Laat ik als eerste mijn reactie geven op de uitzending van zonet. De directeur van KPN kwam naar mijn idee “knullig” over, wist bijgod niet wat die met de situatie aan moest en bleef verwijzen naar prachtige belofte`s waar in de praktijk weinig tot niets van terecht komt.
Anderzijds kon ik mij wel vinden in de uitspraak dat KPN bedolven is onder zijn eigen succes. Laten wij allen niet vergeten dat vrijwel heel Nederland weet hoe voip er voor staat en tòch willen wij het massaal hebben.
Overigens geloof ik geen snars van de cijfers die kassa publiceerde. Mijn ervaring (lees mijn) is dat de wachttijd terdege afneemt en de mensen achter de desk wel hun uiterste best doen om de klant tevreden te stellen. Maar oké, feit blijft wel dat intern het e.e.a schort aan onderlinge communicatie.
De problemen zullen echt niet na alleen deze uitzending opgelost worden, nu kassa de stap naar de rechter kenbaar heeft maakt zie ik en tjunami van rechtszaken in gang komen. Denk wel dat KPN daar niet blij mee zal zijn.
De beste stap is dat KPN buiten de belkosten om de klanten respijt geeft van betalingen. Los eerst alles op en kom dan met rekeningen over de brug. Uiteraard geld dit alleen voor de mensen die aantoonbaar problemen hebben met ipb ( en ook mine mag niet vergeten worden)
Dit was de 3de keer dat kassa notie geeft aan de problemen rond ipb. Dat komt wel zo over dat alleen KPN hier mee kampt, maar vergeet niet dat vrijwel alle voip aanbieders kampen met grote achterstanden en problemen, en rondje Google levert ook over bv. casema waslijsten met grote problemen op.
Verbaast…! Verbluft! Uitgeschakeld! En totaal onder de indruk was ik over het persbericht dat ad scheepbouwer en werkelijk giga bedrag krijgt omdat dit heerschap KPN klanten zo goed geholpen heeft. Verwijs ik direct naar de 2de kamer> waar zitten die? Ach, die zien graag de rijken rijker worden en de doorsnee mens moet niet zeuren= bah bah bah.
Groet Marcel.