Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 11:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
volgens de Kassa site

2 (2) KPN- Stationaire op nummer twee staat KPN waarvan we nog steeds honderden mailtjes krijgen over het InternetPlusBellen van KPN. Volgende week gaan we er weer eens uitgebreid aandacht aan besteden. Kassa heeft een enquête gehouden en meer dan 10.000 mensen hebben hierop gereageerd. Hierdoor hebben we een goed beeld van de aantallen klachten en de aard ervan. De directeur van KPN komt volgende week naar de studio om tekst uitleg hierover te geven. En dan gaan we hem natuurlijk ook vragen wat er gebeurd is met al die maatregelen die KPN zou treffen om minder klachten te krijgen.

niet dat ikzelf klachten heb, het draaid hier al 1 jaar zonder noemenswaardige problemen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 13:06 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Heb het idee dat bij KPN ook in de top (eindelijk) is doorgedrongen dat het niet goed ging met IPB !
Bij mijn weten is men volop bezig om via case management de bestaande reeds langer lopende problemen aan te pakken wat op zich positief is (maar wellicht wat laat in het kader van image-building).

Verder blijft het merkwaardig dat er een hele groep gebruikers is die geen enkel probleem heeft en dat er een andere groep is waarbij dieper liggende problemen de oorzaak zijn.

Ik hoop dat de direkteur een betere indruk achterlaat en krachtdadiger gaat reageren dan bij de vorige bespreking !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 19:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 feb 2007 12:31
Berichten: 42
Volgens mij in overleg met kassa gedaan, want de baas kan nu een lading pluspunten opnoemen en wil daarvoor denk ik wat bekentheid ;)
  • Want wat er op dit moment plaats vind is een opening van 3 extra technische helpdesk locaties. We hebben er nu 2. Afgelopen 2 maanden zijn er trainingen geweest en mensen opgeleid hiervoor.
  • En ook bij de technische dienst wordt is en wordt een fors aantal man erbij genomen.
  • Er is een tijdje terug (paar weken) nieuw installatie pakket gekomen met kleurgecodeerde aansluitingen en kabels en een grote poster.
  • Technische helpdesk krijgt meer bevoegdheden en kan dus meer voor de klant doen.
  • En door dat alles zal ook de wachtijd korter worden.
  • Ook sluit KPN Planet en HetNet zich aan bij een geschillen commissie van de consumentenbond, waar je klacht dan persoonlijker behandeld wordt

En als je dat natuurlijk met hele mooie woorden gaat zeggen, wat die bobo's altijd, zal echt niet zo'n erge deuk opleren, eerder hoop


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 22:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
jammer dat kpn weg loopt voor de regen van klachten die ook over mine te horen zijn. schijnbaar heeft die voor kpn geen proriteit anders hadden ze met die klachten ook iets gedaan.

op het eigen forum van mine-tv "regent" het klachten, en de moderator laat niets meer van zich horen om mensen eventueel advies te geven. ook op dit forum waren klachten niet van de lucht.

begrijp mij goed! ik vind het prachtig dat de ipbèrs goed worden geholpen, en dat kpn het boetekleed aantrekt vind ik exelent. maar toch jammer dat de klachten over mine niet serieus worden genomen. :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 23:23 
Offline

Geregistreerd: do 25 jan 2007 07:45
Berichten: 32
Woonplaats: Friesland
Wat mij het meeste stoort dat de mensen die het hardste

klagen ook vaak de boel zelf aangesloten hebben.

Ik doe dit dagelijks 1 op de 10 mensen waar ik kom en die

het zelf hebben aangesloten hebben het verkeert gedaan.

Ik vind ga dan niet te keer tegen de KPN maar geef een paar centen uit

In een hoop gevallen krijgen de mensen een gratis monteur.

Er gaat wel een hoop mis bij de KPN,

Maar die heeft het niet altijd in de hand.

_________________
IPB monteur


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2007 23:23 
Offline

Geregistreerd: ma 08 jan 2007 21:31
Berichten: 97
Woonplaats: Apeldoorn
Ik krijg soms echt het gevoel, dat het zowel bij mij, als bij m'n ouders dat IPB alleen maar prima werkt :roll:

We hebben er dus geen klachten er over :D

_________________
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 09:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Robdbx schreef:
Wat mij het meeste stoort dat de mensen die het hardste

klagen ook vaak de boel zelf aangesloten hebben.

Ik doe dit dagelijks 1 op de 10 mensen waar ik kom en die

het zelf hebben aangesloten hebben het verkeert gedaan.

Ik vind ga dan niet te keer tegen de KPN maar geef een paar centen uit

In een hoop gevallen krijgen de mensen een gratis monteur.

Er gaat wel een hoop mis bij de KPN,

Maar die heeft het niet altijd in de hand.


Ik vind dit toch wel een beetje hard van je, ben jij nu zo knap en de andere mensen zo dom ? niet dus, er is wel degelijk wat mis met de boxen en de KPN en de helpdesk mensen (niet allemaal natuurlijk.)
Er zijn hier op het forum mensen bij waar jij misschien nog wel wat van zou kunnen leren.

Als het allemaal zonneschijn zou zijn was dit forum niet nodig.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 09:59 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Robdbx schreef:
Wat mij het meeste stoort dat de mensen die het hardste klagen ook vaak de boel zelf aangesloten hebben.


Wat mij het meeste stoort zijn opmerkingen zoals deze. Ongefundeerd.

Zoals Henk.W al zegt: 'ben jij nu zo knap of zijn de anderen zo dom?'


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 10:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Ik sluit mij bij Robdbx aan. Als je af en toe ziet hoe en op welke manier de EB aangesloten is, is het moeilijk om netjes tegen de klant te blijven. :evil:
Pak altijd de gebruikershandleiding erbij en laat de klant zien wat ze fout hebben gedaan. In de meeste gevallen hebben ze de gebruikershandleiding niet eens gelezen. :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 10:07 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
De meeste fouten ontstaan door onkundigheid van die het aangesloten heeft.
Ook willen een heleboel klagers dingen die niet bij een consumentenproduct horen, denk aan binnen 4 uur opgelost. Hiervoor zijn er andere pakketten met een degelijk SLA.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 11:39 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Haakmeer schreef:
De meeste fouten ontstaan door onkundigheid van die het aangesloten heeft.
Ook willen een heleboel klagers dingen die niet bij een consumentenproduct horen, denk aan binnen 4 uur opgelost. Hiervoor zijn er andere pakketten met een degelijk SLA.


Bedankt voor je opmerking :wink:
Ik ben een jaar bezig,heb 4 Boxen gehad,weet niet hoeveel monteurs,eerste lijns,tweede lijns,derde lijns,klantenservice enz enz en het probleem is nog niet opgelost :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 11:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Maarten schreef:
Haakmeer schreef:
De meeste fouten ontstaan door onkundigheid van die het aangesloten heeft.
Ook willen een heleboel klagers dingen die niet bij een consumentenproduct horen, denk aan binnen 4 uur opgelost. Hiervoor zijn er andere pakketten met een degelijk SLA.


Bedankt voor je opmerking :wink:
Ik ben een jaar bezig,heb 4 Boxen gehad,weet niet hoeveel monteurs,eerste lijns,tweede lijns,derde lijns,klantenservice enz enz en het probleem is nog niet opgelost :roll:


Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
Het blijft nl techniek.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 27 feb 2007 11:47 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Idd dus is het in sommige gevallen onkunde maar misschien is het een idee dat de aanwezige IPB-monteurs op dit forum eens een week bijhouden in welke gevallen het echt aan foutieve aansluiting ligt :?: :!:

Maar goed hopelijk kom ik er met het case management uit 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 20:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Laat ik als eerste mijn reactie geven op de uitzending van zonet. De directeur van KPN kwam naar mijn idee “knullig” over, wist bijgod niet wat die met de situatie aan moest en bleef verwijzen naar prachtige belofte`s waar in de praktijk weinig tot niets van terecht komt.

Anderzijds kon ik mij wel vinden in de uitspraak dat KPN bedolven is onder zijn eigen succes. Laten wij allen niet vergeten dat vrijwel heel Nederland weet hoe voip er voor staat en tòch willen wij het massaal hebben.

Overigens geloof ik geen snars van de cijfers die kassa publiceerde. Mijn ervaring (lees mijn) is dat de wachttijd terdege afneemt en de mensen achter de desk wel hun uiterste best doen om de klant tevreden te stellen. Maar oké, feit blijft wel dat intern het e.e.a schort aan onderlinge communicatie.

De problemen zullen echt niet na alleen deze uitzending opgelost worden, nu kassa de stap naar de rechter kenbaar heeft maakt zie ik en tjunami van rechtszaken in gang komen. Denk wel dat KPN daar niet blij mee zal zijn.

De beste stap is dat KPN buiten de belkosten om de klanten respijt geeft van betalingen. Los eerst alles op en kom dan met rekeningen over de brug. Uiteraard geld dit alleen voor de mensen die aantoonbaar problemen hebben met ipb ( en ook mine mag niet vergeten worden)

Dit was de 3de keer dat kassa notie geeft aan de problemen rond ipb. Dat komt wel zo over dat alleen KPN hier mee kampt, maar vergeet niet dat vrijwel alle voip aanbieders kampen met grote achterstanden en problemen, en rondje Google levert ook over bv. casema waslijsten met grote problemen op.

Verbaast…! Verbluft! Uitgeschakeld! En totaal onder de indruk was ik over het persbericht dat ad scheepbouwer en werkelijk giga bedrag krijgt omdat dit heerschap KPN klanten zo goed geholpen heeft. Verwijs ik direct naar de 2de kamer> waar zitten die? Ach, die zien graag de rijken rijker worden en de doorsnee mens moet niet zeuren= bah bah bah. :evil:


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 03 maart 2007 21:35 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
Wachttijd is ( als je door die vrouw niet van de lijn afgegooid wordt) minimaal 20-30 minuten

De meeste helpdeskers zijn correct maar geen gevoel voor humor, niet bereid een stap extra te zetten, ( volgens mij hebben de meeste het idee dat ze met idioten aan de lijn zitten)

Dat die scheepbouwer weer meer dan een miljoen in z'n zak stopt verbaasd me niks. Als je het niet doet hoor je niet in de top van het bedrijfsleven.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling