Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 17:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: VoIP/SIP
BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 21:21 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 aug 2006 10:16
Berichten: 45
Woonplaats: Gouda
:( Sinds zaterdag 23 maart zit ik zonder telefoon. Na een reset van de ZTe H220N was m'n telefoonnummer verdwenen uit de SIP-lijst en het is nog steeds zoek.

't Is in één woord schandalig hoe KPN hiermee omspringt. Je hoort of ziet niks, je krijgt ook geen enkel inzicht in de voortgang, bij navraag krijg je badinerende antwoorden en uiteindelijk is er zelfs een snurker die zegt dat je gewoon geduld moet hebben omdat het probleem bij de oplossende partij ligt. :x

Op het KPN forum beloofde Webcare dat men na 5 dagen de melding zou escaleren. Ik merk er (nog) niks van.

Een groot brevet van onvermogen! :cry:

_________________
'Alles van waarde is weerloos' (Lucebert)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: VoIP/SIP
BerichtGeplaatst: di 23 apr 2013 10:04 
Offline

Geregistreerd: do 09 jul 2009 07:58
Berichten: 132
Heb je zelf een reset gedaan of is de modem spontaan een eigen leven gaan lijden?
Je zou zelf een lange reset ( tot de klik ) kunen doen waarna de modem als die in orde is zich weer zou moeten intrainen met voip en al


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: VoIP/SIP
BerichtGeplaatst: di 23 apr 2013 12:00 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 aug 2006 10:16
Berichten: 45
Woonplaats: Gouda
Op maandag 9 april rinkelde de telefoon opeens: de medewerker van KPN aan de andere kant was zelf verbaasd dat-ie mij meteen aan de lijn kreeg! :o

Wat bleek: de steker van mijn telefoonlijn had hij overgezet naar een andere poort en alles werkte weer. Iedereen schijnt langs elkaar heen te hebben gecommuniceerd, waardoor ik ruim twee weken (onnodig) zonder telefoon heb gezeten. :cry:

KPN heeft inmiddels een flink deel van het abonnementsgeld gecrediteerd en heeft mij tevens per e-mail toegezegd ook de extra kosten voor het bellen met mobiel naar boven afgerond te vergoeden. :)

Eind goed, al goed!

Er kan dus een slotje op dit topic....

_________________
'Alles van waarde is weerloos' (Lucebert)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling