Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2007 01:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
misschien heb ik mijn verhaal ook te eenzijdig gemaakt waarvan akte en escuus :oops:

ik kan best begrijpen dat je als medewerker niet overal verstand van kan hebben. ik doelde meer op het verhaal incredimail dat zo ontzettend veel op outlook lijkt (buiten dat je iets kan sturen met achtergrond) dat vrijwel iedere kpn medewerker iemand hiermee op weg kan helpen.

aan de andere kant begrijp ik ook wel dat en router secu cisco en ander verhaal is. dus nogmaals, het verhaal heeft twee kanten waarvan niet allee de mijne.


groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 11:00 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
Mocht de mederwerker zich willen verdiepen in andere mailclients/browser is alleen maar positief. Communiceer dan duidelijk naar de klant dat je dit op eigen titel doet...dan is er niets aan de hand.

_________________
Don't feed the Trolls!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 11:12 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Rene schreef:
Mocht de mederwerker zich willen verdiepen in andere mailclients/browser is alleen maar positief. Communiceer dan duidelijk naar de klant dat je dit op eigen titel doet...dan is er niets aan de hand.

Ze willen en kunnen het misschien wel, maar ze mogen het nou eenmaal niet.

Toen ik een paar jaar geleden op een (andere) helpdesk zat ben ik hier behoorlijk op afgebalft. Simpele reden dat ondersteunen we niet. En het was allemaal voor eigen risico.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 15:25 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Kleine moeite om te zeggen wat er ingevuld moet worden bij pop3 en smtp.

Je hoeft niet te zeggen wáár het ingevuld moet worden. Dit is dan aan de gebruiker.

Maar dat HD-ers dan gelijk mensen af gaan blaffen en afkappen met de mededeling dat die en die mailclient niet wordt ondersteund, vind ik te ver gaan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 18:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Atlas schreef:
Kleine moeite om te zeggen wat er ingevuld moet worden bij pop3 en smtp.

Je hoeft niet te zeggen wáár het ingevuld moet worden. Dit is dan aan de gebruiker.

Maar dat HD-ers dan gelijk mensen af gaan blaffen en afkappen met de mededeling dat die en die mailclient niet wordt ondersteund, vind ik te ver gaan.


een beetje gebruiker kan dit ook uit de aansluitgegevens halen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 18:37 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Juist!
Maar degene met deze vragen zijn doorgaans niet de 'beetje' gebruikers. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze het maar zelf moeten oplossen? Of wel?

Dan ben ik blijkbaar té service-gericht. Hmmm, misschien dat ik in mijn functie de hoorn ook maar op de haak moet gooien bij 'domme' vragen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 19:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik ben geen helpdeskmedewerker.

Ik kan me best voorstellen dat er een grijs gebied bestaat met het verlenen van hulp bij de IPB helpdesk.
In principe als het product werkt bij de klant, men kan internetten en men kan bellen, dan houdt het op.
Service verlenen om mail-programma's in te stellen hoort daar niet meer bij.
Hoe gemakkelijk het ook is om dat wel even uit te leggen.
Bedenk dat er wel een andere klant, met stoom uit zijn/haar oren, zit te wachten op de eerst vrije medewerker.

Dit forum is wél in staat om dat soort oplossingen te bieden... :D

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2007 12:07 
Offline

Geregistreerd: do 25 jan 2007 07:45
Berichten: 32
Woonplaats: Friesland
Kijk wij als monteurs kennen niet alle programma's

waar de klanten mee werken.

Vandaar dat KPN zegt wij verlenen alleen service als de standaart

programma's worden gebruikt.

Dat is omdat de mensen niet gaan zeuren de mail doet het niet

nadat de monteur geweest is.

Want dat gebeurt.

Het komt zelfs voor dat de klant zegt tegen KPN monteur is langs

geweest en nu doet de computer het niet.

De GOEIE moeten onder de KWAAIEN lijden

_________________
IPB monteur


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 18:40 
Offline

Geregistreerd: di 24 apr 2007 14:35
Berichten: 8
Atlas schreef:
Kleine moeite om te zeggen wat er ingevuld moet worden bij pop3 en smtp.

Je hoeft niet te zeggen wáár het ingevuld moet worden. Dit is dan aan de gebruiker.

Maar dat HD-ers dan gelijk mensen af gaan blaffen en afkappen met de mededeling dat die en die mailclient niet wordt ondersteund, vind ik te ver gaan.


Onder druk van gestelde targets, reprimandes op het helpen van klanten buiten de ondersteuningsvoorwaarden en natuurlijk gebrek aan kennis kan ik me wel het één en ander voorstellen.

Als jij belt met 'Hey, wat zijn de POP en SMTP settings voor Surfen&Bellen' zal de gemiddelde HD'er je vriendelijk en snel het juiste antwoord geven. ---> Dat is het scenario wat jij beschrijft.

Echter, dit gebeurt zeer zelden (mede omdat je die info ook wel kan vinden elders). Het zal veelal een kwestie zijn 'van mijn mail doet het niet'. Dan vervolgens zeg jij als medewerker, start U maar Outlook Express op. Klant komt dan met Incredimail aan en dan gaat het mis.

_________________
Succes ermee !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 apr 2007 23:03 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Hmmm, daar is ook wel wat voor te zeggen Annet.
Goed gezegd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2007 00:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
wat ik jammer vind is dat kassa die 3 maal aandacht bespraken over ipb niet ergens midden in het programma melding maken dat kpn zijn problemen bijna zo goed als verholpen heeft.

en bedrijf mag best op zijn vingers getikt worden, maar vind dan ook wel dat je mag zeggen als kpn wel zijn best doet om de mensen tevreden te maken :wink:


groet marcel. :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling