet begrijp.....
Iemand zijn account verwijderen omdat je het niet met hem eens bent gaat me wel heel erg ver!


Beste Louwrens,

Ik denk dat je het niet begrijp, ik ben overal mee eens en ben zeker niet tegen deze man, maar deze man is het is het niet eens.
En trouwens daar beslis ik zeker niet alleen over om iemand te verwijderen, dat zou ik ook niet willen.
Als je nu denkt dat ik een hekel aan deze man heb, dan heb jij het mis, hij zelf wil verwijderd worden met alles maar zoals je misschien van Wagenaar heb gelezen kan dat niet eens.

Maar ik hou hier over op want anders heb ik het nog gedaan.
En het gaat te ver of tipic en hoort niet meer bij het onderwerp.

Marcel heeft niets ten onrechte geschreven in mijn ogen, maar dat je het die meneer die zijn kritiek heeft er niets over mag zeggen en zeer aangebrandt is nou dat is dan jammer.

Groet Henk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 20:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Dan heb ik het gelukkig verkeerd begrepen, ik schrok al.
Ik was het overigens gewoon met de moderator eens hoor.
Waarom zou een moderator zijn ongezouten mening niet mogen geven. Een moderator dient de draadjes in goede wegen te laten lopen, en dat er geen gescheld of zinloze discussies ontstaan.

Ik was alleen bang dat er even censuur gepleegd zou worden, pfff gelukkig zeg... :D

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 21:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8094
marcel234 schreef:
Ik zou het jammer vinden als u niet langer wilt deelnemen ana dit forum, ik vind zelf niet dat ik kwetsend ben overgekomen. wellicht had het "iets" tactvoller gekund maar vind wel dat wat ik geschreven hebt op de waarheid is berust. Veel klachten hierover met nog veel meer shuttingstaal is te lezen op diverse fora`s.
Nogmaals, jammer dat u mijn berichtzo heeft opgepakt want er door heen geschenen vond ik het door de beugel heen kunnen.
Groet marcel.

Prima reactie en fijn dat je zo reageert.
Nogmaals gezegd, heb ik er géén probleem mee dat ook jij als moderator kritiek hebt of kunt hebben. Het enige waarop ik heb gereageerd is de nuance van jouw verhaal. Niet meer en niet minder..
Dat er nu door anderen gesuggereerd wordt dat ik het niet met je eens ben wil ik bij deze pareren omdat dit persé niet het geval is. Jammer dat het onjuist door sommige forumgebruikers geïnterpreteerd wordt. Zo zie je maar dat soms niet alles correct gelezen wordt!!!

In ieder geval is jouw "excuses" aanvaard en ben ik misschien wat te heftig in mijn reactie geweest?

Het voorval heeft er in ieder geval toe bijgedragen dat er weer eens lekker werd gereageerd.

Laten we het dan nu maar weer "on-topic" houden.....

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 22:07 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 15:02
Berichten: 320
Woonplaats: Middelburg
Met het Saharazand zijn ook hier de stofwolken weer neergedaald en is iedereen weer bij zinne.
Gelukkig, want er zijn erger dingen op deze aardkloot.....toch????

Maar uh......wanneer gaat KPN nou sneller?????


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 23:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik hoor helemaal niets over een eventuele op handen zijnde snelheids verhoging of prijs verlaging? Ik blijf van stramme menning dat dit toch dit jaar nog gaat gebeuren met 1 van de 2 genoemde varianten. Afwachten dus.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 00:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
€djeK schreef:
Laten we het dan nu maar weer "on-topic" houden.....


Absoluut!
(Sahara) zand erover..... :wink:

Altijd leuk die snelheidsverhogingen....
Het maakt niet uit bij welke provider je zit, die geruchten zijn er altijd!

Xs4All maar ook Planet heeft toch al snelheden verhoogd?
Als ik daar mijn "Basic" abonnement had behouden was ik naar 20Mb gegaan.
Alleen jammer dat dit bij veel klanten helemaal niet wil werken..... :(

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 11:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
robert, je hebt het over een basic-abonnement. betreft dit xs4all en/of planet.
bij planet kan ik niets daarover vinden.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling