Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 20:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 19 jan 2008 14:03 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Citaat:
Geachte heer/mevrouw XXXXXX

Naar aanleiding van uw e-mailbericht met betrekking tot de aanhoudende problemen met uw InternetPlusBellen-aansluiting kunnen wij u als volgt informeren.

In ons systeem is uw klacht reeds bekend en doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder registratienummer: MP1-0001491****.

Voor het ongemak dat u heeft ondervonden bieden wij u onze oprechte excuses aan.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

KPN


En toch nog een snel antwoord.

edited door systeembeheer: naam medewerker KPN verwijdert.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 16:00 
Offline

Geregistreerd: wo 27 sep 2006 10:13
Berichten: 52
DomBo schreef:
Beeper schreef:

Dombo
Ik wacht je bericht af.

groeten
Anton


Stuur jij anders ook nog eens een mailtje, hebben ze weer wat te doen.
Misschien zien ze dan dat er wat aan de hand is.


Ik heb een mail gestuurd en na lang wachten krijg ik bericht terug.
Ik moet de hints op de helppagina doorlopen :roll:, net of ik dat nog niet gedaan had.
Ik had notabene in de mail geschreven dat ik alle opties die op de helppagina staan al geprobeerd had en ik de box iedere keer moest resetten om het zaakje weer aan de praat te krijgen.
Heb ik de beste mensen daar nogmaals gezegd dat ik alles op de helppagina al doorlopen heb, krijg ik weer een mail over hoe ik de box resetten moet, Duh :shock:.
Op deze manier kom ik echt niet verder met die lui.

DomBo,
Heb jij nog steeds last van een dode telefoonlijn zo nu en dan?


groeten
Anton


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 20:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
tja dat ongeveer net zo iets dat je een mailtje stuurt dat je telefoon het niet doet
en dat ze dan terug mailen dat je maar even de help desk moet bellen :lol:

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 20:21 
Offline

Geregistreerd: wo 27 sep 2006 10:13
Berichten: 52
Vanmiddag nog even met de helpdesk gebeld en alles nog eens haarfijn uitgelegd.

Tot mijn verrassing werd ik vanavond gebeld door KPN met de melding dat mijn probleem met de echo en de dode lijn opgelost moet zijn.
De persoon meldde mij dat er nieuwe software (geen firmware) was geladen om het probleem te tackelen.

Natuurlijk werkte mijn backup van de instellingen niet meer dus moest ik alles wel weer met de hand instellen.
Ik wacht het af en jullie horen met een paar weken hoe het met de echo e.d. gaat.

groeten
Anton


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 22:25 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Beeper schreef:
Vanmiddag nog even met de helpdesk gebeld en alles nog eens haarfijn uitgelegd.

Tot mijn verrassing werd ik vanavond gebeld door KPN met de melding dat mijn probleem met de echo en de dode lijn opgelost moet zijn.
De persoon meldde mij dat er nieuwe software (geen firmware) was geladen om het probleem te tackelen.

Natuurlijk werkte mijn backup van de instellingen niet meer dus moest ik alles wel weer met de hand instellen.
Ik wacht het af en jullie horen met een paar weken hoe het met de echo e.d. gaat.

groeten
Anton


Ik heb nog niets gehoord.

DomBo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 21 feb 2008 23:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Beeper schreef:
Ik wacht het af en jullie horen met een paar weken hoe het met de echo e.d. gaat.


Waarom een paar weken wachten?

Je kan toch meteen horen of het probleem is opgelost?

Ik blijf het vreemd vinden want die 2 seconden "hik" was vorig jaar al eens aan de orde geweest en met een nieuwe firmware netjes verholpen.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 07:43 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Robèrt schreef:
Beeper schreef:
Ik wacht het af en jullie horen met een paar weken hoe het met de echo e.d. gaat.


Waarom een paar weken wachten?

Je kan toch meteen horen of het probleem is opgelost?

Ik blijf het vreemd vinden want die 2 seconden "hik" was vorig jaar al eens aan de orde geweest en met een nieuwe firmware netjes verholpen.


ik heb in het begin van KPN een bevestiging gehad dat het nog voor komt na de firmware update. Wij bedenken het ook niet zelf.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 13:48 
Offline

Geregistreerd: wo 27 sep 2006 10:13
Berichten: 52
Robèrt schreef:

Waarom een paar weken wachten?

Je kan toch meteen horen of het probleem is opgelost?



Nee, ik kan niet meteen horen of het probleem is opgelost omdat ten eerste de nattabel weer moet vullen voordat de echo weer optreed, en zoals je eerder in deze topic kon lezen had ik ook last van zo nu en dan een dode lijn.
En deze dode lijn komt eens in de zoveel tijd voor.
Daarom moet ik een paar weken wachten voordat ik kan zeggen of het probleem is opgelost.

groeten
Anton


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2008 14:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Beste Anton,

Je hebt helemaal gelijk, ik was dat deel van het probleem alweer vergeten..
Die NAT-tabel loopt inderdaad redelijk snel vol, waarom deze niet af en toe een leeggemaakt wordt weet ik niet...

Die 2 seconden stilte of gebrek aan verbindig heb ik ook gehad en was na die bewuste firmware meteen voorbij.
Daar dacht ik aan tijdens het typen van mijn antwoord.

Ik hoop dat het probleem wel verholpen is.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 10:36 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
Robèrt schreef:
.

Ik hoop dat het probleem wel verholpen is.


Net mijn schoonmoeder aan de telefoon gehad en daar had ik altijd echo mee.
Nu geen echo gehad :shock: .
Eén zwaluw maakt nog geen zomer maar er schijnt een lichtje aan de horizon. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 13:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
maar wie gaat er nou in hemelsnaam met zijn schoonmoeder zitten bellen :?: :mrgreen: :mrgreen:

Groet Marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 14:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
marcel234 schreef:
maar wie gaat er nou in hemelsnaam met zijn schoonmoeder zitten bellen :?: :mrgreen: :mrgreen:


:D

Ik denk ook dat de storing door de schoonmoeder komt..... :D

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 19:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
volgens mij kwam die echo ook van de schoonmoeder :D
andere verklaring is er bijna niet meer
dus tip niet meer met schoonmoeders bellen :D :D :D

_________________
al ben je nog zo snel een leugen achter haald je wel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 feb 2008 22:29 
Offline

Geregistreerd: za 18 nov 2006 16:05
Berichten: 128
HORNY schreef:
volgens mij kwam die echo ook van de schoonmoeder :D
andere verklaring is er bijna niet meer
dus tip niet meer met schoonmoeders bellen :D :D :D


Wel eens van een erfenis gehoord :evil:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 01:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
DomBo schreef:
Wel eens van een erfenis gehoord :evil:


In dit geval zeker blijven bellen!...... :wink:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling