magik schreef:
De 2e lijn aanpakken gebeurt ook wel, de hele opzet van mpsd zal veranderen. Een groot gedeelte van mpsd wordt mphd 2e lijn en zal dus onder kpn contact gaan vallen. Een klein gedeelte van de huidige mpsd gaat naar de toekomstige mpsd, dat wordt dus een derde lijn binnen het domein van kpn.
Heb de veranderingen al gemerkt in negatieve zin voor de IPB monteur. Helaas zijn de wachttijden voor de MPSD al 2 weken langer en als je dan iemand aan de telefoon krijgt is het een beginner die je als ervaren monteur nog aanwijzigingen moet geven.
Laatst zo'n medewerker nog aan de lijn gehad met zijn standaard zin: Wacht u maar 3 dagen als het dan nog niet werkt belt u maar weer terug. Heb de beste man uitgelegd dat hij niet meer bij 1e lijns zit, maar 2e lijns en dat hij gewoon de SIP gegevens moest synchroniseren met de box. Na overleg met zijn Supervisor werd dit uiteindelijk gedaan.
Het mooiste is nog dat nu ook naar je naam gevraagd wordt, omdat er door monteurs te vaak naar de MPSD gebeld wordt. Zelf bel ik alleen als de SIP-gegevens niet geladen worden of als het WAN MAC adres gewijzigd moet worden. Wil zelf ook wel een lijst bijhouden met namen van MPSD medewerkers en hoe zij omgaan met een verzoek van een IPB monteur.
Sorry, maar moest het even kwijt.
