Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 03 maart 2024 02:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 13:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
vanuit teletekst

***************************************
Gratis bellen voor gedupeerden KPN

***************************************
` Klanten van KPN die problemen hebben
met internetbellen,mogen twee maanden
gratis bellen naar vaste nummers binnen
Nederland.Ook kunnen ze rekenen op een
schadevergoeding.Zolang internetbellen
niet werkt,hoeven ze niet te betalen,zo
laat KPN weten.

KPN wil op die manier tegemoetkomen aan
eisen van de Consumentenbond,die al een
tijd overspoeld wordt met klachten over
internetbellen van het telecomconcern.

Het succes van internetbellen heeft KPN
verrast;er zijn al ruim 500.000 klanten
waarvan 5 procent kampt met technische
problemen.De Consumentenbond had KPN
een ultimatum gesteld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 13:53 
Offline

Geregistreerd: ma 01 jan 2007 14:50
Berichten: 122
Interessant is dan om te weten wat er precies onder een probleem verstaan wordt. Is het hebben van een openstaand ticket al voldoende?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 13:54 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Was je me net 1 minuut voor ;)

Maar leuke actie...de meeste mensen hebben bel problemen dan moeten het wel opgelost zijn voordat ze twee maanden gratis kunnen bellen.

Maar ben niet al te negatief...het is in iedergeval iets :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 13:57 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Menigeen zal zich nu afvragen of dit alleen voor mensen is die hun problemen via de consumentenbond hebben aangekaart of dat dit breder gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 14:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik maar roepen dat het bij mij allemaal goed werkt.... :roll:

Ga meteen even een paar kabeltjes verkeerd zetten en dan de Helpdesk bellen.
Ik wil ook gratis bellen........ :D

M.v.g,
Robèrt (die dat écht niet doet)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 14:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
synisch gezien

2 maanden gratis bellen, maar ja dan moet je telefoon het wel doen :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 15:15 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
antwoord van de Consumentebond (bron Webwereld)
Consumentenbond
De Consumentenbond noemt de maatregelen die KPN neemt 'onvoldoende en teleurstellend'. In de ogen van de bond staat de compensatie niet in verhouding tot de 'ellende die mensen hebben ervaren'.

"Wat wij graag willen zien is dat KPN zichzelf een resultaatsverplichting oplegt. Dus betalen als de dienst niet werkt", zo stelt woordvoerder van de Consumentenbond Ewald van Kouwen. Volgens Van Kouwen maakt KPN zich ervan af met maatregelen, zoals meer callcenter-medewerkers en monteurs. "Deze inspanningen hebben de afgelopen maanden geen merkbaar positief effect gehad." Volgens Van Kouwen zou een resultaatsverplichting een goede financiële prikkel zijn voor KPN om 'eindelijk' goed te gaan presteren.

Aankomende vrijdag om twaalf uur 's middags loopt de deadline af die de Consumentenbond aan KPN heeft gesteld. De bond heeft bemiddeld voor duizend leden van zijn vereniging en heeft KPN gesommeerd alle klachten voor de deadline te hebben opgelost. Indien KPN niet tegemoet komt aan de eisen, gaat de Consumentenbond juridische acties ondernemen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 16:19 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Bijgevoegd een link naar het KPN bericht:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=796410/contentid=22234


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 17:09 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Kunnen wij ook nog klagen omtrent het uitvallen van de verbinding na 13 à 14 minuten? (Indien nog niet geklaagd.)
Of valt dit niet onder klachten? Vraag ik mij hardop af.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 20:54 
Offline

Geregistreerd: wo 17 jan 2007 14:42
Berichten: 68
Atlas schreef:
Kunnen wij ook nog klagen omtrent het uitvallen van de verbinding na 13 à 14 minuten? (Indien nog niet geklaagd.)
Of valt dit niet onder klachten? Vraag ik mij hardop af.


Kijk da's een goeie vraag!!! En problemen in het nabije verleden?
De vraag is dus: "wat zijn de criteria?" ( lijkt trouwens verdacht veel op "experia.......")

En ook niet geheel onbelangrijk... geld dit dus ook voor de z.g. "zusterbedrijven? bijv. HetNet, planet enz?"

Juul


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 maart 2007 21:08 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Dat laatste lijkt mij wel: dat het zal gelden voor de zusterbedrijven. Ze kennen nl. dezelfde problemen dat bij de technische kant (KPN) vandaan komt toch?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 maart 2007 03:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
mag ik even haaks door de bocht heen? vind 1- de maatregel ook onvoldoende, en 2- wederom worden de mine gebruikers weer vergeten. ook deze groep kampt met grote problemen maar worden iedere maand wel belast voor iets dat onafdoende werkt :evil:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 maart 2007 12:22 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
marcel234 schreef:
mag ik even haaks door de bocht heen? vind 1- de maatregel ook onvoldoende, en 2- wederom worden de mine gebruikers weer vergeten. ook deze groep kampt met grote problemen maar worden iedere maand wel belast voor iets dat onafdoende werkt :evil:


groet marcel.


Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de zeer beperkte uitrol van het produkt en daardoor ook relatief gezien veel minder klachten ook al is de achterliggende problematiek deels gelijk,namelijk een produkt lanceren dat onvoldoende is uitgetest maar onder druk van de markt beschikbaar is :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 maart 2007 15:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
wat je zegt over "zeer beperkt" klopt niet helemaal. via e-mail-reclame en primafoon is mine nu officieel verkrijgbaar. dat betekend dus tendege meer klanten op een product dat nog steeds zijn kinderziekte`s heeft :wink:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling