Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 29 maart 2024 01:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ????
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2007 21:43 
????????????????????


Laatst bijgewerkt door AK47 op zo 11 maart 2007 16:37, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2007 22:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Beste ak47. Ik kan niet echt onderschrijven wat jij nu neer pent. Incredimail word door mij ook gebruikt en naar volle tevredenheid. Incredimail is hetzelfde principe als outlook express. Dus ik vind het vreemd dat jullie tegen en klant gaan zeggen dat dit niet word ondersteund. een beetje opgeleide KPN medewerker kan zich ook iets meer verdiepen om ook die klant met incredimail te helpen.

tevens wat jij schrijft over dat 9 van de 10 klachten nergens over gaan kan ik niet begrijpen. op het moment dat en mevrouw zich suf belt met KPN om en simpel probleem op te lossen en eerst het voor en gerecht moet brengen om vervolgens haar gelijk te halen en dan wèl diezelfde dag aangesloten te worden dan vraag ik me af waar KPN nu mee bezig is.

Jij schuift alles af op de onwetendheid van de gebruiker, laat ik wel verstaan dat er best klachten zullen tussen zitten die klanten zelf veroorzaken, denk hierbij aan zelf verkeerd aansluiten, maar 9 van de 10 klachten? Nee, sorry dat kan ik niet slikken.

Durf jij te stellen dat veel KPN medewerkers hun opleiding niet goed gevolgd hebben? Ik wel! Want door de hoge druk worden er teveel ongekwalificeerde medewerkers ten dienst gesteld wat weer tot gevolg heeft dat veel klachten niet goed behandeld kunnen worden. Kom op ak47 wees eerlijk incredimail pfff dat is zo makkelijk programma daar hoor je als medewerker toch wel verstand van te hebben?

Afijn, ik schoffeer je hele verhaal weg. Overduidelijk ben jij en KPN medewerker die het blijkbaar normaal vind klanten uit te lachen, ik vind dat niet netjes. Ik kan best begrijpen dat sommige problemen zo simpel zijn dat je niet kan begrijpen dat klanten gaan bellen, dan alsnog is het JOU taak die klant goed op weg te helpen, als dat lukt, kan je ook ophangen met de gedachten dat je en goede daad hebt gedaan.


Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2007 23:23 
Offline

Geregistreerd: di 06 feb 2007 23:46
Berichten: 21
AK47 ik geloof best dat er mensen met twee linker handen zijn op computer niveau, maar bij jullie zitten er ook een heel stel.

Ik zit al twintig jaar in de IT en maak weinig mee dat er mensen op de helpdesk zitten met een niveau van de gemiddelde kpn helpdesker.

PS een helpdesker is iemand die helpt!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 00:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
AK47, het feit dat jullie onderling al zo praten over gebruikers zegt al genoeg over die "helpdesk" van KPN. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Zelf werk ik ook op een helpdesk maar wij behandelen in ieder geval de klanten met respect, zouden jullie ook moeten doen.
De manier hoe jij je stukje tekst neerzet in dit forum zegt ook al genoeg over jou niveau.
Eigenlijk heb ik al teveel gereageerd op dat hersenloze stukje tekst!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 00:23 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Aha, nu begrijp ik zéker waarom mensen klagen over de helpdesk van KPN. Ze hebben mensen aangenomen die niet weten van omgangsnormen en respect.

Geen wonder dat KPN een steeds slechtere naam krijgt.

Het wordt tijd dat KPN een intern onderzoek gaat houden en zulk soort 'medewerkers' laat vervangen door echt kundige en respectvolle medewerkers. De oude technische garde moest maar plaatsmaken (weg bezuinigd) voor dit soort medewerkers had ik al eerder begrepen. Domme zet van KPN.

'Incredimail ondersteunen wij niet' Haha, laat me niet lachen dan ben je echt dom. Aan de andere kant: eigenlijk klopt dat ook wel...normale telefonie en internet blijken jullie ook al niet te ondersteunen.

Even nuanceren: gelukkig zijn ze op de helpdesk van KPN niet allemaal zo als deze figuur.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 03:30 
Offline

Geregistreerd: za 03 maart 2007 21:07
Berichten: 14
Woonplaats: Almere
AK47,

VOlgens mij mag jij je even melden bij de lokale SuperVisor als je gaat werken.


JIJ hebt zo te merken je KIV cursus niet gevolgt want zo word er niet met klanten omgegaan.

je bent hier als forumer, en toevallig ook als Medewerker KPN, je kan soms dingen naar buiten brengen maar geen klantentickets, of zeggen dat klanten DOM zijn!. dat je een frustratie hebt op de werkvloer kan gebeuren, praat hierover met een collega. maar let op je woorden voor het naar buiten brengen van dingen op de werkvloer. het kan je duur komen te staan.

ik ben geen leidinggevende maar ik wil je waarschuwen.

_________________
Ex ADSL & IPB 2delijner


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 19:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik zal als mede moderatoir met mijn leidinggevende( :) ) op dit forum in conclaaf gaan wat te doen met de positie hier op dit forum. alhoewel ak47 geen echt grove uitlatingen doet vind ik wel dat in diverse topics door ak47 uitlatingen word gedaan die net wel net niet door de beugel heen kunnen.

maar dit laat ik even aan de hoofd moderator even die eerst even zijn berichten moet doorlezen.

groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ????
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 19:56 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
AK47 schreef:
????????????????????

Via PM AK47 geïnformeerd en geadviseerd zijn post aan te passen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 22:24 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
graag hieronder weer ontopic svp :wink:


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 22:57 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
marcel234 schreef:
Incredimail word door mij ook gebruikt en naar volle tevredenheid. Incredimail is hetzelfde principe als outlook express. Dus ik vind het vreemd dat jullie tegen en klant gaan zeggen dat dit niet word ondersteund. een beetje opgeleide KPN medewerker kan zich ook iets meer verdiepen om ook die klant met incredimail te helpen.


Een KPN medewerker moet zich aan de ondersteuningsvoorwaarden houden, daarin staat duidelijk dat alleen Outlook wordt ondersteund.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 23:07 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
dat kan best zo zijn, maar en beetje medewerker orienteerd zich ook iets meer dan alleen op de standaart protocolen die kpn voorschrijft. als ik op de hd zou zitten en iemand belt mij voor en probleem met incredimail zou ik hem/haar toch helpen. want je kan je als medewerker wel verschuilen achter de voorwaarden maar word de klant daar tevreden van? en als je het antwoord al weet...ach, kleine moeite groot plezier.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 23:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
ik begrijp je wel marcel, maar begrijp kpn ook. ergens zal een grens gesteld moeten worden bij de ondersteuning. het zou toch vreemd zijn als de ene medewerker (zoals jezelf zegt zich iets meer in dingen verdiept) je in dit geval wel kan helpen en de ander niet die zich aan de regels van de organisatie houdt.
er bestaan niet voor niets forums zoals het onze voor dit soort dingen :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 maart 2007 23:31 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
Je kan op z'n minst de klant uitleggen dat je het op best effort wilt proberen op te lossen en vertellen dat je moeilijk verstand kan hebben van al die mailclients die er bestaan.
Verwijs hem eventueel naar de voorwaarden van KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 00:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
èen paar jaar geleden heb ik op een helpdesk gewerkt (was eigenlijk de strafkamp van het bedrijf)

Hier werd mij uitdrukkelijk verteld aan de regels te houden wat wel en wat niet mag. Hulp geven aan wat niet ondersteund werd mocht niet worden gegeven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 00:36 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
Ik begrijp beide partijen hierin wel,

AK47 vind het belachelijk dat iemand met klachten met incredimail bij die 1000mensen zat met klachten, waarbij ook mensen zitten die al meer dan een halfjaar geen telefonie hebben.
Aan de andere kant, als je als helpdeskmedewerker iemand wil helpen wat de KPN niet ondersteund, prima, maar wees je er ook van bewust dat als de klant weer belt, dat dan een collega gerust mag en eigenlijk moet zeggen dat het niet ondersteund wordt. En dat een andere collega het zelfs helemaal niet weet, ik zelf heb nog nooit incredimail gebruikt ( Thunderbird :D ) en weet dus aan een oude mevrouw (no offence ) niet uit te leggen hoe de mailservers in te stellen. Aan iemand die weet hoe hij bij de emailaccounts kan komen uiteraard wel ;)

Precies hetzelfde verhaal met draadloze adapters, ik help de mensen altijd wel daarmee, maar zeg er ook duidelijk bij dat als ze ooit weer eens contact met ons opnemen, dat een collega haar niet hoeft en soms niet eens kan helpen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling