Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2007 17:58 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Sinds kort worden klanten van IPB(KPN en Planet), Surfen en Bellen(HetNet) en Slim gebeld door KPN als er na een aantal weken(en maanden) na ontvangst van de Experiabox nog geen VRS-call(1369, 1368 en 1365) is gemaakt.

De klant krijgt dan een gratis IPB-monteur aangeboden. 8)

In de meeste gevallen blijkt dat de klant de telefoons via de splitter hebben aangesloten en niet via de Experiabox.

De klanten hebben al meerdere malen contact gehad met de 1e lijns helpdesk i.v.m. het niet kunnen maken van de VRS-call. Jammer genoeg werd er door de helpdesk niet gevraagd waar de telefoon op aangesloten zit, op de splitter of via Tel1 van de Experiabox. :oops:

Desbetreffende IPB klanten zijn aangenaam verrast over het aanbieden van een gratis IPB-monteur door KPN. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2007 19:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Dat is toch netjes?

Zo proberen ze klachten op te lossen.
Ook wel "geinig" om te lezen dat veel problemen onstaan door verkeerde aansluitingen. En toch staat dit duidelijk in de handleiding... :)

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2007 20:18 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Dus de 1e lijns zou dit vanaf nu mee moeten nemen in hun vragen en verder is het een mooie service voor mensen die de handleiding niet lezen !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2007 22:37 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Maarten schreef:
en verder is het een mooie service voor mensen die de handleiding niet lezen !

en dus triest voor de mensen die gelijk een monteur besteld hadden en moesten betalen :?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2007 23:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Elk voordeel hep ze nadeel.... :)

Daar hadden we niet aan gedacht... :shock:

Maar KPN probeerd op deze manier wel de stroom klachten op te lossen.
Klachten die blijkbaar door velen zelf veroorzaakt lijken te zijn, maar wel de media aandacht krijgen...

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2007 15:01 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
jwagenaar schreef:
Maarten schreef:
en verder is het een mooie service voor mensen die de handleiding niet lezen !

en dus triest voor de mensen die gelijk een monteur besteld hadden en moesten betalen :?

Weet wel dat diegene die nog geen VRS-call hadden gemaakt soms al maanden een rekening krijgen voor zowel vast als voor IPB. Ik weet niet of KPN dat gaat terugbetalen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2007 15:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik kan me voorstellen dat KPN niet besluit tot terugbetalen.
Het staat duidelijk in de handleiding en de klant maakt zelf de fout.

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2007 15:28 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Marcel schreef:
jwagenaar schreef:
Maarten schreef:
en verder is het een mooie service voor mensen die de handleiding niet lezen !

en dus triest voor de mensen die gelijk een monteur besteld hadden en moesten betalen :?

Weet wel dat diegene die nog geen VRS-call hadden gemaakt soms al maanden een rekening krijgen voor zowel vast als voor IPB. Ik weet niet of KPN dat gaat terugbetalen.


Ik zou het belachelijk vinden als KPN dat wel zou terug betalen, staat duidelijk aangegeven en dus de gebruiker hun eigen fout.

"read the xxxxxx manual" :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling