Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 11:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2008 16:54 
Offline

Geregistreerd: za 05 jan 2008 17:28
Berichten: 1
Hallo,

Ik heb de S675 in het gebruik voor analoog en voip via voipstunt.Mijn ervaringen zijn eender, na ongeveer 25 sec wordt de verbinding verbroken.Kan iemand mij hiermee verder helpen ?
Ik kwam op het web mysipswitch.com tegen, hiermee kun je via een of meerdere dialplans via mysipswitch uitbellen over diverse voip-accounts, ook eventueel via een andere poort dan de standaard 5060.Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik krijg mijn siemens voip account niet aangemeld bij mysipswitch.com.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2008 16:11 
Offline

Geregistreerd: vr 26 jan 2007 19:41
Berichten: 56
Woonplaats: Amersfoort
Vermoedelijk is dat mysipswitch ook niet de juiste oplossing, Voipbuster en klonen ziet alle klanten die daar vandaan bellen met dat IP als één klant en als je nog 100 dagen hebt om op te bellen heb je kans dat je in 3-4 dagen er door bent dan is de FUP overschreden.
Andere oplossing is Voxalot kost 25 euro per jaar dus ook geen juiste oplossing maar die heeft een deal met Voipbuster dat de vrije dagen blijven staan.

Die 25 seconden heb ik ook gehad en opgelost met een usb telefoon dan kan ik alleen bellen als de computer aan staat.
:lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling