Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 20:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 15:01 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Marcel schreef:
Opnieuw bellen naar 0800-0505 en vragen naar 2e lijns helpdesk anders kan je blijven wachten. Heeft je zwager wel een DSL signaal?
Ja, hij heeft een dslsignaal en waarom zou ik niet weer eens 0800 0407 bellen? Die is toch gratis en 0800-0505 volgens mij niet!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 15:59 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Alle 0800 nummers zijn gratis!

Maak niet uit welk nummer je belt, je moet gewoon een ervaren 2e lijns medewerker aan de telefoon krijgen en dan is het binnen een kwartier opgelost. Laat je niet afschepen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 dec 2006 21:33 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Vorige week contact gehad met 0800-0407 maar ze konden of wilden mij niet doorverbinden met 2e lijns, wat ik ook probeerde.
Ik denk dat ik maar eens een pittige mail stuur want het is te gek voor woorden dat je na een week helemaal niet meer kunt internetten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 09:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Plaats anders een seen uitdraai van het commando ipconfig /all en plaats die even op het forum.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 10:44 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Op dit moment ben ik thuis, morgen ga ik naar mijn zwager dus hoop ik daar dmv een gedraade aansluiting meer te kunnen bereiken. Gisteravond 0800-0505 gebeld en die wist mij te vertellen dat er nog steeds een storing is bij de aansluiting van mijn zwager om 1369 te bellen. Ik zei tegen hem dat mijn zwager alleen maar kan bellen door de tel direct aan te sluiten op de splitter. Hij vertelde mij ook dat je 1369 alleen maar kunt bellen via lijn 1 van de SpeedTouch. Inmiddels heb ik voor mijn zwager een update gedownload voor zijn SpeedTouch 121g wirreles, die neem ik morgen ook even mee.
Je ziet, ik ben er mee bezig om de zaken toch voor elkaar te krijgen. Ik had de pc van mijn zwager hier thuis staan en aan gesloten op de EB van Siemens en hup zat zo op het internet. De man van kpn beweerde dat het aan de pc ligt dat mijn zwager het internet niet op kan. Alles met elkaar ben ik nog steeds wel positief maar mijn schoonzus en zwager allang niet meer naar een 1/2 jaar wachten op de EB. Wat een drama!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 14:59 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Helaas ben je afhankelijk van de juiste persoon bij de helpdesk die jouw wil en kan helpen. Vraag naar de naam van de medewerker en waarom hij je niet kan doorzetten naar 2e lijns, planner of supervisor. Dit probleem is echt binnen een kwartier te verhelpen door een 2e lijns medewerker.

Ik heb dit probleem zelf ook bij een klant gehad, de klant werd gezegd dat hij drie dagen moest wachten en als het nog niet werkte nog een keer moest bellen. Nadat ik de helpdesk gebeld had en degene uitgelegd had wat hij moest doen en er geen genoegen mee nam de klant te laten wachten werd de klacht doorgezet naar de planner. 10 minuten later werd ik teruggebeld dat alles in orde was en dat de klant zelfs geen VRS-call hoefde te doen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 15:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
marcel, je stelde je zeker voor als deze kerststoeipoes :wink:

Afbeelding

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 15:41 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
O wat een vreugd, Vanmorgen bij mijn zwager geweest, heb de SpeedTouch bedraad aangesloten een half uurtje gewacht en hup alles deed het, heb gelijk 1369 gebeld, dat is nu ook in orde. Bleek dat de lijn ook al geporteerd is dus de splitter ook maar gelijk achter wege gelaten.Toen de speedtouch 121g ge upgrade en nu doet het draadloze gedeelte het ook. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar de problemen zijn opgelost.
Ik geloof niet de de Siemens voor zoveel problemen zorgt als de SpeedTouch. En volgens mij zou KPN snel de SpeedTouch moeten upgraden want de software versie die erin staat is al weer goed verouderd. Ik heb via SpeedTouch site de nieuwste firmware gedownload voor mijn zwager dus mocht er weer wat gebeuren dan kan ik die ook nog gaan gebruiken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 15:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
prima, weer een werkende experiabox!
zou je toch willen aanraden geen softwareupdates van speedtouch zelf te proberen te laden op de experiabox. deze speedtouch werkt met speciale kpnsoftware (is speedtouchsoftware met kpnspecificaties).

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 18:29 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Zelfs de kpnspecificaties zijn te downloaden van de site van SpeedTouch!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 19:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Moroni schreef:
Zelfs de kpnspecificaties zijn te downloaden van de site van SpeedTouch!!


Kijk wel uit,het produkt is niet je eigendom en firmware-updates kunnen ook nadelig uitwerken.Vooralsnog is dat aan KPN en niet aan de gebruiker.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 21:09 
Offline

Geregistreerd: zo 21 mei 2006 12:15
Berichten: 106
Woonplaats: Appelscha
Begrijp ik, heb hem alleen gedownload en niet geïnstalleerd!
Als ik er zelf mee begin te prutsen en er gebeurd wat mee dan zijn de rapen gaar!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 10:27 
Offline

Geregistreerd: do 04 jan 2007 10:09
Berichten: 1
Woonplaats: Almere
ik blijf aan het recette ik heb sinds 16 november internet plus bellen.
Had ik hier maar nooit aan begonnen als ik internet ben ik niet te bereiken per telefoon als ik bel kan ik niet internetten en als je de kpn belt beloven ze je van alles en er gebeurt niets mij beloven ze als vanaf dat het fout gaat een monteur te sturen maar tot op heden 4 jan. 2007
niets En ze zijn niet te bereiken op welk uur je ook belt
LEVE DE KPN


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 10:40 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@JohnD:weet je zeker dat alles wel goed is aangesloten :?:
Zijn er geen "illegale" telefoonaansluitingen namelijk aftakkingen voor de splitter ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2007 20:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov 2006 12:06
Berichten: 21
Woonplaats: Assen
En daarnaast, als je (te) veel download...

kan de tel gedeelte plat gegooid worden de de downloads.

_________________
waren de antwoorden van een helpdesk maar net zo talrijk als de oplossingen


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling