Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 28 maart 2024 23:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2010 22:33 
Offline

Geregistreerd: za 11 dec 2010 16:38
Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik ben door verwezen door de KPN help desk omdat zij geen oplossing voor mijn probleem hadden. Ik hoop dat jullie mij hier wel kunnen helpen.
Het volgende is er aan de hand;
Ik gebruik thuis de KPN internet en bellen experia box. Dit is de thomson speedtouch 780. Met mijn laptop en ook de Wii spel computer heb ik geen probleem om draadloos op het internet te kunnen komen.
Echter met mijn Nokia N8 lukt dit absoluut niet. De nokia verbind wel met het netwerk, maar zo gauw ik op het internet probeer te komen krijg ik een 'ongeldige server naam' melding.
Ik heb op diverse fora gekeken of hier een oplossing voor was. Eén van de oplossingen die werd voorgedragen was om de WMM functie uit te schakelen. Deze kan ik helaas niet uitzetten omdat dit geblokt is. Ook heb ik geprobeerd om de experia box opnieuw te installeren met nieuwe software, maar dit lukte ook niet. Weer doordat ik geen wachtwoord heb om in het afgeschermde deel van de speedtouch te komen.
Een andere oplossing die werd voorgedragen was om alles handmatig in te stellen; dus handmatig ip adres in te voeren enzo. Daarnaast heb ik ook geprobeerd om via WEP beveiliging te draaien inplaats van WPA2. Dit alles hielp ook niet.
Nu is mijn vraag; Hoe kan ik met de Nokia op internet komen via mijn thuis netwerk. Wie o wie heeft hier een oplossing voor? Bijvoorbeeld een manier om de WMM functie uit te schakelen?

Groeten,

Wouter


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 dec 2010 13:43 
Offline

Geregistreerd: wo 17 okt 2007 17:07
Berichten: 7
Ik heb geen oplossing, maar wel hetzelfde probleem met mijn Nokia E72.

Als workaround heb ik het draadloos van de Experia uitgeschakeld en er een aparte router aangekoppeld speciaal voor mijn draadloze netwerk.
Niet ideaal, maar het functioneerd.
Het is een bekend probleem bij de combinatie Thomson-Nokia.
Ik hoop ook dat er snel een oplossing voor komt en ik dus niet meer die extra router hoef te gebruiken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 dec 2010 07:45 
Offline

Geregistreerd: za 11 dec 2010 16:38
Berichten: 2
Hmm,
Dat kan ik natuurlijk ook even proberen. Zal alleen even zo'n ding moeten regelen.
Hoe heb je dat dan aangesloten?

Groeten,

Heytse


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling