Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 19:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 19 apr 2011 08:46 
Offline

Geregistreerd: ma 18 apr 2011 17:33
Berichten: 4
Ik heb win7 sp1 en de thomson 789 vn.
Draadloos internetten gaat uren/dagen achter elkaar probleemloos maar wanneer ik via het thuisnetwerk bestanden foto's draadloos wil overzetten naar de andere computer houd draadloos er na een paar minuten mee op. De melding geen toegang of schrijfbeveiliging komt alleen maar omdat draadloos de verbinding heeft verbroken Een geel uitroepteken rechts onder in de taakbalk. Het thuisnetwerk is waarschijnlijk wel goed, zoals werkgroep en machtigingen want als ik de computers met een draad verbind gaat het probleemloos. Ik heb al geprobeerd UPnP aan enof uit. Multicast toestaan aan en/of uit. vermogensreduktie aan en/of uit en de windows firewall aan en/of uit. Wie helpt?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 apr 2011 18:08 
Offline

Geregistreerd: ma 18 apr 2011 17:33
Berichten: 4
Het probleem doet zich voor na het nu laat aanzien wanneer ik van pc A naar pc B of A naar C backup. Wanneer ik draadloos van pc B naar pc C backup gaat het goed. Het probleem zou dan niet in de router moeten zitten maar in pc A. Maar waarom krijg ik dan op alle drie de pc's een geel uitroep teken in de taakbalk? Dus de router begeeft het steeds door een fout in de eerste pc. Wat zou er dan in die pc fout kunnen staan?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 apr 2011 19:29 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Als je de beveiliging van de TG789vn en de PC's tijdelijk op WEP encryptie zet werkt het dan wel goed?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 apr 2011 21:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 aug 2010 00:34
Berichten: 107
Misschien heeft het er niets mee te maken maar je zou kunnen proberen elke PC een vast ip-adres toe te kennen, Dat mag ook gewoon het ip-adres zijn welke nu wordt uitgedeeld via DHCP.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2011 14:59 
Offline

Geregistreerd: ma 18 apr 2011 17:33
Berichten: 4
Heb na 4 weken zoeken ontdekt dat als ik het draadloze toetsenbord en muis verwijderd de boel niet na een paar minuten het begeeft maar na bv. een uur. Het zit dus duidelijk in het draadloze signaal.
En het gebeurt ook alleen met de complete map mijn afbeeldingen, 1500 foto's te verzenden. Er hoeft maar één foto mis te gaan en de verbinding valt uit. Misschien is draadloos uitstekend om te internetten maar niet bedoeld om zulk zwaar werk te doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 14 jul 2011 19:52 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Is het daarmee voor jou "opgelost" ? Wellicht dat er sprake is van "bevriezen" als je tussendoor geen andere activiteiten doet,je zou kunnen kijken wat er dan gaat gebeuren.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling