Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 16:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wanneer gaat KPN sneller
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2008 15:26 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
http://life.tweakers.net/nieuws/52943/tele2-schroeft-4mbps-abonnement-op-naar-20mbps.html

DomBo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2008 16:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Denk dat tele2 beter eerst alles op orde had kunnen brengen alvoor ze dit hadden gedaan. een goeie vriend van mij HAD ook tele2 maar is gillend weg gelopen naar kpn omdat echt alles niet deugde aan het poduct.

ook loopt het eigen tele2 forum vol met klachten over uiteenlopende zaken. Dus tele2 lijkt heel wat (En is goedkoop) maar veel mensen krijgen dan ook wel een heel erg low budget product er voor terug.

Aanvulling, er zitaltijd een addertje onder het gras en dus nu ook, als je wilt profiteren van deze nieuwe snelheid dien je een contract af te sluiten voor 2 jaar. Tis maar even dat je het weet :wink:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2008 17:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Helemaal gelijk Marcel.
Ook ik heb vele klachten gehoord over Tele2. Dan maar iets duurder.
Maar ik ben het ermee eens dat het wel erg lang duurt met die verhoging :cry:

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2008 18:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik ben van mening dat er dit jaar nog iets gaat gebeuren bij kpn, Ik twijfel nog een beetje tussen of een snelheidsverhoging, of een prijs verlaging. Gezien kpn bloedje voorzichtig is met snelheidsverhogingen denk ik eerder dat het een prijs verlaging zal gaan worden.

1 ding moge duidelijk zijn, ze moeten bij kpn iets gaan doen met hun ipb product gezien de concurentie moordend is.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2008 18:24 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Ik heb bij KPN nog niet een prijs verlaging mee gemaakt, zat des tijds bij Wanadoo (ADSL aansluiting via KPN) en toen 1 keer een snelheids verhoging gehad.

DomBo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2008 22:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Het is op zijn mist opmerkelijk te noemen dat providers lopen te roemen met dat ""TOT" 20 mb verhaal, want ik schat dat 60% de wijkasten amper de 16mb halen. Voorbeeld: een goeie vriend van mij die HAD tele2 compleet met dat tot 20mb verhaal. Hij haalde als de wind goed stond amper 370 kb/ps :? toen ik hem adviseerde hierover te bellen kreeg hij bij de helpdesk van tele2 doodleuk te horen dat het TOt 20 mb is, en als je dat niet haalt, ja dikke pech.

Een hele hoop providers zien goud in deze verkoopprietpraat terwijl het in de praktijk in veel gevallen zeker niet haalbaar is. Zou het kabinet sieren hier eens en licht op te werpen maar vind het hele verhaal tot 20mb verschrikkelijk stinken.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2008 08:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Die 20Mb is inderdaad misschien wel een beetje voorbarig......

Toch kreeg ik gisteren een mailtje van een van mijn reageerders op mijn actie, hij bleef niet meer bij KPN/Planet en ging toch over naar Telfort.
Modem traint in op 17Mb en hij is bijzonder tevreden, overstap ging probleemloos.
OK, klant is niet weg bij KPN, zit gewoon bij een dochter... 8)

Straks komt er weer een nieuwe provider die 50Mb gaat promoten.
Als dan uiteindelijk niemand die snelheid haalt is het wel "bedrog".

Xs4All heeft wel de snelheden flink omhoog gegooid maar zag gisteravond in Kassa dat dit ook niet helemaal vlekkeloos ging.
De Fast abonnee's hebben de zelfde snelheid als de Basic abonnee's maar kregen er ongevraagd een dure website erbij.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2008 16:52 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
marcel234 schreef:
Het is op zijn mist opmerkelijk te noemen dat providers lopen te roemen met dat ""TOT" 20 mb verhaal, want ik schat dat 60% de wijkasten amper de 16mb halen.

Groet Marcel.


KPN zal niet met een dergelijke reclame beginnen zei gaan uit van dat gene wat haalbaar is. Als ik bijvoorbeeld een basic abo neem en het blijkt dat ik geen 6mb halen kan zal dat gezegd worden. Er zal dan geen contract met mij worden afgesloten. Klein plus puntje voor KPN. :roll:

DomBo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 15 apr 2008 17:17 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Sterker nog,bij Telfort worden heel wat abbo's geknepen en gaan tot 8 Mb.Maar dan nog is het verschil mbt prijs en snelheid aanzienlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 01:29 
Offline

Geregistreerd: do 28 dec 2006 23:24
Berichten: 20
Veel lijnen kunnen niet sneller dan 8mb omdat ze analoog zijn, hogere snelheden zijn alleen maar te verkrijgen met de glasvezelkabel.
Dus wanneer je van plan ben om over te stappen naar een andere provider die je 20mb toezegt zal je eerst je eigen verbinding moeten op moeten vragen.

Flip


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 01:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Ik erger mij compleet kapot aan die misleidende reclames van Telfort, alice, en tele2. Die lopen vrolijk te brullen TOT 20mb en in praktijk blijkt dus vaak dat mensen bij lange na die 20 niet halen.

tele2 maakt het erg bont, mijn buurvrouw heeft dat TOT 20mb pakket en deed gisteren een test, 565kb/ps! dat is dus nog minder dan 5mb, en dat terwijl de wijkcentrale hier tot 18.2mb kan uitleveren. Oplichterij van de eerste orde vind ik deze reclames! :evil:

Als ik de test doe op Telfort.nl dan geeft deze test aan dat deze wijkcentrale ruim boven de 20mb zit, wat een bullpoep zeg :evil: Ik weet 110% zeker dat het max 18.2mb is, ik noem dat echt grove misleiding.

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 00:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Flip schreef:
Veel lijnen kunnen niet sneller dan 8mb omdat ze analoog zijn, hogere snelheden zijn alleen maar te verkrijgen met de glasvezelkabel.
Dus wanneer je van plan ben om over te stappen naar een andere provider die je 20mb toezegt zal je eerst je eigen verbinding moeten op moeten vragen.


Met kabel is 200mb of zelfs hoger ook mogelijk hoor.

En er zijn toch echt klanten bij Telfort die wel 14-16mb halen.
OK, misschien niet veel maar het kán.

Er staat duidelijk "tot" 20mb dus qua verhaaltje zitten ze goed.
Dat het in de praktijk veel lager kan uitvallen is zuur maar het mag....

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 09:36 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 sep 2006 12:26
Berichten: 47
Woonplaats: 8094
marcel234 schreef:
Ik erger mij compleet kapot Groet Marcel.

Even offtopic.....
Persoonlijk vind ik dat je als moderator wel erg ongenuanceerd een post plaatst. Dat er wellicht ergenissen zijn kan ik volledig begrijpen. Een Moderator op een representatief forum als deze zou toch deze ergenis anders dienen te formuleren.
Een Moderator dient in mijn optiek dan ook een voorbeeld uit te stralen in kritische doch positieve zin, en daar waar nodig zaken op een tactische manier aan de kaak te stellen!!

_________________
Tevreden IPB Gebruiker sinds 4 juli 2005. Vanaf augustus 2012 IPB via glasvezel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 09:44 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
En graag even de topic-titel aanvullen met een n in waneer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 mei 2008 09:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
€djeK schreef:
marcel234 schreef:
Ik erger mij compleet kapot Groet Marcel.

Even offtopic.....
Persoonlijk vind ik dat je als moderator wel erg ongenuanceerd een post plaatst.


Een moderator is ook maar een mens, en een mens met een mening.
Ik zie er geen kwaad in, hij scheldt niet en gebruikt ook geen akelige woorden.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling