Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 14:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 20:10 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 11:00
Berichten: 19
Woonplaats: Kerkrade
U hoort nu een keuzemenu. Jammer genoeg kan ik daar niets aangeven, want mijn toetsen van de nieuwe philips beeldtelefoon (VP5500, yep van de personeelsaanbieding) geeft geen piep. Ik heb geen flauw idee waar je dat kan instellen, pulse, tone?
Er staat niks over in de gebruiksaanwijzing en niets op de site van Kpn. :shock:
Aanmelden moest ik via een MAC adres aan de onderkant van de lader via "Mijn KPN". Heb ik niet gedaan, toch werkte het gelijk (Behalve de keuzemenu's dan). Nogmaals checken op KPN.com, levert op dat er helemaal niets aan te melden valt. Oh ja, het SSID op "mijn Kpn" komt helemaal niet overeen met dat wat ik nu heb in mijn Experiabox, namelijk het "out of the Box SSID.

Jos


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 aug 2007 20:50 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
bolognese schreef:
U hoort nu een keuzemenu. Jammer genoeg kan ik daar niets aangeven, want mijn toetsen van de nieuwe philips beeldtelefoon (VP5500, yep van de personeelsaanbieding) geeft geen piep. Ik heb geen flauw idee waar je dat kan instellen, pulse, tone?
Er staat niks over in de gebruiksaanwijzing en niets op de site van Kpn. :shock:
Informeer bij de helpdesk(2e lijns of hoger). Heb je de laatste softwareversie 4.20?

bolognese schreef:
Aanmelden moest ik via een MAC adres aan de onderkant van de lader via "Mijn KPN". Heb ik niet gedaan, toch werkte het gelijk (Behalve de keuzemenu's dan).
Aanmeldprocedure is veranderd, verbeterd en eenvoudiger geworden dan in het begin. Procedure die in de handleiding beschreven staat klopt niet meer.

bolognese schreef:
Nogmaals checken op KPN.com, levert op dat er helemaal niets aan te melden valt. Oh ja, het SSID op "mijn Kpn" komt helemaal niet overeen met dat wat ik nu heb in mijn Experiabox, namelijk het "out of the Box SSID.
Je hebt waarschijnlijk de Thomson SpeedTouch Experiabox, de Wifi gegevens in "MijnKpn" komen dan meestal niet overeen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2007 10:30 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 11:00
Berichten: 19
Woonplaats: Kerkrade
Ik heb nog de Siemens, maar de Thomson is onderweg. Ik liet de helpdesk weten dat ik problemen heb met een poort openzetten en de gevolgen hiervan voor Mine. Dat schijnt niet met de Thomson voor te komen. Voor het downloaden van een hele Linux Dvd (war ik graag mee stoei, ook vanwege mijn werk) adviseert men het gebruik Azureus en dat gaat enkel en alleen wanneer je de poort van Azureus (of Emule) open zet. Na enige tijd houdt Mine er mee op en moet de EB gereset worden.
Ik weet niet waar ik vinden kan welke software versie draait, noch van de EB noch van Mine.
Op welk gebied kan ik bij de Thomson voor verrassingen komen te staan?

Groet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 16 aug 2007 10:21 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
bolognese schreef:
Ik weet niet waar ik vinden kan welke software versie draait, noch van de EB noch van Mine.
Op welk gebied kan ik bij de Thomson voor verrassingen komen te staan?

Groet.


Neem anders even kijkje bij het onderwerp KPN IPTV !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2007 10:00 
Offline

Geregistreerd: wo 06 dec 2006 11:00
Berichten: 19
Woonplaats: Kerkrade
Met de zwarte EB, de Thomson, is het probleem met de toets tonen verholpen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling