Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 22:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 maart 2006 12:31 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Quote:

DEN HAAG - KPN-klanten die via internet bellen en gebruikmaken van uitwisselprogramma's zoals BitTorrent, eDonkey en Limewire zijn mogelijk niet altijd bereikbaar. Een woordvoerder heeft een bericht uit NRC Handelsblad daarover zaterdag bevestigd.

Het KPN-modem Experiabox heeft moeite om het hoofd te bieden aan de veeleisende uitwisselprogramma's, legde KPN uit. Het bedrijf heeft daarover twintig klachten ontvangen.


Waarschuwing

Komende week verschijnt een waarschuwing op de internetpagina van KPN. Het telecomconcern benadrukt dat het risico bestaat voor een heel klein aantal gebruikers. Naar verwachting is het probleem eind deze maand opgelost.

KPN heeft inmiddels meer dan 50.000 klanten voor het zogenoemde Internetplusbellen. De genoemde ruilprogramma's worden vooral gebruikt om grote (illegale) beeld- en muziekbestanden te kopiƫren.

Unquote

Bron:Nu.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Limewire
BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2006 17:40 
Ik zit erover te denken om ipb van KPN te nemen. Maar mijn bedoeling is wel om muziek te downloaden via Limewire. Zoals ik hier lees heb je soms geen telefooncontact.
Is het misschien een kwestie van de instellingen op MijnKPN van de firewall op server-instellingen te zetten i.p.v. de standaard instelling?
Heeft iemand een positieve reactie op IPB Go en muziek downloaden?


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2006 18:55 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Nederlander , je kon een bericht posten als gast. Was niet de bedoeling, Foutje forumberheer. Nu is het dus ook niet meer mogelijk. Als lid van dit forum ben je natuurlijk van harte welkom. Dat alleen leden kunnen posten is om een beetje overzicht te houden en de beschikbare ruimte op de server en in de data base zo optimaal mogelijk te houden ten gunste van de leden.

Mvg Willy Site Admin.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2006 19:39 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Citaat:
Maar mijn bedoeling is wel om muziek te downloaden via Limewire. Zoals ik hier lees heb je soms geen telefooncontact.
Er waren problemen met klanten die programma's zoals bittorrent gebruiken. Deze problemen zijn nu opgelost met de nieuwste firmware. Via de webinterface kan je de poorten openzetten voor die download programma's.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Limewire
BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2006 20:52 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Nederlander schreef:
Heeft iemand een positieve reactie op IPB Go en muziek downloaden?


Geen enkel probleem meer,gaat prima samen sinds de nieuwe firmware-update.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling