Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 12:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Trage wifi verbinding
BerichtGeplaatst: do 03 feb 2011 14:56 
Offline

Geregistreerd: di 31 okt 2006 21:50
Berichten: 35
Woonplaats: Appingedam
Hallo allemaal,

Al vanaf het begin dat ik een wifi verbinding heb blijkt mijn verbinding traag te zijn. Ik heb nooit beter geweten. Maar enkele weken geleden sprak ik wat collega's en kregen we het zo over wifi verbindingen (o.a. N-standaard) zij beweerden enkele gb's in 10min te kunnen overzetten. Dat zette mij aan het denken. Ik beschik zelf over een G-standaard netwerk. Theoretisch moet dit goed zijn voor 54 mb/s laten we in de praktijk uitgaan van 30mb/s. Ik ben een bestandje (100mb) van de ene naar de andere pc gaan overzetten dit duurde 2min ! als ik het goed bereken komt dit neer op 0,8 mb/s Veel te traag dus ! Toen heb ik nogmaals 100mb tussen twee bekabelde computers overgezet dit duurde 20sec !

De wifi verbonden computers geven wel volle signaal sterkte aan. Ook heb ik in de configuratie van de Siemens experiabox (SX551) gekeken en daar kon ik ook geen gekke dingen vinden, ja die super G (108mb/s) die staat op dynamisch. Heeft iemand een idee of herkend zich ook in het probleem en heeft een oplossing hiervoor?

alvast bedankt,


groeten
Martijn


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling