Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2006 21:17 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Opnieuw storing internetbellen KPN

Uitgegeven: 18 oktober 2006 20:30

DEN HAAG - KPN heeft weer een probleem met het telefoneren via internet. Maximaal 250.000 abonnees kunnen nu geen telefoontjes plegen. Het is onduidelijk wanneer het probleem is verholpen, zei een woordvoerder van het telecomconcern woensdagavond.

De storing duurt al enkele uren. KPN heeft nog niet kunnen achterhalen wat het probleem precies is. De gedupeerden ontvangen volgens de zegsman geen signalen. In totaal hebben ongeveer 500.000 mensen een abonnement voor internettelefonie van KPN.


Het is niet de eerste keer dat internetbellen kuren vertoont. "Het gaat om een nieuwe technologie. We hebben in het laboratorium wel uitgeprobeerd of het goed werkt, maar in de praktijk kun je toch tegen problemen aanlopen", zei de woordvoerder. KPN-topman Ad Scheepbouwer heeft herhaaldelijk gezegd nieuwe technologieën pas te introduceren als deze goed werken.

Bron: nu.nl

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2006 21:44 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Gisteren was het bij mij raak, maar nu brandt de voip-led nog wel.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2006 22:32 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
:wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 09:29 
Offline

Geregistreerd: wo 30 aug 2006 16:15
Berichten: 4
Ik kan al sinds gisterenavond 21:00 niet gebeld worden. Mensen die dat doen krijgen een afgesloten toon. Uitgaand bellen en internetten is geen probleem. Het opnieuw opstarten van de experiabox heeft niet geholpen. Ik heb de Siemens experiabox.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 09:54 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Hamtaro graag wat meer info.Ben je al geporteerd,heb-had je analoog of isdn,provider etc.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 10:13 
Offline

Geregistreerd: wo 30 aug 2006 16:15
Berichten: 4
Het probleem is al opgelost en ik moet bekennen dat het helemaal mijn eigen schuld is! Ik verwachtte gisteren een belangrijk telefoontje en wilde dus mijn telefoon doorschakelen naar mijn mobiel. Terwijl ik dat aan het doen was werd ik gebeld op mijn mobiel en dat was het telefoontje wat ik verwachtte. Daarna ben ik de doorschakeling vergeten uit te zetten. Daarnaast bleek ik naar een verkeerd, niet bestaand mobiel nummer te hebben doorgeschakeld. Dus kreeg ik die toon.

Nog even voor de volledigheid: ik heb Planet, ISDN, volledig geporteerd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 dec 2006 10:54 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ok,opgelost,en graag bij een volgend bezoek topic in de juiste index plaatsen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling